Wie is de Mol? Najaar 2025
zaterdag 1 november 2025 om 10:17
Vanavond op npo1 om 20.30 start het jubileumseizoen van Wie is de Mol?
Kandidaten zijn nog niet bekend, die voeg ik later toe aan deze post.
Wie kijk er mee?
De kandidaten;
* Dennis Weening
* Jurre Geluk
* Merel Westrik
* Anne-Marie Jung
* Kim Pieters
* Loes Haverkort
* Nathan Rutjes
* Sahil Amar Aïssa
* Richard Groenendijk
* Imanuelle Grives
Kandidaten zijn nog niet bekend, die voeg ik later toe aan deze post.
Wie kijk er mee?
De kandidaten;
* Dennis Weening
* Jurre Geluk
* Merel Westrik
* Anne-Marie Jung
* Kim Pieters
* Loes Haverkort
* Nathan Rutjes
* Sahil Amar Aïssa
* Richard Groenendijk
* Imanuelle Grives
djessy wijzigde dit bericht op 08-11-2025 23:01
39.20% gewijzigd
Ook een Pluviofiel
zondag 9 november 2025 om 09:04
Sahil kon best het juiste zwaarste vat aanwijzen. Hij wist dat die andere vaten al fout waren.
En bij dat zwaarste vat kon hij dan de fanatieke kandidaat spelen.
zondag 9 november 2025 om 10:43
Een mol doet ook goede dingen natuurlijk, anders weet iedereen gelijk dat hij/zij de mol is.
zondag 9 november 2025 om 11:22
Zal best wat bot klinken, maar ik vond zo’n open deur posten ook niet nodig.
Ik weet eerlijk gezegd niet meer precies wat Loes deed waardoor ik dat dacht, dat was vast in Moltalk voorbijgekomen, maar dat is er nu niet, en het WIDM-forum is ook halfdood. Had geen zin om dat allemaal terug te zoeken.
Mijn opmerking was dus meer een gevoel vanuit mezelf, niet iets waarvan ik verwacht dat iemand het overneemt. Zal het volgende keer dan niet posten.
Ik weet eerlijk gezegd niet meer precies wat Loes deed waardoor ik dat dacht, dat was vast in Moltalk voorbijgekomen, maar dat is er nu niet, en het WIDM-forum is ook halfdood. Had geen zin om dat allemaal terug te zoeken.
Mijn opmerking was dus meer een gevoel vanuit mezelf, niet iets waarvan ik verwacht dat iemand het overneemt. Zal het volgende keer dan niet posten.
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
zondag 9 november 2025 om 13:04
Ik vind het ook jammer dat Richard eruit is. Hij bracht positieve energie.
Dat Kim het zwaarste vat zo snel verkeerd aanwees, was verdacht, maar wanneer zij de Mol zou zijn, denk ik dat het niet zo uitgebreid in beeld zou zijn gebracht.
Door de informatie aan Nathan, dat de Mol het best in het groepje met de vaten kon zitten, wordt de focus heel slim op die groep gelegd. Dus ik denk dat de Mol nu in het andere groepje is gegaan? Van dat groepje zijn nog Annemarie, Sahil en Jurre over.
Jurre had in dat groepje wel een sleutelpositie met de mobilofoon en hij was ook al snel bezig om glazen te verschuiven en verwarring te veroorzaken aan het einde van de opdracht. Voor mij genoeg om vooral hem te blijven verdenken. Of zit ik al in een tunnel?
Dat Kim het zwaarste vat zo snel verkeerd aanwees, was verdacht, maar wanneer zij de Mol zou zijn, denk ik dat het niet zo uitgebreid in beeld zou zijn gebracht.
Door de informatie aan Nathan, dat de Mol het best in het groepje met de vaten kon zitten, wordt de focus heel slim op die groep gelegd. Dus ik denk dat de Mol nu in het andere groepje is gegaan? Van dat groepje zijn nog Annemarie, Sahil en Jurre over.
Jurre had in dat groepje wel een sleutelpositie met de mobilofoon en hij was ook al snel bezig om glazen te verschuiven en verwarring te veroorzaken aan het einde van de opdracht. Voor mij genoeg om vooral hem te blijven verdenken. Of zit ik al in een tunnel?
zondag 9 november 2025 om 13:09
Mijn mol, Dennis, zat ook in het groepje van de port-proevers.Raisonneur schreef: ↑09-11-2025 13:04Ik vind het ook jammer dat Richard eruit is. Hij bracht positieve energie.
zondag 9 november 2025 om 13:12
zondag 9 november 2025 om 13:13
zondag 9 november 2025 om 13:22
Nogevendit schreef: ↑09-11-2025 13:21Ik had Jurre al als mol bestempeld, maar na de aflevering nog eens terug gekeken te hebben verdenk ik Kim eigenlijk nog meer. Helaas heb ik mijn verdenkingen al doorgegeven en haar heb ik er niet bij gezet![]()
Dat kan je nog aanpassen toch?
zondag 9 november 2025 om 13:45
Ja, dat was wel bijzonder.
Hij zei het zelf ook, dat hij niet meer had gezien hoe dat was gegaan met dat vat.
zondag 9 november 2025 om 15:25
Ik vind dat wel bij Nathan passen. Die is fanatiek en wat naief. Ik denk dat hij dan al snel alleen met spel bezig is en de rest vergeet. Als hij de mol zou zijn dan zou hij juist extra allert gaan "spelen" op dat zwaarste vat.
zondag 9 november 2025 om 15:25
Ik vind dat wel bij Nathan passen. Die is fanatiek en wat naief. Ik denk dat hij dan al snel alleen met spel bezig is en de rest vergeet. Als hij de mol zou zijn dan zou hij juist extra allert gaan "spelen" op dat zwaarste vat.
zondag 9 november 2025 om 19:16
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in