Entertainment alle pijlers

Wie is de Mol? Najaar 2025

01-11-2025 10:17 259 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanavond op npo1 om 20.30 start het jubileumseizoen van Wie is de Mol?

Kandidaten zijn nog niet bekend, die voeg ik later toe aan deze post.

Wie kijk er mee?

De kandidaten;

* Dennis Weening
* Jurre Geluk
* Merel Westrik
* Anne-Marie Jung
* Kim Pieters
* Loes Haverkort
* Nathan Rutjes
* Sahil Amar Aïssa
* Richard Groenendijk
* Imanuelle Grives
djessy wijzigde dit bericht op 15-11-2025 22:00
40.00% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
MarindaH schreef:
23-11-2025 09:30
Let wel, het stond de mol vrij om veel geld binnen te harken, omdat de pot zo goed als zeker weer leeg zou gaan deze aflevering. Beetje jammer altijd.
Dat vind ik niet, de mol had niet volledige invloed op wat er ging gebeuren.
Ik vind dat alleen tellen als de mol bijvoorbeeld zelf een hoog bedrag kan bieden, het had nu ook zo kunnen zijn dat de meerderheid op rood zou gaan.
AnAppleADay schreef:
23-11-2025 14:47
Ik zat op AM en Sahil dus was even spannend haha.
Het leek me vrij logisch dat Annemarie bij die laatste 2 moest zitten, ivm haar connectie met de opdracht. Dus dan zou Sahil degene zijn die eruit zou gaan als het door was gegaan. Of het zou heeeeel toevallig zijn dat AM nu de slechtste score had.
Dus voor mij is Sahil wel een soort van afgeschreven.

Aangezien ik op Sahil zit, kijk ik daar anders naar: het had ook Sahil met bijvoorbeeld Merel kunnen zijn, en dat was Anne-Marie nog steeds aangesproken met 'weet je nog in 2012?', maar dan had ze nu gewoon weer mogen mee onderhandelen. :)
AnAppleADay schreef:
23-11-2025 14:51
Dat vind ik niet, de mol had niet volledige invloed op wat er ging gebeuren.
Ik vind dat alleen tellen als de mol bijvoorbeeld zelf een hoog bedrag kan bieden, het had nu ook zo kunnen zijn dat de meerderheid op rood zou gaan.

Kom nou. Die pot ging leeg, hoe dan ook. Te veel nepmollen. De enige manier waarop dit niet gebeurd was, was een foutje geweest.
Such fun!1
Waarom is Jurre nog steeds de penn8ngmeester? Na zijn voordeel zouden ze toch gaan wisselen? Nou ja, de pot is nu toch leeg.

Ik vond het leuk dat Art er weer was, zeker omdat hij ziek is geweest.
Wat zou de conducteur geantwoord hebben als iemand hem bevraagd had? Misschien ook iets in het portugees? De mol is een man met een matje of de mol is een vrouw met rode lippenstift.
Nogevendit schreef:
23-11-2025 12:19
Nathan is oud-voetballer, dus ik geloof er wel in dat hij goed kan bluffen en op de juiste momenten een pokerface kan opzetten.
Ik zit op Jurre, Sahil en Nathan.
Die logica ontgaat me.
Sinds wanneer moet je goed kunnen bluffen om te kunnen voetballen?
MaeveS schreef:
23-11-2025 09:49
Ja das inderdaad ook goed om in gedachten te houden.. En in aflevering 1 (?) met die rechtbank had ie ook wel een goed verhaal waardoor de jury hem aanwees als mol ('echt helemaal niemand weet hiervan thuis', zou ook logisch zijn vanwege zijn zoontje). Als 'ie de mol is gaat er uiteindelijk toch ook nog 1000 euro uit de pot hierdoor?
Lavezzi wist niet dat Nathan mee zou doen. In de eerste aflevering zag je hoe hij geinformeerd werd over de kandidaten.
Courage schreef:
23-11-2025 15:07
Aangezien ik op Sahil zit, kijk ik daar anders naar: het had ook Sahil met bijvoorbeeld Merel kunnen zijn, en dat was Anne-Marie nog steeds aangesproken met 'weet je nog in 2012?', maar dan had ze nu gewoon weer mogen mee onderhandelen. :)
Nee ik denk echt dat de storyline ‘moest’ zijn dat AM nu aan de andere kant zat.
MarindaH schreef:
23-11-2025 15:29
Kom nou. Die pot ging leeg, hoe dan ook. Te veel nepmollen. De enige manier waarop dit niet gebeurd was, was een foutje geweest.
Juist met veel nepmollen hadden er toch zo 3 rood kunnen kiezen en 2 groen?
Unaniem ging inderdaad nooit gebeuren.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven