Entertainment alle pijlers

Wij....de leden van de ANWB

12-07-2012 11:04 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er meer mensen die door deze spotjes bijna overwegen hun lidmaatschap maar op te zeggen??

Echt, welke doelgroep willen ze hiermee aanspreken...tachtig plussers of zo?

Wat zijn die spotjes ontzettend bejaard zeg.

"wij, de leden van de ANWB...bezeren ons ook wel eens"

"wij de leden van de ANWB, waren flink geschrokken van al die sneeuw vorig jaar"

De spotjes zijn echt van een mutsengehalte waar je u tegen zegt en volgens mij identificeert echt geen enkele jongere zich hiermee.

Alsof je continu bij elk wissewasje in de paniekstand schiet en door de ANWB bij het handje genomen moet worden.

Ik krijg door die spotjes eerder het gevoel van : "deze club past niet bij mij". Wel gek want de meeste bedrijven proberen zich op jongeren te richten (daar zit voor hun tenslotte ook de toekomst) maar t lijkt wel of de ANWB juist de weg richting bejaardentehuis is ingeslagen
Hey ben je daar weer met een reclame ergernis?
Ach, ik vind die spotjes van Telfort ook rete-irritant, maar als zij het gunstigste tarief/kwaliteit hebben word ik er lachend klant.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Maar ik vind die reclames ook irritant!

Ik ben daar niet lid (lease) maar ik hoor elke keer nog als ze zeggen:

Wij de leden van ANWB...

Weten nog goed hoe we verrast werden vorige winter.

Die heb je toen zovaak gehad!
I de ANWB

Heb al verschillende keren aan de snelweg of ergens in de polder gestaan met mijn brik.

Blij dat m'n karretje door hulp van de Anwb weer gereanimeerd kon worden, zodat ik toch veilig thuis kon komen
Ja en?
Als ik bij elk bedrijf met een vervelende reclame mijn lidmaatschap op zou zeggen, was ik nergens meer lid van en ook voor helemaal niets verzekerd.
Tsja, ze proberen het wel, het komt alleen nauwelijks van de grond ;) personeel is zelf stoffig haha.
quote:luna30v schreef op 12 juli 2012 @ 11:08:

Hey ben je daar weer met een reclame ergernis?

huh hoezo??

Ik open hier zelden reclame-topics hoor?

anyway: het is niet zozeer de irritantheid van de reclame, als meer dat ik me verbaas over welke doelgroep ze nou proberen aan te spreken hiermee??

T doel is nieuwe leden werven lijkt me.........maar welke 20-jarige denkt : "oh ja ik bezeer mij inderdaad ook wel eens! Ik sluit me aan bij die club vol verstandige mensen"
De reklame, De Kampioen... het interesseerd me allemaal niets. Wat ik wel fijn vindt is dat ze me komen helpen als ik met een kapotte auto langs de kant van de weg sta. Al geven ze rollators en buggies weg aan nieuwe leden, het zal me worst wezen.
quote:bananenboot schreef op 12 juli 2012 @ 11:25:

[...]

huh hoezo??

Ik open hier zelden reclame-topics hoor?

anyway: het is niet zozeer de irritantheid van de reclame, als meer dat ik me verbaas over welke doelgroep ze nou proberen aan te spreken hiermee??

T doel is nieuwe leden werven lijkt me.........maar welke 20-jarige denkt : "oh ja ik bezeer mij inderdaad ook wel eens! Ik sluit me aan bij die club vol verstandige mensen"Iets met esprit toch?
ja dat was er 1?

noem er nog een stuk of 5 en je opmerking slaat ergens op

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven