Entertainment alle pijlers

Willie Wartaal in Viva

29-01-2011 21:18 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft één van jullie in de nieuwe Viva het interview met Willie Wartaal van de Jeugd van Tegenwoordig gelezen? En wat vonden jullie ervan? Heb hem zelf nog niet in huis maar er is wat commotie om zijn uitspraak over negers; "Dat m'n vader er vroeger nooit voor me was, is geen issue. Wat wil je, die gast is een neger. En een neger heeft schijt aan zijn zoon. Die neukt rond, maakt een vrouw zwanger en smeert 'm vervolgens om weer zijn eigen ding te doen. Althans, dat is mijn ervaring."Vinden jullie zo'n uitspraak kunnen? Ik vind het een opvallende uitspraak omdat ik hem altijd onwijs leuk en vrolijk vind overkomen, hij is briljant in interviews en een van de weinige artiesten waar ik me een beetje in verdiep en vind het totaal niet bij hem passen! Wat vinden jullie van het interview?

Goedemorgen Nederland

Slimme mannetjes
Wat moeten we daarvan vinden dan? Hij zegt toch duidelijk dat het zíjn ervaring is? Wie ben ik om daar iets aan af te doen dan?
Kan zijn dat hij het weggaan van zijn vader niet heeft verwerkt en nog ontzettend pissed is op hem.Tja dan kan je wel eens provocerende dingen zeggen om je pijn te verhullen?
Okee, is waar maar ik vind het zo'n harde uitspraak
Het is ook een harde uitspraak, maar ik lees er meer persoonlijke woede in dan het afserveren van alle donkere mannen.
Nou, om eerlijk te zijn vind ik Willie Wartaal altijd nogal simpel overkomen. Dus opzich verbaast dit mij dan weer niet.
.
Wiwelientje wil alleen maar getroost worden!

edit; nutteloze bijdrage, maar leuke gast die Wiwa.
het is hier binnen beter dan buiten
Misschien kan hij deze opmerken omdat hij zelf een 'neger' is?
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:Celeone schreef op 29 januari 2011 @ 21:26:

Nou, om eerlijk te zijn vind ik Willie Wartaal altijd nogal simpel overkomen. Dus opzich verbaast dit mij dan weer niet. Haha, ik vind hem altijd heel gevat en leuk met z'n woordgrapjes maar hij valt wel een beetje in het niet naast de andere twee natuurlijk...:D
quote:bettypage schreef op 29 januari 2011 @ 21:31:

Wiwelientje wil alleen maar getroost worden!

edit; nutteloze bijdrage, maar leuke gast die Wiwa.Tis ook een nutteloos topic maar die mogen er ook zijn op een saaie zaterdagavond
quote:chanella1 schreef op 29 januari 2011 @ 21:43:

[...]

Tis ook een nutteloos topic maar die mogen er ook zijn op een saaie zaterdagavond
het is hier binnen beter dan buiten
Misschien heeft hij dat meer om zich heen gezien. Vind het niet zo'n harde uitspraak, omdat hij erbij zegt dat hij dat zo heeft ervaren. Klinkt ook wat frustratie in door, naar mijn mening.
Ik heb hem dit al eens eerder horen zeggen. De feiten liggen er ook in deze. Dus ja wat moet ik er van vinden?
Volgens mij mag je toch altijd kwaad zijn over hoe je vader zich gedragen heeft tegenover jou als kind.

En dan mag je daar toch wel je bek over open trekken. Niks mis mee. 't zat hem hoog, kennelijk.
Zoiets heet chargeren. In dit geval, stereotypen overdrijven om ze belachelijk te maken.
Hihi..die Willie! Hij sport bij dezelfde sportschool als waar ik sport. Maar eh..heb m eerlijk gezegd al n tijd niet meer gezien...
quote:Maud_81 schreef op 29 januari 2011 @ 22:54:

Hihi..die Willie! Hij sport bij dezelfde sportschool als waar ik sport. Maar eh..heb m eerlijk gezegd al n tijd niet meer gezien...Oew, doet ie goed, hij is inmiddels 25 kilo kwijt hoorde ik
quote:toetyfroety schreef op 29 januari 2011 @ 22:13:

Volgens mij mag je toch altijd kwaad zijn over hoe je vader zich gedragen heeft tegenover jou als kind.

En dan mag je daar toch wel je bek over open trekken. Niks mis mee. 't zat hem hoog, kennelijk.Hij heeft het niet alleen bij zijn vader ervaren, maar ook bij zijn vrienden gezien,ook bij hun was vader buiten beeld.
quote:Maud_81 schreef op 29 januari 2011 @ 22:54:

Hihi..die Willie! Hij sport bij dezelfde sportschool als waar ik sport. Maar eh..heb m eerlijk gezegd al n tijd niet meer gezien...Ha , dan sport jij bij dezelfde sportschool waar ik sport!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven