Willie Wartaal in Viva
zaterdag 29 januari 2011 om 21:18
Heeft één van jullie in de nieuwe Viva het interview met Willie Wartaal van de Jeugd van Tegenwoordig gelezen? En wat vonden jullie ervan? Heb hem zelf nog niet in huis maar er is wat commotie om zijn uitspraak over negers; "Dat m'n vader er vroeger nooit voor me was, is geen issue. Wat wil je, die gast is een neger. En een neger heeft schijt aan zijn zoon. Die neukt rond, maakt een vrouw zwanger en smeert 'm vervolgens om weer zijn eigen ding te doen. Althans, dat is mijn ervaring."Vinden jullie zo'n uitspraak kunnen? Ik vind het een opvallende uitspraak omdat ik hem altijd onwijs leuk en vrolijk vind overkomen, hij is briljant in interviews en een van de weinige artiesten waar ik me een beetje in verdiep en vind het totaal niet bij hem passen! Wat vinden jullie van het interview?
Goedemorgen Nederland
Slimme mannetjes
Goedemorgen Nederland
Slimme mannetjes
zaterdag 29 januari 2011 om 21:41
quote:Celeone schreef op 29 januari 2011 @ 21:26:
Nou, om eerlijk te zijn vind ik Willie Wartaal altijd nogal simpel overkomen. Dus opzich verbaast dit mij dan weer niet. Haha, ik vind hem altijd heel gevat en leuk met z'n woordgrapjes maar hij valt wel een beetje in het niet naast de andere twee natuurlijk...
Nou, om eerlijk te zijn vind ik Willie Wartaal altijd nogal simpel overkomen. Dus opzich verbaast dit mij dan weer niet. Haha, ik vind hem altijd heel gevat en leuk met z'n woordgrapjes maar hij valt wel een beetje in het niet naast de andere twee natuurlijk...
zondag 30 januari 2011 om 12:32
zondag 30 januari 2011 om 13:46
quote:toetyfroety schreef op 29 januari 2011 @ 22:13:
Volgens mij mag je toch altijd kwaad zijn over hoe je vader zich gedragen heeft tegenover jou als kind.
En dan mag je daar toch wel je bek over open trekken. Niks mis mee. 't zat hem hoog, kennelijk.Hij heeft het niet alleen bij zijn vader ervaren, maar ook bij zijn vrienden gezien,ook bij hun was vader buiten beeld.
Volgens mij mag je toch altijd kwaad zijn over hoe je vader zich gedragen heeft tegenover jou als kind.
En dan mag je daar toch wel je bek over open trekken. Niks mis mee. 't zat hem hoog, kennelijk.Hij heeft het niet alleen bij zijn vader ervaren, maar ook bij zijn vrienden gezien,ook bij hun was vader buiten beeld.