Aanstaande maandag 11 november wordt er gepland onderhoud uitgevoerd aan het forum. Hierdoor is het forum op maandagochtend enkele uren onbereikbaar.

Entertainment alle pijlers

Winnaar MasterChef Australië 2024 (spoilers)

05-11-2024 19:35 7 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben zeer teleurgesteld, dat Nat heeft gewonnen. Ik vind haar geen leuke kandidaat en ik kan er de vinger niet opleggen waarom.

Ik heb dit nog nooit gehad. Ik had altijd wel een favoriet, maar ik gunde de finalisten het altijd allebei.

Ik had het Pezza zo gegund, om te winnen. Helaas heeft het niet zo mogen zijn :(

Wie heeft dit seizoen ook gekeken en is wel tevreden met de winnaar?
Ik vind Nat geweldig. Hartstikke leuk persoon en kan heel goed koken. Zeer terechte winnaar.
Ik had het Pezza, als slager uit Tasmanië, gegund. Omdat ik het een leuke, lieve man vind. En hij is enorm gegroeid, qua koken.

Maar Nat is veel inventiever en creatiever met haar gerechten. Dus mijns inziens een terechte winnaar. Ze kreeg terecht lage cijfers voor haar dessert met gebreken, maar evengoed gewonnen.

Leuk voor Pezza dat hij ook nog 40.000 dollar kreeg.

Sav kreeg 10.000, maar die leek daar totaal niet blij mee.
Was sowieso blij dat ze niet in de finale stond, want veel meer dan ‘alles op zijn Sri Lankaans’ deed ze niet.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik had exact hetzelfde. Net de aflevering teruggekeken en voel nu enige teleurstelling. Vond het hele seizoen minder aansprekend ofzo.

Daarnaast baal ik altijd van die pressure-test-namaak-toetjes. Vind het zoveel leuker als ze zelf los mogen gaan. Dit is “gewoon” een kwestie van een recept goed lezen, gaat niet persé over echte creatieve kookkunsten (imo dan).
Cesarinajoy schreef:
06-11-2024 00:23
Daarnaast baal ik altijd van die pressure-test-namaak-toetjes. Vind het zoveel leuker als ze zelf los mogen gaan. Dit is “gewoon” een kwestie van een recept goed lezen, gaat niet persé over echte creatieve kookkunsten (imo dan).

Zeker in de finale. Laat ze daar zien wat ze zelf verzinnen, wat hun finale-waardige menu is.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik had het Pezza/Josh ook gegund maar Nat was toch wel erg goed .
Sav vond ik eentonig .
En verder eens met die ingewikkelde desserts dat kennen we nu wel .
@Himalaya toen Nat die lage cijfers kreeg, toen had ik nog hoop dat Pezza zou winnen.

Ik ben het met je eens hoor, qua o.a. creativiteit was Nat wel beter inderdaad.

Ik ben na de uitslag afgehaakt en ik heb het niet eens meer meegekregen, dat Sav nog €10.000 kreeg, maar daar niet blij mee was.

Ik gunde het Sav juist heel erg, ze heeft zich m.i. echt bewezen, omdat ze er eerst uitlag en toen zich weer heeft terug gevochten en het vervolgens geschopt heeft tot de halve finale.

@Wollstonecraft fijn, dat jij wel blij bent met de winnaar! :D

@Cerinajoy, ik kwam er dit seizoen ook niet goed in, pas op het einde, vond ik het interessant worden.

Ik moet erg wennen, aan de nieuwe jury leden. Ik mis Jock heel erg en Mel ook.

Van Poh had ik lage verwachtingen, maar wat een leuke vrouw! Jean Cristophe vind ik ook een leuke man en Sofia vond ik na mate het programma vorderde steeds leuker worden.

Ik ben het niet met je eens, dat het bij de laatste opdracht slechts goed het recept lezen is. De kandidaten worden echt wel uitgedaagd, want het was echt een heel moeilijk dessert.

@Yildilzar het is al vaker geweest, dat kandidaten heel ver zijn gekomen, met één specifieke kookkunst en dat vind ik ergens ook gewoon jammer. Daar ga je het op het hoogste niveau in de kookwereld gewoon niet mee redden.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven