Entertainment alle pijlers

Wow Estelle

10-07-2012 08:43 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wow Estelle,

Wat ben ik toch jaloers op jou.

Jouw nieuwe vriend heeft alles wat een vrouw zoekt in een man.

Een leuke schoonzoon.

Wat zullen je ouders blij zijn met zo’n aardige, nieuwe vriend, die ook steeds meer een vaste plaats in de krant weet in te nemen. Wellicht tijd voor een eigen column.

Een lieve stiefvader.

Ruud zal blij zijn dat zijn kinderen een lieve, zachtaardige stiefvader hebben gekregen. Hij had zich geen betere opvolger kunnen bedenken. Misschien kan Badr de kids wat van zijn normen en waarden bijbrengen.

Een harde werker.

Al heeft Badr een zwaar beroep, fijn dat hij werk en privé zo goed gescheiden kan houden. Niets vermoeiender dan een man die zijn werk steeds mee naar huis neemt.

Een altruïstisch persoon.

Om nog maar niet te spreken over de hulpvaardigheid van jouw lover. Terwijl hij in de VIP box resideert van een leuk feestje, is hij niet te beroerd om een theedoek te pakken en wat glazen te poleren.

Wow Estelle. Had jij bij Ruud al een lot uit de loterij, nu heb je echt gescoord.
Mrs hoe groot is zo'n skybox eigenlijk? Hoeveel mensen kunnen daarin?
quote:frizzy schreef op 10 juli 2012 @ 14:19:

[...]

Ja zo. Ah. Ik zeg: dat is een teken.
Ik geloof echt niet dat Badhr er niks mee te maken heeft, alleen een topsporter kan iemand zo toetakelen, hopelijk getuigen er genoeg mensen om hem schuldig te verklaren. En aangezien hij binnen de ring al onsportief is (Remy Bonjasky nog een rotschop op zijn hoofd verkopen terwijl hij allang op de grond lag) zal hij buiten de ring zijn grenzen waarschijnlijk ook niet kennen.

Hopelijk voor Estelle is zij niet het volgende doelwit.
quote:frizzy schreef op 10 juli 2012 @ 14:21:

Mrs hoe groot is zo'n skybox eigenlijk? Hoeveel mensen kunnen daarin?Ik weet niet hoe het in de Arena is, maar bij onze club zijn er verschillende groottes. Van grote zalen (een bank) tot een bruincaf'étje achtig iets.
Later is nu
quote:frizzy schreef op 10 juli 2012 @ 14:21:

Mrs hoe groot is zo'n skybox eigenlijk? Hoeveel mensen kunnen daarin?Er waren ca 10 mensen heb ik begrepen. En de box heeft de vorm van een pijpela, aldus John vd Heuvel, die dan ook niet gelooft dat Badr 'helemaal niks gemerkt heeft van een mishandeling'.
.
Waar wij in zaten toen was in Eindhoven in het Philipsstadion en die was niet zo heel groot. Denk dat we met een man of vijftig waren ofzo. De skybox naast ons was een heel stuk groter, zou zeggen het dubbele ofzo. Of ik zag dubbel door de rosé. Maar we hebben in Brabant niet echt een Jetset van betekenis en als die wel bestaat dan zitten ze niet bij Guus Meeuwis, waarschijnlijk.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Maar tien mensen? Wat een gezellig feestje zeg...
quote:impala schreef op 10 juli 2012 @ 14:26:

[...]

Er waren ca 10 mensen heb ik begrepen. En de box heeft de vorm van een pijpela, aldus John vd Heuvel, die dan ook niet gelooft dat Badr 'helemaal niks gemerkt heeft van een mishandeling'.Een wat? Wat is een pijpela?
Lang en recht, keetje.
quote:impala schreef op 10 juli 2012 @ 14:26:

[...]

Er waren ca 10 mensen heb ik begrepen. En de box heeft de vorm van een pijpela, aldus John vd Heuvel, die dan ook niet gelooft dat Badr 'helemaal niks gemerkt heeft van een mishandeling'.Ok, dat zijn er dus erg weinig. Maar wat ik al zei, ik hoorde zondag van iemand die in een andere skybox was dat iedereen al direct wist dat het Badr Hari was geweest. Badr de sprookjesverteller.
Oh jij hebt connecties met skybox-eigenaren ? Verdacht hoor
.
quote:mrsstanleywalker schreef op 10 juli 2012 @ 14:36:

Lang en recht, keetje.Ah, ik zie het inderdaad (Google ). Nog nooit van gehoord. Lang en recht dus. Maar als er tien mensen in waren, nou, dan lijkt het me toch dat men het vrij goed heeft kunnen zien wie wat deed?
quote:impala schreef op 10 juli 2012 @ 14:38:

Oh jij hebt connecties met skybox-eigenaren ? Verdacht hoor Shhhhhhhhhhhhhhhhht!
Impala
Het verhaal gaat trouwens dat er een heel andere aanleiding was voor Badr om naar Marokko te vertrekken:

http://www.at5.nl/artikel ... ari-gevlucht-naar-marokko

Oh nee, dit was een ander Marokko-tripje geloof ik.

Overigens heeft die mishandelde portier zijn aangifte ook intgetrokken. Uiteindelijk beweerde hij dat hij Badr niet eens kende..
.
quote:impala schreef op 10 juli 2012 @ 15:00:

Het verhaal gaat trouwens dat er een heel andere aanleiding was voor Badr om naar Marokko te vertrekken:

http://www.at5.nl/artikel ... ari-gevlucht-naar-marokko

Oh nee, dit was een ander Marokko-tripje geloof ik.

Overigens heeft die mishandelde portier zijn aangifte ook intgetrokken. Uiteindelijk beweerde hij dat hij Badr niet eens kende..Meer over de zaak met de portier Klik!
Ondertussen loopt diezelfde portier wel met een stalen plaat in zijn hoofd rondt. Heeft ie ook niet van tegen een keukenkastje lopen...
En nee het was geen ander tripje, hij was echt 'gevlucht', want hij wilde 'rust'. Klik
Die gast lijkt een waar terreurbewind te voeren. Dat zoveel mensen geen aangifte durven doen en hij daarom overal maar mee wegkomt...?

Echt fijn als je docher/ zus en (klein)kinderen steeds bij zo'n toonbeeld van fatsoen verblijven.......
Hij was ook zo sportief in de wedstrijd tegen Hesdy Gerges...

http://m.at5.nl/artikelen/41956/badr-st ... rlopig-mee

Het filmpje:

http://www.funzine.nl/media/badr-hari-weer-onsportief/

Publiek joelt hem flink uit!
Prima als ze willen scheiden, maar dit is wel een leuke cat-fight voor de rechtbank. Beide advocaten hebben straks weer een leuk klusje als het over de toekomst van de kinderen gaat.

Zouden beide elkaar daarom zo zwart mogelijk maken in de pers.
Hier nog een artikel met wat misstappen van onze Badr.
Vrees dat ze niet meer met hangende pootjes terug hoeft te komen bij Rudie.
.
Ach, Ruud wist toch allang wat voor kerel die Badr is. Hij heeft vast niet voor niks gezegd dat ze hem altijd kan bellen. Hij zal ook niet willen dat de moeder van zijn kinderen zo in de penarie raakt, laat staan dat zijn kinderen erbij betrokken raken.
Eh, geloof niet dat Badr Hari nou iemand nodig heeft om hem zwart te maken in de pers en Estelle hangt er vrijwillig bij hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven