Entertainment alle pijlers

Wow Estelle

10-07-2012 08:43 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wow Estelle,

Wat ben ik toch jaloers op jou.

Jouw nieuwe vriend heeft alles wat een vrouw zoekt in een man.

Een leuke schoonzoon.

Wat zullen je ouders blij zijn met zo’n aardige, nieuwe vriend, die ook steeds meer een vaste plaats in de krant weet in te nemen. Wellicht tijd voor een eigen column.

Een lieve stiefvader.

Ruud zal blij zijn dat zijn kinderen een lieve, zachtaardige stiefvader hebben gekregen. Hij had zich geen betere opvolger kunnen bedenken. Misschien kan Badr de kids wat van zijn normen en waarden bijbrengen.

Een harde werker.

Al heeft Badr een zwaar beroep, fijn dat hij werk en privé zo goed gescheiden kan houden. Niets vermoeiender dan een man die zijn werk steeds mee naar huis neemt.

Een altruïstisch persoon.

Om nog maar niet te spreken over de hulpvaardigheid van jouw lover. Terwijl hij in de VIP box resideert van een leuk feestje, is hij niet te beroerd om een theedoek te pakken en wat glazen te poleren.

Wow Estelle. Had jij bij Ruud al een lot uit de loterij, nu heb je echt gescoord.
quote:frizzy schreef op 10 juli 2012 @ 15:14:

Ach, Ruud wist toch allang wat voor kerel die Badr is. Hij heeft vast niet voor niks gezegd dat ze hem altijd kan bellen. Hij zal ook niet willen dat de moeder van zijn kinderen zo in de penarie raakt, laat staan dat zijn kinderen erbij betrokken raken.

Dat denk ik ook ja.

Maar de scheiding wordt vast niet afgeblazen.

Zou Ruud wel zijn vakantie afbreken om Estelle en de kinderen bij te staan? Hij vermaakt zich vast niet meer zó prima, nu.

http://www.rtl.nl/compone ... t-vermaakt-zich-pirma.xml
.
Moet hij terugkomen van vakantie hiervoor? Badr heeft toch niks gedaan? En Estelle zwijgt in alle talen.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Dat valt me echt op, geen Estelle gezien in de pers sinds het weekend...
Ruudje doet alsof er niks aan de hand is. Komt niet terug, gaat juist verder weg. Probeert een visum voor India te krijgen.

Terwijl hij op 8 juli nog zei dat de vakantie over was en hij weer naar huis zou komen?

https://twitter.com/GullitR
.
Iedereen is betrokken bij de cover up, zelfs Ruudje? Ohlala.
Ja het was eigenlijk Ruud die de klappen uitdeelde, en hij probeert Badr er nu voor op te laten draaien. Dat is een makkelijk doelwit. Allemaal uit liefde voor Estelle natuurlijk.

En de getuigen, ach die kunnen de ene buitenlander toch niet van de andere onderscheiden
.
Ok, ik denk dat het voor mij tijd wordt om wat anders te gaan doen
.

Wij hebben echt geen leven he?
Ik heb wel een leven, maar dit intrigeert me mateloos. Maar ik vraag me echt af waar Estelle uithangt, normaal is ze zo mediageil.
Ik neem aan dat als Estelle van de rel is nu dat ze dat wel even voor zich houdt. Fijn ook voor haar dat Badr nog even noemde dat hij lekker door haar haar zal te woelen.
Hmm echt een eersteklas vangst. Doe er een moord voor.
quote:peacy schreef op 10 juli 2012 @ 16:02:

Hmm echt een eersteklas vangst. Doe er een moord voor.Maar hij heeft wel een Bentley gekregen van de koning van Marokko!
Dat ding kost hem alleen al een fortuin aan wegenbelasting. Krijg je ook eens wat.
quote:mrsstanleywalker schreef op 10 juli 2012 @ 16:00:

Ik heb wel een leven, maar dit intrigeert me mateloos.

Mij ook (dat is duidelijk haha)

Snap niks van die mensen die zeggen dat het hun aan hun reet zal roesten. Ik ben helemaal in de ban van Badr (en Estelle). Daar kan toch geen reallifesoap tegenop ?

Maar Estelle 'kennende' komt die binnenkort wel met haar verhaal naar buiten hoor. Of ze schaamt zich zo dat ze naar het buitenland vertrekt en nooit meer terugkomt (Marokko ofzo )
.
Nouja.. De. Auto mag ik vast wel hebben.. Hij betaalt wel
quote:mrsstanleywalker schreef op 10 juli 2012 @ 16:05:

Dat ding kost hem alleen al een fortuin aan wegenbelasting. Krijg je ook eens wat. Hij heeft toch geld! Quote schat tussen de 1 en 5 miljoen.
Hijvzal wel geld hebben. Waarom zou Estelle anders bij hem zijn?
anoniem_154133 wijzigde dit bericht op 10-07-2012 16:18
Reden: Typfoutje
% gewijzigd
quote:frizzy schreef op 10 juli 2012 @ 16:02:

Ik neem aan dat als Estelle van de rel is nu dat ze dat wel even voor zich houdt. Fijn ook voor haar dat Badr nog even noemde dat hij lekker door haar haar zal te woelen.

Voor haar niet te hopen dat ze dit kapsel had die avond....

Als het puur om de poen gaat had ze misschien beter bij Ruud kunnen blijven:

De voetballer en trainer in ruste prijkte op de allereerste Quote 500 in 1997 nog op nummer 240 met een vermogen van 60 à 65 miljoen.

http://www.quotenet.nl/qu ... quote-500-rijke-bners.php

Dat waren weliswaar guldens, maar die miljoenen zal hij er toch nog niet allemaal doorheen gejaagd hebben?

In Grozny kreeg hij nog een ontslagvergoeding van 6 miljoen trouwens.

Niet gek allemaal voor een jongen die in 1979 zijn eerste voetbalcontract bij Haarlem tekende voor 23.000 gulden!

http://www.quotenet.nl/bi ... maar-miljoenen-rijker.php
.
quote:peacy schreef op 10 juli 2012 @ 16:11:

Hijvzal wel geld hebben. Waarom is Estelle anders bij m zijn?
Nouhou Impala....met een alimentatie aan 2 ex-vrouwen en 4 kinderen daarbij gaat het best hard
quote:impala schreef op 10 juli 2012 @ 16:14:

De voetballer en trainer in ruste prijkte op de allereerste Quote 500 in 1997 nog op nummer 240 met een vermogen van 60 à 65 miljoen.

Dat waren weliswaar guldens, maar die miljoenen zal hij er toch nog niet allemaal doorheen gejaagd hebben?Vast niet. En Estelle heeft haar financiële toekomst natuurlijk al direct veilig gesteld door op 18 jarige leeftijd direct een kind te krijgen voordat Ruud zich kon bedenken.
quote:impala schreef op 10 juli 2012 @ 16:14:

Dat waren weliswaar guldens, maar die miljoenen zal hij er toch nog niet allemaal doorheen gejaagd hebben?Hij niet....
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
quote:girasole3 schreef op 10 juli 2012 @ 16:17:

[...]

Vast niet. En Estelle heeft haar financiële toekomst natuurlijk al direct veilig gesteld door op 18 jarige leeftijd direct een kind te krijgen voordat Ruud zich kon bedenken.Ja, ze is dan wel blond, maar niet dom
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven