Entertainment alle pijlers

X-Factor deel 4

07-05-2010 20:45 3253 berichten
Waar we beginnen met nog 7 acts van 4 juryleden en elke week de nieuwe stand van zaken noteren:

- Danielle

- Sarina

- Sumera

- Bad Boyz

- Janna

- Dony

- Maaike

- Jaap

- 4Granted

- Fierce

- Mathijs

- Kelvin

Waar we ons elke week verbazen over de styling die elke factor ontbeert.Waar we ons blijven verbazen over Stees haar gebrekkige komma-doseringWaar Martijn en Angela altijd lief zijn en die iedereen wel als papa en mama wil Waar je een sabeltandcavia het onzichtbare paard van Jaap kunt zien voeren Waar Bergje nog elke week haar nare herinneringen aan Janna wegschreeuwt.Waar we met ze alle kunne geniete van allerhande thema's als "Hollandse Hits" en "Wak".Waar niemand kan inbreken omdat iedereen gewoon van harte welkom is Geef de wokkels, de M&M's, de Malthesers en de bokkenpootjes door! Schenk nog een wijntje in of een kopje thee en kom er bij!
Zal ik jullie eens wat vertellen: ze gaan weer gigantisch uitlopen vandaag. Het is al bijna 10 uur en er moeten er nog 4 zingen...
Alle reacties Link kopieren
quote:noahtb schreef op 21 mei 2010 @ 21:49:

[...]

.Ze blijft een hoog Marianne Weber gehalte houden.........
Sieneke had trouwens ook al keelontsteking. Vreemd dat al die zangers keelontsteking hebben, ik ken verder niemand die er last van had.
quote:nostradame schreef op 21 mei 2010 @ 21:49:

[...]

Ja die, met die enorme tieten en die corsetten en die ruzie en die ene wiens kind zogenaamd naar het ziekenhuis moest. ja die waren nog grappiger dan de bb.
k vind die glitter oogschaduw lillik bij wendy...ook bij edsilia trouwens
Gaat Dony nou Elvis doen?
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
quote:Mirremara schreef op 21 mei 2010 @ 21:50:

[...]

Ik dacht dat is te flauw om op te schrijven .Het is me ook niet duidelijk of stees het bewust zei of niet. Ik denk het wel, ze is zo'n merkwaardige vrouw.
quote:Leaf schreef op 21 mei 2010 @ 21:51:

Zal ik jullie eens wat vertellen: ze gaan weer gigantisch uitlopen vandaag. Het is al bijna 10 uur en er moeten er nog 4 zingen...

Sjit dan kom ik niet uit met de Pfaffs, dat neem ik altijd op.

Oh Bah Dony.
quote:Sydney0 schreef op 21 mei 2010 @ 21:51:

[...]

Ze blijft een hoog Marianne Weber gehalte houden.........Eens, ik kan ook ook maar niet wennen aan die kermis-wieldoppen-oorbellen.
quote:nostradame schreef op 21 mei 2010 @ 21:51:

Sieneke had trouwens ook al keelontsteking. Vreemd dat al die zangers keelontsteking hebben, ik ken verder niemand die er last van had. idd! ken ook niemand verder met die klachten

Sieneke had trouwens ook al keelontsteking. Vreemd dat al die zangers keelontsteking hebben, ik ken verder niemand die er last van had.Lekkere begeleiding van de zangjuf..
het lijkt net of steesie een servet op d'r boob heeft zitten, vet lelijk
quote:nostradame schreef op 21 mei 2010 @ 21:50:

Ik heb deze keer nog niet gezegd hoe stom stees is, maar bij deze.Ja dat blijft echt een stomme muts
Hij bedoelt ons niet toch
ohhh donny leest ons

Sieneke had trouwens ook al keelontsteking. Vreemd dat al die zangers keelontsteking hebben, ik ken verder niemand die er last van had.

Sieneke had gisteren bijna hetzelfde jas aan als Marianne Weber.

Toch knap dat je op je 17e al eruit ziet als een belegen huisvrouw.
Stressed is just desserts spelled backwards
Wel geloofwaardig he, Dony die een bitterbal kapot drukt...kunt veel van m zeggen, maar hij heeft toch wel een heel aardig imago
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
WAT zegt Dony nou? Dat er op forums heel veel memsen zitten die niet leuk zijn?
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Chatterly schreef op 21 mei 2010 @ 21:51:

k vind die glitter oogschaduw lillik bij wendy...ook bij edsilia trouwensik ook!
Zou Dony voor Edsilia gaan zingen nu Stees eruit ziet als Sidionia?
quote:sunny_mar schreef op 21 mei 2010 @ 21:52:

Gaat Dony nou Elvis doen?Elvis Ssssspresley volgens Martijn
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Ik begin ook een beetje Donymoe te worden
ik ben ook Donnie-moe
quote:Solomio schreef op 21 mei 2010 @ 21:53:

WAT zegt Dony nou? Dat er op forums heel veel memsen zitten die niet leuk zijn?

Belachelijk.

Gelukkig zingtie weer slecht.
quote:Maleficent schreef op 21 mei 2010 @ 21:53:

[...]

Sieneke had gisteren bijna hetzelfde jas aan als Marianne Weber.

Toch knap dat je op je 17e al eruit ziet als een belegen huisvrouw.Ook een prestatie! Maar Sieneke is inmiddels al 18 hoor, dat zal het zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven