Entertainment alle pijlers

Yolanthe en Donny Roelvink, bloeit er iets??

22-10-2021 18:13 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees nu voor de 2e keer dat Yo en Don (Y&D) samen gespot zijn, terwijl hij nog in een relatie zat met Janice.

Zullen de ontmoetingen tussen Y&D puur zakelijk zijn, omdat ze volgend seizoen samen een show gaan presenteren.

Of is er een nieuwe showbizz fittie op komst.

Ik smul hiervan🤣
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
22-10-2021 21:12
[/b]

Zwanger worden ging inderdaad niet vanzelf, ze zat toch destijds bij een interview met een bolle toet, later bleek dat ze aan de hormooninjecties zat.


Nee, die bolle kop kwam toch van al die cosmetische ingrepen die ze deed daar in Turkije?
Aspeciësist schreef:
23-10-2021 12:40
Nee, die bolle kop kwam toch van al die cosmetische ingrepen die ze deed daar in Turkije?

Ach nee.
Alle reacties Link kopieren
Aspeciësist schreef:
23-10-2021 12:40
Nee, die bolle kop kwam toch van al die cosmetische ingrepen die ze deed daar in Turkije?
Ze zei bij Linda's zomerweek dat alle commentaar op haar bolle gezicht haar veel pijn heeft gedaan, omdat ze in die tijd hormooninjecties . Zij heeft volgens mij nooit cosmetische ingrepen gedaan toch?? Of zeg ik nu iets waar jullie nu erg om moeten lachen tot schuddebuiken aan toe??
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Schuddebuiken nog wel.

Maar Yolante heeft zeker wel dingen laten doen. Haar haarlijn bijvoorbeeld en haar gebit.
Alle reacties Link kopieren
Ik irriteerde me vaak ontzettend aan Yolanthe. Maar sinds de breuk met Wesley heb ik eigenlijk wel een zwak voor haar. Ze komt erg lief op me over, en vindt volgens mij boven alles haar zoon en moederschap het belangrijkste.

Kan me niet voorstellen dat ze haar zoontje zou blootstellen aan een bonuspapa zonder dat uiterst goed te overdenken. En dan kom je toch niet uit bij Donny lijkt me.
Em volgens mij gaat haar schoonheid nog wel heel wat jaartjes mee, aldan natuurlijk of niet.
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
22-10-2021 21:10
Ja eeuwige schoonheid bedoel ik.
Ik smul omdat ik van drama hou net als al die andere duizende mensen. En ja ik geef dat toe.
Triest.....
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
24-10-2021 18:53
Triest.....

Mwoa, ik kom jou ook in ieder roddeltopic tegen.
Waarom ging Wesley vreemd? Donny is niks voor Yolanthe. Zij gaat een veel grotere vis vangen.
Alle reacties Link kopieren
Chinue schreef:
24-10-2021 19:30
Waarom ging Wesley vreemd? Donny is niks voor Yolanthe. Zij gaat een veel grotere vis vangen.
Drank, een groot ego en feestjes waren zijn verklaringen voor het vreemdgaan dacht ik.

Ik denk ook dat zij een veel grotere vis gaat vangen. Een leuke Amerikaanse acteur of zo.
Alle reacties Link kopieren
Yolanthe moet wel gaan uitkijken met haar fillers, Botox en weet ik veel wat. Ze wordt steeds minder mooi. Vind ik
Alle reacties Link kopieren
Birdie schreef:
24-10-2021 19:01
Mwoa, ik kom jou ook in ieder roddeltopic tegen.
Maar niet met onzinnige roddels
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
24-10-2021 21:47
Maar niet met onzinnige roddels

Zinnige roddels?
Alle reacties Link kopieren
Birdie schreef:
24-10-2021 21:49
Zinnige roddels?
Haha, nee ook niet
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Ik lees net dat er vermoedens zijn dat ze wat heeft met Fentini Eersteling een model
summeriscomming wijzigde dit bericht op 25-10-2021 14:04
Reden: Aanpassing
93.57% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
24-10-2021 21:47
Maar niet met onzinnige roddels
Maar ik wel....

Afijn Donny en Janice zijn uit elkaat, dus wie weet.
Er zijn wel wat pikante foto's van Y&D opgedoken.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
30-10-2021 13:25
Maar ik wel....

Afijn Donny en Janice zijn uit elkaat, dus wie weet.
Er zijn wel wat pikante foto's van Y&D opgedoken.
Linkje?
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me niet voorstellen dat Yolanthe op Donny valt. Hij lijkt me voor haar nog een beetje teveel jongetje.
meisje22 schreef:
31-10-2021 20:01
Ik kan me niet voorstellen dat Yolanthe op Donny valt. Hij lijkt me voor haar nog een beetje teveel jongetje.
Nee dat kan ik mij ook niet voorstellen. Leuk om wat mee te flirten op een avondje, maar geen relatiemateriaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven