Entertainment alle pijlers

Yolanthe moe

16-06-2010 10:45 1248 berichten
Nu is het wel genoeg. Harstikke leuk dat ze heel erg gelukkig zijn. Heel fijn dat Wesley weet hoe een stofzuiger werkt, "ja, echt'!" (alsof dat uniek is.... ) maar kan dat kind niet gewoon even drie weken niet haar best doen om nieuwswaardig te zijn tijdens het WK. Het interesseert met voor geen meter dat ze een tattoo heeft, noch dat ze een keffertje voor Wesley heeft gekocht, noch dat ze samen haar achternaam gaan dragen en direct na het WK voor een kind gaan

Geen enkele voetbalvrouw weet zich zo naar de voorgrond te zuigen als Yolanthe. Ik ben volkomen Yolanthe moe.
Alle reacties Link kopieren
Wesley Sneijder heeft zijn overgrootmoeder beloofd dat hij en zijn vrouw Yolanthe Cabau van Kasbergen snel papa en mama zullen worden. Dat meldt de Telegraaf.

Op de trouwdag meldde de overgrootmoeder dat ze graag ziet dat Wesley en Yolanthe zo snel mogelijk een baby krijgen. Zo zou zij de kans krijgen nog wat tijd door te kunnen brengen met een eventueel achterachterkleinkind. Sneijder is al vader van een driejarig zoontje uit een eerder huwelijk. Ook Yolanthe zei dat ze graag kinderen wil.
Anouk zat gewoon reclame te maken voor haar bedrijfje en hoopte dat ze ook de bruiloft van Winston mag verzorgen.

Slaat Sylvie een nieuwe weg in qua kleding? Vind het erg truttig allemaal en lijkt inderdaad veel weg hebben van Victoria. Beiden zo mager, beiden hetzelfde kapsel....
In ieder geval zitten ze voorlopig ver weg(gisstan): (bron.nu.nl)

'Yo en Wes op de Seychellen'

AMSTERDAM - Yolanthe en Wesley zijn voor hun huwelijksreis naar de Seychellen afgereisd. Dat weet Shownieuws te melden. De Afrikaanse eilandengroep staat bekend om haar witte stranden, bijzondere fauna en aangename klimaat.

Het kersverse echtpaar verblijft maximaal twee weken in het land, zo meldt het nieuwsprogramma.

Dan moet Wesley Sneijder namelijk weer aan de slag bij zijn voetbalclub Inter Milan. Wesley en Yolanthe hebben een spectaculair huwelijksfeest achter de rug, dat maar liefst drie dagen duurde.

Zaterdag gaven de twee elkaar het jawoord in Toscane.
quote:louisavuitton schreef op 21 juli 2010 @ 00:11:

Anouk zat gewoon reclame te maken voor haar bedrijfje en hoopte dat ze ook de bruiloft van Winston mag verzorgen.

....Erger nog, ze zat gewoon ordinair te solliciteren naar de trouwerij van Doutzen.....
Fijn, wordt het voor ons ook weer wat rustiger. Voor even..:)
Muis, misschien was het bij Kim Feenstra wel raak? Driemaal is scheepsrecht?
quote:_69_ schreef op 20 juli 2010 @ 21:56:

Ik zit nu boulevard te kijken:

http://tvblik.nl/rtl-boulevard/19-juli-2010

Maar wie is in hemelsnaam mark van eeuwen??Een leeghoofd uit GTST die het op Lieke van Lexmond deed.

Ivo niehe lijkt op jack nicholson

Mocht-ie willen. Ivo, that is.

En dat rose pak van froger!!!!!!!!! My God

natas ziet eruit alsof ze al 2 weken dood is.

Een van de twee had de outfit verkloot en dus moest er geshopt worden en de ander zich aanpassen.

.
quote:Julus schreef op 21 juli 2010 @ 00:33:

Muis, misschien was het bij Kim Feenstra wel raak? Driemaal is scheepsrecht?Doet zij Kim dan, morgen?
Weet ik niet, maar zal ze wel gewild hebben. We zullen het nog wel gaan horen.
quote:_69_ schreef op 20 juli 2010 @ 21:58:

Oja, dat logo van 'WY' .Ik word er echt niet goed van; zelfs in de schoenzolen van van Bommelzolen. Dat Yolanthe wat minder had uitgegeven en wat meer geld had geschonken aan de Indiase meisjes die in de prostitutie worden gedwongen!

Mee eens. Ik las ergens dat ze van de baas van Wesley oorknopjes (knopjes, he, geen langbengelige pegels) kreeg ter waarde van een ton. Kom op zeg, onder die plens haar zie je er geen flikker van. Het had haar gesierd (om in stijl te blijven) als ze die oordoppen had ingeruild en het geld aan haar eigen stichting had geschonken).

Een TON voor oorknoppies....
Zes paar oorknoppies is 1 hele over-the-top-bruiloft (van drie dagen). Gaat toch allemaal nergens meer over..als Wesley weer trouwt (of Yo) dan ben ik benieuwd wat we dan krijgen. Bruiloft van een week? Alhoewel..tegen die tijd kan Wes dat natuurlijk niet meer betalen, zijn halve kapitaal zit dan in Yo. En voor de rest bij andere ex.
Shoot me maar van wát ik zag (kort shotje van bruiloft) vond ik harstikke leuk en mooi. Mooie jurk, mooie bruid, mooie locatie, zonnetje, gasten die er zin in hadden. Zag nog iets van vuurwerk en hoorde over Beyoncé die daar stond op te treden.. leuk feestje!
Ik ben eigenlijk nooit moe, als ik vermoed dat ik ergens moe van ga worden kijk ik niet meer,heerlijk relaxed.

Jolanthe is mooi, Wesley is blij ,huwelijk is mooi, dat is niet leuk blijkbaar.
Heeft Beyoncé nu wel of niet opgetreden? Ik las ergens dat Glennis Grace liedjes van haar stond te zingen?
quote:Muis66 schreef op 21 juli 2010 @ 00:38:

[...]

Mee eens. Ik las ergens dat ze van de baas van Wesley oorknopjes (knopjes, he, geen langbengelige pegels) kreeg ter waarde van een ton. Kom op zeg, onder die plens haar zie je er geen flikker van. Het had haar gesierd (om in stijl te blijven) als ze die oordoppen had ingeruild en het geld aan haar eigen stichting had geschonken).

Een TON voor oorknoppies....

en wie weet geven ze die toch wel en geven daar nou net geen ruchtbaarheid aan.

Schets,

# o wat een mooie oorknopjes Wes, ik ga ze meteen verkopen en het geld schenken aan de Indiase prosties#

# ja Schat , doe dat maar, wat ben je toch lief en zo romantisch ook#
Nope, was geen Beyonce inderdaad.
Nee, maar shownieuws had toen een interview met de beveiliger van Beyonce en Jay-z, en sindsdien is dat hele Beyonce verhaal er

Die gast vertelde alleen hoe de beveiliging was enzo, hij heeft het zelf niet gedaan iig.

En ik moest ook al denken aan de stichting van Yo, maar wellicht geeft ze daar gewoon geld aan zonder ermee in het nieuws te komen..
Jeetje, wat irritant dat geklik van Anouk met die pen.

En schoenmaker, blijf bij je leest. Ga lekker poseren voor de Libelle, maar houd je mond en ga vooral geen bruiloften organiseren .
Die plunderpartij in de kerk vind ik wel heel triest eigenlijk.
Wat ziet natas eruit zeg!!!
Wat erg die plundering!!! Dat is zo ontzettend not done!!

Ik schaam me nu gewoon even om nederlandse te zijn!!
quote:Kabouter23 schreef op 21 juli 2010 @ 09:02:

Wat ziet natas eruit zeg!!!Dat zeg ik! Net alsof ze al 2 weken dood is he?
Ja dat plunderen vond ik ook heel erg.....
quote:Kabouter23 schreef op 21 juli 2010 @ 09:04:

Wat erg die plundering!!! Dat is zo ontzettend not done!!

Ik schaam me nu gewoon even om nederlandse te zijn!!Volgens mij waren het Hollanders én Italianen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven