Yuri van Gelder
dinsdag 9 augustus 2016 om 15:16
Nog geen topic hier over Yuri?
Wat vinden we ervan?
Wat zou er nu echt gebeurd zijn?
http://www.volkskrant.nl/ ... de-en-weer-viel~a4354438/
Wat vinden we ervan?
Wat zou er nu echt gebeurd zijn?
http://www.volkskrant.nl/ ... de-en-weer-viel~a4354438/
vrijdag 12 augustus 2016 om 13:31
quote:AnAppleADay schreef op 12 augustus 2016 @ 13:28:
Ik ben mijn mening enigszins aan het aanpassen, hoe ik het nu zie:
Er was een vertrouwensbreuk tussen Yuri en de trainer, hij neemt het niet serieus genoeg en zet zich niet genoeg in (drinken, laat thuiskomen, training missen...).
De trainer is er klaar mee (zeker na het verleden) en wil niet meer met Yuri werken.
En daar heeft hij alle reden voor en ook gewoon recht toe. Dit vind ik compleet begrijpelijk.
Alleen denk ik dat het NOC*NSF dit heeft aangegrepen om Yuri naar huis te sturen, omdat hij sowieso al een beetje het enfant terrible was. Beter kwijt dan rijk moeten ze hebben gedacht. Alleen hebben ze er niet genoeg over nagedacht of het wel mocht wat ze deden.
Dus in Yuri vs. Trainer ben ik team Trainer
In Yuri vs. NOC ben ik team Yuri
:PDit denk ik ook.
Ik ben mijn mening enigszins aan het aanpassen, hoe ik het nu zie:
Er was een vertrouwensbreuk tussen Yuri en de trainer, hij neemt het niet serieus genoeg en zet zich niet genoeg in (drinken, laat thuiskomen, training missen...).
De trainer is er klaar mee (zeker na het verleden) en wil niet meer met Yuri werken.
En daar heeft hij alle reden voor en ook gewoon recht toe. Dit vind ik compleet begrijpelijk.
Alleen denk ik dat het NOC*NSF dit heeft aangegrepen om Yuri naar huis te sturen, omdat hij sowieso al een beetje het enfant terrible was. Beter kwijt dan rijk moeten ze hebben gedacht. Alleen hebben ze er niet genoeg over nagedacht of het wel mocht wat ze deden.
Dus in Yuri vs. Trainer ben ik team Trainer
In Yuri vs. NOC ben ik team Yuri
:PDit denk ik ook.
Doubt kills more dreams than failure ever will
vrijdag 12 augustus 2016 om 13:32
vrijdag 12 augustus 2016 om 13:32
quote:mienbillekesjeuken schreef op 12 augustus 2016 @ 13:29:
Wat verdient een turner eigenlijk, in ruil voor zijn complete ass inleveren?
En vergelijk dat eens met al die overbetaalde voetballertjes, die openlijk drinken, roken en feesten over de hele wereld zonder ook maar een punt te scoren?oh alweer +100
Wat verdient een turner eigenlijk, in ruil voor zijn complete ass inleveren?
En vergelijk dat eens met al die overbetaalde voetballertjes, die openlijk drinken, roken en feesten over de hele wereld zonder ook maar een punt te scoren?oh alweer +100
vrijdag 12 augustus 2016 om 13:34
quote:LaFleurNoire schreef op 12 augustus 2016 @ 13:32:
[...]
Als ik Yuri was had ik het niet gedaan. "Ik ben knock-out" in bed gegaan Nou, ik ken dat wel van mijn zoon... Die heeft soms 1000 nieuwe whatsapps. Het is ook onrustig om de hele tijd op je telefoon te kijken. Voor hem was het afgesloten.
[...]
Als ik Yuri was had ik het niet gedaan. "Ik ben knock-out" in bed gegaan Nou, ik ken dat wel van mijn zoon... Die heeft soms 1000 nieuwe whatsapps. Het is ook onrustig om de hele tijd op je telefoon te kijken. Voor hem was het afgesloten.