Ziek, zwak of misselijk in showbizzland
woensdag 28 mei 2025 om 09:36
Ik ben er ook mee wakker geworden. Hoe kan dit denk ik dan. Ja natuurlijk weet ik dat dit kan en dat dit niet alleen BN'ers overkomt maar het is inderdaad een enorme realitycheck.
En hoe moet dit zijn voor Suzan, net een baby in haar buik, dromen over hoe en wanneer ze dit mooie nieuws met iedereen gaan delen en dan dit.
En hoe moet dit zijn voor Suzan, net een baby in haar buik, dromen over hoe en wanneer ze dit mooie nieuws met iedereen gaan delen en dan dit.
woensdag 28 mei 2025 om 10:41
Vreselijk. En extra lastig voor Suzan dat haar hele carrière, haar werk zeg maar ook met Freek is. Als zij straks de draad weer wil oppakken extra moeilijk. Niet dat ze lekker ter afleiding van het grote verdriet kan werken en op werk alles nog hetzelfde is wat houvast geeft. Ook in dat opzicht ligt heel haar leven in duigen.PoesMinoes schreef: ↑28-05-2025 09:36Ik ben er ook mee wakker geworden. Hoe kan dit denk ik dan. Ja natuurlijk weet ik dat dit kan en dat dit niet alleen BN'ers overkomt maar het is inderdaad een enorme realitycheck.
Mijn schoonzus (dus ook jonge weduwe) vond werk na overlijden van mijn broer fijne afleiding en gewoon een wereldje waar alles nog hetzelfde is. Dat heeft Suus straks ook niet. Haar hele leven overhoop. En dan straks ook alleen met een kleintje. Echt hoe vreselijk.
woensdag 28 mei 2025 om 10:45
Ik heb daar dus wel eens over nagedacht als het over hun succes ging. Maar dan in het kader van 'wat als je uit elkaar wil gaan?' en niet aan deze situatie gedacht.muts87 schreef: ↑28-05-2025 10:41Vreselijk. En extra lastig voor Suzan dat haar hele carrière, haar werk zeg maar ook met Freek is. Als zij straks de draad weer wil oppakken extra moeilijk. Niet dat ze lekker ter afleiding van het grote verdriet kan werken en op werk alles nog hetzelfde is wat houvast geeft. Ook in dat opzicht ligt heel haar leven in duigen.
Mijn schoonzus (dus ook jonge weduwe) vond werk na overlijden van mijn broer fijne afleiding en gewoon een wereldje waar alles nog hetzelfde is. Dat heeft Suus straks ook niet. Haar hele leven overhoop. En dan straks ook alleen met een kleintje. Echt hoe vreselijk.
woensdag 28 mei 2025 om 10:56
Gaat me niet om de carrière op zich. Maar meer dat dus zowel haar privé als zakelijke leven overhoop ligt.AnAppleADay schreef: ↑28-05-2025 10:45Ik heb daar dus wel eens over nagedacht als het over hun succes ging. Maar dan in het kader van 'wat als je uit elkaar wil gaan?' en niet aan deze situatie gedacht.
woensdag 28 mei 2025 om 12:07
En aan Paulien van DeutekomPimpelmeesje87 schreef: ↑28-05-2025 11:52Met het nieuws van Freek moest ik ook meteen denken aan Nicolette Kluijver, die ook gezond en fit was, en ineens longkanker had. Bij haar is het wonder boven wonder goed gekomen.
Die overleed in 2019 aan longkanker. Net 37.
woensdag 28 mei 2025 om 12:12
Komt blijkbaar toch nogal eens voor op jonge leeftijd.
woensdag 28 mei 2025 om 12:13
woensdag 28 mei 2025 om 19:22
Jemig, wat ontzettend heftig zeg. Had er niet over nagedacht dat dat zó onverwachts kan komen. Hoogstens dat je wat bloedonderzoek laat doen en daarna de optie geopperd wordt. ‘We moeten wat tests doen, want kans op..’
woensdag 28 mei 2025 om 19:23
donderdag 29 mei 2025 om 20:57
donderdag 29 mei 2025 om 21:06
Aan de toon van hun bericht is een wonder uitgesloten. Freek wordt echt niet meer beter.
De vraag is hoe lang hij nog heeft. Zoals in media al wordt uitgelegd, je voelt er pas wat van als je uitzaaiingen hebt. Ze hebben natuurlijk niets gedeeld over hoeveel en welke uitzaaiingen. Bij mensen die nooit gerookt hebben heb je gemiddeld twee tot drie jaar te leven, bij rokers is dat vijftien maanden. Ik hoop vooral dat ze nog genoeg tijd hebben om hun kindje samen te verwelkomen en dingen vast te leggen voor later.
vrijdag 30 mei 2025 om 08:04
Ja ik ook. Ze zijn zo een met elkaar, al vanaf dat ze 14 of 15 waren. Hoe zal dat straks gaan? Gisteren met de kennis van nu ook maar eens de documentaire 'Suzan en Freek - tussen jou en mij' op Netflix gekeken. Heel verdrietig ook voor de ouders en familie.AnAppleADay schreef: ↑28-05-2025 10:45Ik heb daar dus wel eens over nagedacht als het over hun succes ging. Maar dan in het kader van 'wat als je uit elkaar wil gaan?' en niet aan deze situatie gedacht.
Dit nieuws hakte er echt behoorlijk in ja..... Ook omdat het compleet uit het niets kwam. Pfoe, en dan die kleine op komst......
vrijdag 30 mei 2025 om 09:56
3 jaar en 8 maanden zelfs...Pimpelmeesje87 schreef: ↑29-05-2025 21:29Eva Hermans-Kroot heeft nog iets meer dan drie jaar geleefd na haar diagnose.
Wel pittig zo'n traject dan wel. Hoop dat hen dat ook gegund is. Meer tijd.
Maar ach die arme Suzan. Straks een baby en een zieke man. Wetende dat je alleen achterblijft. Freek die nog verder leeft met de gedachten z'n vrouw en kindje achter te moeten laten.
En zijn familie. Het is echt de horror en een grote nachtmerrie. Weet ik helaas uit eigen ervaring.
vrijdag 30 mei 2025 om 10:22
vrijdag 30 mei 2025 om 11:45
Het was inderdaad een voorbeeld van iemand anders. En ook al komen ziektebeelden overeen dan zegt dat nog niks over het verloop. Iedereen is anders. Maar het is algemeen bekend hoe lang patienten met zo'n diagnose nog leven, dat is gewoon statistiek. Dat staat gewoon in het artikel in het AD.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in