Entertainment alle pijlers

Ziek, zwak of misselijk in showbizzland

22-02-2017 17:13 237 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Dit is een algemeen topic, bedoelt om diegene in Showbizzland te bespreken die getroffen worden door allerlei ziektes

Bij Nicolette Kluiver is longkanker in een voorstadium ontdekt
Frankly my dear, I don"t give a damn
PoesMinoes schreef:
29-01-2025 17:55
Dieuwertje Blok heeft weer kanker en zal niet meer genezen.
Wat verdrietig dit ! 🥀
Verdorie, daar ben ik wel even stil van. Gemene rotziekte. Arme Dieuwertje :(
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
tinydancer schreef:
29-01-2025 18:09
Wat verdrietig dit ! 🥀
Heel verdrietig nieuws.
De Paus zijn toestand is kritiek meldt het Vaticaan.
Arme paus / hij heeft onlangs kritiek geuit op het nieuwe Amerikaanse beleid mbt immigranten en heeft om empathie verzocht / ik weet weinig van deze paus (of welke paus dan ook) maar het leek me dat hij wel oog had voor de minderbedeelden in de samenleving en hij wilde (geloof ik) ook niet speciaal behandeld worden (at niet alleen maar met anderen in het Vaticaan en had geen leren handgemaakte Italiaanse schoenen (weet niet of ik dat had afgeslagen. 😁))
Acteur James van der Beek (48) ondanks uitgezaaide darmkanker optimisch: ’Kan de eindstreep zien’

https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... treep-zien
Relax we're all crazy, it's not a competition
McSteamy (Mark Sloan uit Greys Anatomy)/Eric Dane heeft ALS :(
https://www.nu.nl/achterklap/6352249/gr ... rken.html
Freek van Suzan en Freek heeft uitgezaaide longkanker. Wat een vreselijk nieuws. En ook nog een baby op komst.

https://nos.nl/artikel/2568945-freek-va ... slijk-ziek
PoesMinoes, ongelofelijk— wat een verdrietig nieuws is dit. Hij is pas 32 en dan met gezinsuitbreiding op komst… ben er stil van.
Ik zit nog een beetje te wachten op het bericht dat hun instagram gehackt is ofzo maar het lijkt echt zo te zijn… Ongelofelijk, niet te bevatten :cry:
Myrthe1973 schreef:
27-05-2025 17:05
PoesMinoes, ongelofelijk— wat een verdrietig nieuws is dit. Hij is pas 32 en dan met gezinsuitbreiding op komst… ben er stil van.
Ik ook. Het is bijna niet te geloven.
Ach, wat afschuwelijk, zeg. Echt in- en intriest.

Lieve allemaal,

Gisteren is onze wereld compleet op zijn kop gezet. We hebben te horen gekregen dat er bij Freek uitgezaaide longkanker is geconstateerd. Door deze uitzaaiingen is er geen kans meer op genezing.

We zijn compleet verslagen, het voelt zo oneerlijk. We zijn al 18 jaar onafscheidelijk en hebben samen nog zo veel moois om voor te leven. Aan het eind van dit jaar hopen we samen ons kindje te mogen verwelkomen ❤️

We gaan nog zo lang mogelijk genieten van de tijd die ons samen gegund is, ook al weten we niet hoe lang dat zal zijn. We stoppen dan ook per direct met optreden en leggen al onze werkzaamheden neer.

We willen vragen om rust en privacy voor ons en onze families en vrienden in deze moeilijke tijd.

We blijven elkaar vasthouden ❤️

Alle liefs
Suus & Freek
Afbeelding
blijfgewoonbianca wijzigde dit bericht op 27-05-2025 17:32
95.80% gewijzigd
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik hoorde het op de radio. Ik ben zeker geen liefhebber van de muziek van Suzan en Freek, maar wat ontzettend verdrietig zeg. Dan had ik veel liever twintig jaar lang iedere nieuw nummer geduldig uitgezeten.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
Mijn guppie zou naar het concert van zondag maar is nu helemaal onder de indruk van dit nieuws. Arme mensen, wat een verdrietig nieuws is dat
Lady*Voldemort schreef:
27-05-2025 17:30
Ik hoorde het op de radio. Ik ben zeker geen liefhebber van de muziek van Suzan en Freek, maar wat ontzettend verdrietig zeg. Dan had ik veel liever twintig jaar lang iedere nieuw nummer geduldig uitgezeten.
Eens
Je grootste droom en je engste nachtmerrie tegelijkertijd... afschuwelijk! :'(
Lady*Voldemort schreef:
Ik ook. Absoluut. Ze komen hier uit de buurt en heb met Koningsdag hier nog uitbundig gefeest tijdens hun optreden. Er leek niets aan de hand te zijn. Ongelofelijk...
Lady*Voldemort schreef:
Nou inderdaad, wat een triest nieuws.
PoesMinoes schreef:
27-05-2025 16:52
Freek van Suzan en Freek heeft uitgezaaide longkanker. Wat een vreselijk nieuws. En ook nog een baby op komst.

https://nos.nl/artikel/2568945-freek-va ... slijk-ziek
Ik hoor het net op de radio.
Vind het zo erg. Krijgen eind van het jaar ook een kindje.
Niet te bevatten :cry:
Wat afschuwelijk zeg. Van het weekend hebben ze nog opgetreden, er leek nog geen vuiltje aan de lucht. Terwijl er dan voor hen dus al wel iets van een uitslaggesprek van onderzoek gepland stond, denk ik. Vraag me af of ze dan misschien deze uitslag totaal niet verwachtten of dat ze al even met deze angst hebben rondgelopen die gisteren bevestigd is.

Freek ziet er nog zo fit uit! Echt vreselijk. En dan een kindje op komst.
ZuurSnoepje schreef:
27-05-2025 18:32
Wat afschuwelijk zeg. Van het weekend hebben ze nog opgetreden, er leek nog geen vuiltje aan de lucht. Terwijl er dan voor hen dus al wel iets van een uitslaggesprek van onderzoek gepland stond, denk ik. Vraag me af of ze dan misschien deze uitslag totaal niet verwachtten of dat ze al even met deze angst hebben rondgelopen die gisteren bevestigd is.
Dat hoeft bij longkanker echt niet zo te zijn.
Iemand in mijn omgeving had wat last van zijn rug. Op een gegeven moment foto’s laten maken, bleek ook longkanker te zijn.
Dat was een donderslag bij heldere hemel.
Ja, bij een vriendin van mij ook. Plotseling hevige rugpijn en bleek een bijnierbloeding. Daar zat een uitzaaiing van wat longkanker bleek te zijn. Twee maanden later was ze dood.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
ZuurSnoepje schreef:
27-05-2025 18:32

Freek ziet er nog zo fit uit! Echt vreselijk. En dan een kindje op komst.
Bij Renze kon je wel aan zijn gezicht zien dat er iets anders was (magerder)

https://www.mediacourant.nl/2025/05/fre ... -verbouwd/
calvijn1 schreef:
27-05-2025 22:59
Bij Renze kon je wel aan zijn gezicht zien dat er iets anders was (magerder)

https://www.mediacourant.nl/2025/05/fre ... -verbouwd/
Toen dachten ze nog dat t kwam doordat ie trainde voor de marathon, die hij overigens niet haalde.. https://www.rtl.nl/boulevard/entertainm ... ortongeluk
Jeetje ook ik geen fan van de muziek maar dit gun je niemand. Maakt die lyrics van een van hun nummers ineens heel dubbel. Van dat liedje Wat als ik jou nooit vergeten kan. Bah.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven