Entertainment alle pijlers

Zomergasten 2012

15-07-2012 15:57 570 berichten
De VPRO zendt deze zomer het 25ste seizoen uit van Zomergasten. Dit jubileum wordt gevierd met een extra uitzending op 15 juli. (Ned. 3, 20:15 - 23:10 uur).

Een speciale aflevering "Volgende fragment" waarin Roel van Broekhoven praat met de twaalf presentatoren die Jan Leyers zijn voorgegaan, en een selectie van de 125 gasten over hun ervaringen en gedenkwaardige momenten.

In Volgende fragment vertellen de presentatoren over hun meest gedenkwaardige gasten en bijzondere momenten, hun aanpak, waar zij naar streefden, maar ook hoe zij zich voorbereidden en hoe ze omgingen met spanning en soms meedogenloze kritiek. Ook verschillende gasten delen hun ervaringen over hun optreden in het programma: voor sommigen van hen is er zelfs sprake van een leven vóór en na Zomergasten, dat hun een podium bood voor hun persoonlijke verhaal, openbaring of betoog. Dat kon leiden tot een ontwapenend inzicht in een innerlijke wereld of ontroerend moment maar soms ook tot spanning tussen gast en presentator. Zowel gasten als presentatoren memoreren openhartig de spannende en ongemakkelijke momenten.

De Zomergasten van 2012 (vanaf 22 juli) zijn:

Henny Vrienten 22 juli

Micha Wertheim 29 juli

Jolande Withuis 5 augustus

Lidewij Edelkoort 12 augustus

Ben Verwaayen 19 augustus

Adriaan van Dis 26 augustus

----------------------------------------------------------------------------

Ik kijk er weer naar uit!
Alle reacties Link kopieren
Ik viel net op het ''goede'' moment binnen. Komisch filmpje was dat met die bewegende piemels.

Verder weet ik nog niet of ik haar interessant vind of dat ik het meer interessant-doenerij vind.
quote:mocy schreef op 12 augustus 2012 @ 22:08:

Ik viel net op het ''goede'' moment binnen. Komisch filmpje was dat met die bewegende piemels.

Verder weet ik nog niet of ik haar interessant vind of dat ik het meer interessant-doenerij vind.Ik ben er ook nog niet uit.
Het hoogtepunt tot nu vond ik niet de piemels, helaas, maar The Incredibles
Ik vind juist dat deze vrouw helemaal geen interessantdoenerij in zich heeft....Juist heel 'echt' zonder poeha.

Maar moet toegeven dat ik de eerste paar minuten ook wel even moest wennen en ook wel even dacht: probeert ze nou interessant over te komen?

Maar vind het nu echt niet meer zo.
quote:lottekeNL schreef op 12 augustus 2012 @ 22:12:

Het hoogtepunt tot nu vond ik niet de piemels, helaas, maar The Incredibles

The incerdibles en de stiervis!

Die piemels en tieten vond ik suf.
Vind het een erg boeiende vrouw, leuk om haar denkwijze te horen.
quote:vosje78 schreef op 12 augustus 2012 @ 22:16:

[...]

The incerdibles en de stiervis!

Die piemels en tieten vond ik suf.De stiervis heb ik grotendeels gemist. Gingen ze me net bellen
quote:mocy schreef op 12 augustus 2012 @ 22:08:

Verder weet ik nog niet of ik haar interessant vind of dat ik het meer interessant-doenerij vind.

Wat bedoelen jullie met interessant-doenerij?

Serieuze vraag hoor, want ze ís toch ook interessant en praat geen onzin aangezien ze toonaangevend is in haar wereld en redelijk wat invloed heeft.

Vind daarom de reacties over haar kapsel trouwens wel hilarisch, hoe groot kan het verschil tussen kijker en 'beroemdheid' zijn
Prachtig, dit filmpje!
Liever elitair dan een pauper!
Dit is een van de mooiste filmpjes ooit. Hoe hij zijn drolletjes rangschikt. En zijn kevertjes weglopen. Zo aandoenlijk.

Heb het ooit eens gepost op facebook, en gezegd dat mensenmannen daar een voorbeeld aan konden nemen
quote:voornu schreef op 12 augustus 2012 @ 22:24:

[...]

Wat bedoelen jullie met interessant-doenerij?

Serieuze vraag hoor, want ze ís toch ook interessant en praat geen onzin aangezien ze toonaangevend is in haar wereld en redelijk wat invloed heeft.

Vind daarom de reacties over haar kapsel trouwens wel hilarisch, hoe groot kan het verschil tussen kijker en 'beroemdheid' zijn Ze praat inderdaad geen onzin maar wel abstract misschien hebben sommigen daar moeite mee?
Mooi.

Komt uit the life of birds.

Het is een hele serie.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

quote:lottekeNL schreef op 12 augustus 2012 @ 22:27:

Dit is een van de mooiste filmpjes ooit. Hoe hij zijn drolletjes rangschikt. En zijn kevertjes weglopen. Zo aandoenlijk.

Heb het ooit eens gepost op facebook, en gezegd dat mensenmannen daar een voorbeeld aan konden nemen

En nu heeft mijn man gezapt naar ncis en omdat we die aflevring al kennen heeft hij nou ontdekt dat we een zender hebben die 'stoute meiden tv' heet, of zoiets.

Ik denk dat ik maar naar bed ga, veel plezier nog.
Ik vind haar ogen zo lief kijken af en toe
Ja, dat zou ik ook doen, Vosje. Of gewoon keihard terugzappen
quote:vosje78 schreef op 12 augustus 2012 @ 22:31:

[...]

En nu heeft mijn man gezapt naar ncis en omdat we die aflevring al kennen heeft hij nou ontdekt dat we een zender hebben die 'stoute meiden tv' heet, of zoiets.

Ik denk dat ik maar naar bed ga, veel plezier nog.Hey jij hebt ook rechten!
quote:Mazou schreef op 12 augustus 2012 @ 22:28:

[...]

Ze praat inderdaad geen onzin maar wel abstract misschien hebben sommigen daar moeite mee?Ja, dat kan natuurlijk, het is wel even omschakelen. Maar ik vind het zo negatief klinken, daar heb ik moeite mee merk ik. Ze heeft veel bereikt, iets meer respect daarvoor mis ik dan wel.
quote:voornu schreef op 12 augustus 2012 @ 22:24:

[...] Vind daarom de reacties over haar kapsel trouwens wel hilarisch, hoe groot kan het verschil tussen kijker en 'beroemdheid' zijn

Nelleke van der Krogt, van Kunst en Kitch, heeft ook zo'n kapsel gehad. Ik dacht toen dat het een soort noodzakelijk kwaad was om langzaam van geverfd naar grijs haar te gaan. Een soort overgangsfase.

Maar kennelijk hoort het zo.
Haha lotteke.

Ze is heel lief indd. Ik ben fan.
quote:vosje78 schreef op 12 augustus 2012 @ 22:31:

[...]

Ik denk dat ik maar naar bed ga, veel plezier nog.

Huh?

Hebben jullie maar één tv?

Misschien heeft de vpro een livestream.

Of anders de man de deur uit doen.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

quote:voornu schreef op 12 augustus 2012 @ 22:33:

[...]

Ja, dat kan natuurlijk, het is wel even omschakelen. Maar ik vind het zo negatief klinken, daar heb ik moeite mee merk ik. Ze heeft veel bereikt, iets meer respect daarvoor mis ik dan wel.

Ze associeert veel.

Ik vind het ook wel een leuk mens.

quote:kopjekoffie70 schreef op 12 augustus 2012 @ 22:34:

[...]

Huh?

Hebben jullie maar één tv?

Misschien heeft de vpro een livestream.

Of anders de man de deur uit doen.

Ja, heel ouderwets. Ik was al blij dat ik nu 2 uur heb gezien, vorige week was badman ervoor...

Maar we hebben altijd nog uitzending gemist...en ik heb het ook een keer opgenomen.
Hahaha.

Ze neemt zichzelf gelukkig niet zo serieus
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:Ze praat inderdaad geen onzin maar wel abstract misschien hebben sommigen daar moeite mee?Ze is ook een visionair - van beroep zelfs - en mensen kunnen daar ook moeite mee hebben.
quote:Mazou schreef op 12 augustus 2012 @ 22:32:

[...]

Hey jij hebt ook rechten!Ja, het aanrecht, he?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven