Aldi of Lidl?
dinsdag 25 mei 2010 om 19:37
Bij beide supermarkten kom ik nooit. Nou krijg ik toch vaak te horen dat de wijn bij de lidl zo goed is of dat de kaasjes van de aldi best te doen zijn of weet ik veel wat.
Nu wil ik dus morgen wel eens naar een van de 2 gaan om t een en ander te gaan kopen en uit proberen. Maar naar welke zal ik dan gaan?
Zijn er meer dingen lekker of een aanrader bij de Aldi of is de lidl echt interessanter?
Nu wil ik dus morgen wel eens naar een van de 2 gaan om t een en ander te gaan kopen en uit proberen. Maar naar welke zal ik dan gaan?
Zijn er meer dingen lekker of een aanrader bij de Aldi of is de lidl echt interessanter?

dinsdag 25 mei 2010 om 19:48
Lidl, De zalm is daar heel lekker en goedkoop. ik vind de groenten en fruit daar ook erg goed en ze hebben lekkere kaas. Wat ik er nooit koop is toiletpapier want dat is echt peperduur. Kruiden zijn daar ook erg goed en ze hebben lekkere grote pakken roze koeken met veel roze voor minder geld dan de orginele glacé
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
dinsdag 25 mei 2010 om 19:52

dinsdag 25 mei 2010 om 20:03
ik ben zelf niet een groot fan van de aldi die hier dichtbij zit, maar dat komt waarschijnlijk omdat de nettorama er naast zit en die is ook best goedkoop en die hebben wel alles wat ik zoek.
ik kreeg ooit eens als tip van iemand dat je niet op woensdag moet gaan omdat dan de aanbiedingen uit de nieuwe folder ingaan en het dus erg druk is, wat betekent lang wachten bij de kassa.
ik kreeg ooit eens als tip van iemand dat je niet op woensdag moet gaan omdat dan de aanbiedingen uit de nieuwe folder ingaan en het dus erg druk is, wat betekent lang wachten bij de kassa.
dinsdag 25 mei 2010 om 20:06
quote:Star schreef op 25 mei 2010 @ 20:01:
Ik haal alleen snaai bij die winkels, voor de rest vind ik het ruk.Dat vind ik ook een beetje k*t aan de Aldi, je kan er eigenlijk nooit voor alle boodschappen heen. Ik ga tegenwoordig 1x in de 2 maanden, sla dan kaas, boter, wijn, zalm, koekjes en nog wat andere vreterij in, en de rest haal ik bij de Appie...
Ik haal alleen snaai bij die winkels, voor de rest vind ik het ruk.Dat vind ik ook een beetje k*t aan de Aldi, je kan er eigenlijk nooit voor alle boodschappen heen. Ik ga tegenwoordig 1x in de 2 maanden, sla dan kaas, boter, wijn, zalm, koekjes en nog wat andere vreterij in, en de rest haal ik bij de Appie...

dinsdag 25 mei 2010 om 20:07
quote:Jorina schreef op 25 mei 2010 @ 20:06:
[...]
Dat vind ik ook een beetje k*t aan de Aldi, je kan er eigenlijk nooit voor alle boodschappen heen. Ik ga tegenwoordig 1x in de 2 maanden, sla dan kaas, boter, wijn, zalm, koekjes en nog wat andere vreterij in, en de rest haal ik bij de Appie...Precies, wat ik echt nodig heb kan ik er niet vinden.
[...]
Dat vind ik ook een beetje k*t aan de Aldi, je kan er eigenlijk nooit voor alle boodschappen heen. Ik ga tegenwoordig 1x in de 2 maanden, sla dan kaas, boter, wijn, zalm, koekjes en nog wat andere vreterij in, en de rest haal ik bij de Appie...Precies, wat ik echt nodig heb kan ik er niet vinden.