American pancakes

03-12-2013 18:22 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet volgende week voor school American pancakes maken. Nu vroeg ik me af of ik deze ook een avond van tevoren kan bakken zodat ik ze de volgende ochtend in de oven kan verwarmen of blijven ze dan niet meer luchtig? Iemand dit al eens gedaan?



Groet Emmeline
Alle reacties Link kopieren
De AH verkoopt ze ook en die zijn ook al volledig gebakken en na het oppiepen smaken ze prima. Je zou ook een kleine portie beslag kunnen maken en even testen deze week. Ook geen straf lijkt me!
Alle reacties Link kopieren
Hier verkopen ze helaas geen kant en klare pancakes. Misschien dan maar even eerst testen.
Alle reacties Link kopieren
De AH is niet de enige die ze verkoopt, de buurtsuper hier ook. Wel behoorlijk aan de prijs voor 6 stuks, iets van 1,50 ofzo. Ik weet biet hoeveel je er moet hebben?



En zorg voor genoeg stroop/honing/weet ik veel wat, want ik vond ze zonder dat niet te eten.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 03 december 2013 @ 18:55:





En zorg voor genoeg stroop/honing/weet ik veel wat, want ik vond ze zonder dat niet te eten.Het zijn net sponzen je kan er stroop op blijven gooien...
Alle reacties Link kopieren
Gewoon verse maken en niet de kant en klare: veeeeeeel lekkerder. Mijn Noord-Amerikaans lief maakt ze vaak voor mij en wat zijn ze heerlijk! Wat hij wel eens doet is het beslag van te voren maken en dat in de koelkast zetten, en dan wel voor het ontbijt 's ochtends de pannenkoekjes bakken, dat is echt zo gedaan. En dan als je het kan krijgen met maple syrop erover: mmmm. En eventueel wat vers fruit erbij!
Zeg maar Spijker.
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 03 december 2013 @ 18:55:

De AH is niet de enige die ze verkoopt, de buurtsuper hier ook. Wel behoorlijk aan de prijs voor 6 stuks, iets van 1,50 ofzo. Ik weet biet hoeveel je er moet hebben?



En zorg voor genoeg stroop/honing/weet ik veel wat, want ik vond ze zonder dat niet te eten.Ze zijn echt heerlijk als je ze zelf maakt hoor!
Zeg maar Spijker.
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoelde ook niet dat ze de kant-en-klare variant moet kopen, maar was meer om te illustreren dat zelfs die goed eetbaar blijven ondanks voorbakken en opwarmen.



Zou het zelf ook vers maken, vele malen lekkerder!
Alle reacties Link kopieren
Dat ga ik dan eens proberen Spijker. Die kant-en-klare waren niet voor herhaling vatbaar.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven