Apparaat voor hummus
donderdag 9 april 2015 om 13:27
Hallo, ik heb momenteel een blender van Philips maar het lukt me niet om daarmee hummus te maken: de kikkererwten worden tegen de wanden van het glas geslingerd en de messen draaien dus 'leeg'. Ik overweeg om nu een foodprocessor Philips Viva + aan te schaffen. Kun je daar makkelijk hummus mee maken? Of raden jullie een ander toestel aan? Ik wil het ook gebruiken om te raspen, schaven, enz., dus een zo compleet mogelijk apparaat.
donderdag 9 april 2015 om 13:40
quote:AnAppleADay schreef op 09 april 2015 @ 13:37:
Ik gebruik het foodprocessorbakje van de staafmixer, werkt altijd prima...Dit inderdaad. Ik voeg trouwens gewoon wat extra water toe om het smeuïger te maken, dat werkt ook en het wordt er niet week van ofzo. Ik kook de kikkererwten trouwens wel, ook al zeggen veel recepten dat dat niet hoeft.
Ik gebruik het foodprocessorbakje van de staafmixer, werkt altijd prima...Dit inderdaad. Ik voeg trouwens gewoon wat extra water toe om het smeuïger te maken, dat werkt ook en het wordt er niet week van ofzo. Ik kook de kikkererwten trouwens wel, ook al zeggen veel recepten dat dat niet hoeft.
donderdag 9 april 2015 om 13:44
Ik deed ook altijd alles met de staafmixer of in de blender, maar heb sinds kort een keukenmachine. Wat een verademing!!
Zo fijn. Al mijn groentes gaan er in: wat nou zelf hakken snijden malen! Hoppa! In 2 tellen ben je klaar. Echte aanrader dus.
Wat voor machine je hebt maakt denk ik niet zoveel meer uit in deze tijd. Alles is goed.
Zo fijn. Al mijn groentes gaan er in: wat nou zelf hakken snijden malen! Hoppa! In 2 tellen ben je klaar. Echte aanrader dus.
Wat voor machine je hebt maakt denk ik niet zoveel meer uit in deze tijd. Alles is goed.
No worries
zaterdag 11 april 2015 om 21:00