Bamisoep/ noodles
zaterdag 14 maart 2009 om 00:21
donderdag 16 februari 2012 om 16:48
:puke:
Gatverdamme wat een vies spul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Weet je wel wat er allemaal aan kunstmatige rotzooi in zit? En dan dat 'halal' vlees.............weet je wel hoe dat vlees 'halal' wordt geslacht: echt dierenmishandeling.
Ik wil dat niet in mijn lichaam hebben.
Maar goed: smaken verschillen en dat ik goed.
Gatverdamme wat een vies spul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Weet je wel wat er allemaal aan kunstmatige rotzooi in zit? En dan dat 'halal' vlees.............weet je wel hoe dat vlees 'halal' wordt geslacht: echt dierenmishandeling.
Ik wil dat niet in mijn lichaam hebben.
Maar goed: smaken verschillen en dat ik goed.
donderdag 16 februari 2012 om 16:49
Slijmerige soep? Dat was dan waarschijnlijk soep op maismeelbasis. De meeste bamisoepen hebben als basis heldere groenten- of kipbouillon en is niet slijmerig. En de noodles of bami die erin zit plakt ook niet.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
donderdag 16 februari 2012 om 17:18
Ik ben hier mee opgegroeid. En als ik voor mijn werk naar het buitenland moest liet ik het opsturen. Op deze manier had ik dan toch een beetje "thuis" bij me (of als alternatief als het eten op de locatie niet te vr*ten is) mijn oma maakt er een uitgebreide maaltijdsoep van. Ik zou het liefst nu eentje willen nemen, maar heb diner vh werk om 1900... Even afzien dus
zondag 19 februari 2012 om 17:24
zondag 19 februari 2012 om 17:25
quote:noodles schreef op 16 februari 2012 @ 16:50:
Lijkt me best lekker, maar ik mag het niet hebben ivm voedselallergie...
Gekke nick dan eigenlijk hè!?Mag je geen enkele vorm van dit soort deegwaren? Anders kun je als er wel iets mag (bijv. glasnoodles of eiermie) er misschien zelf een variant op maken met bouillon, kruiden, groente?
Lijkt me best lekker, maar ik mag het niet hebben ivm voedselallergie...
Gekke nick dan eigenlijk hè!?Mag je geen enkele vorm van dit soort deegwaren? Anders kun je als er wel iets mag (bijv. glasnoodles of eiermie) er misschien zelf een variant op maken met bouillon, kruiden, groente?
zondag 19 februari 2012 om 17:30
Guilty as charged
ik eet heel vaak deze:
Ik gebruik ongeveer de helft van de noodles en vul aan met een enorme berg groente (prei, wortel, champignons, venkel, tau gé, bosui) en soms wat garnalen of kip. En natuurlijk flink versgesneden koriander! Op die manier is het niet zo heul ongezond houd ik mij voor.
ik eet heel vaak deze:
Ik gebruik ongeveer de helft van de noodles en vul aan met een enorme berg groente (prei, wortel, champignons, venkel, tau gé, bosui) en soms wat garnalen of kip. En natuurlijk flink versgesneden koriander! Op die manier is het niet zo heul ongezond houd ik mij voor.