Bietjes... help??
woensdag 3 augustus 2011 om 19:09
donderdag 4 augustus 2011 om 12:26
Maak eens borjstj met je bietjes. Er zijn recepten genoeg te vinden op internet. Vaak moet er ook wortel doorheen, persoonlijk vind ik waspeen/bospeen dan wel veel lekkerder dan winterwortel. Dan krijg je een frisse maaltijdsoep.
Mijn favoriete borjst recept is die uit een slow cooking kookboek. Er zit draadjesvlees doorheen, vandaar dat langzame
Mijn favoriete borjst recept is die uit een slow cooking kookboek. Er zit draadjesvlees doorheen, vandaar dat langzame
donderdag 4 augustus 2011 om 18:42
quote:winkelfanaat schreef op 04 augustus 2011 @ 10:37:
Mag ik even klagen over de kwaliteit van de bietjes? Ik koop in de supermarkt altijd van die bietjes in plastic vacuum gezogen, maar de laatste tijd smaken ze naar aarde. Echt niet lekker.
Uit pot vind ik ze helemaal al niet lekker. Waar kopen jullie lekkere bieten?Verse bietjes en dan zelf koken, ongeveer 45 minuten, is nog altijd het lekkerst en helemaal niet veel werk.
Mag ik even klagen over de kwaliteit van de bietjes? Ik koop in de supermarkt altijd van die bietjes in plastic vacuum gezogen, maar de laatste tijd smaken ze naar aarde. Echt niet lekker.
Uit pot vind ik ze helemaal al niet lekker. Waar kopen jullie lekkere bieten?Verse bietjes en dan zelf koken, ongeveer 45 minuten, is nog altijd het lekkerst en helemaal niet veel werk.
donderdag 4 augustus 2011 om 19:20
quote:winkelfanaat schreef op 04 augustus 2011 @ 10:37:
Uit pot vind ik ze helemaal al niet lekker. Waar kopen jullie lekkere bieten?Op de markt.
Uit pot vind ik ze helemaal al niet lekker. Waar kopen jullie lekkere bieten?Op de markt.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
donderdag 4 augustus 2011 om 22:28
quote:eefje1980 schreef op 03 augustus 2011 @ 22:32:
Ik vind bietenstamppot heerlijk Gewoon bietjes, uitje, aardappelen en spekjes en stampen maar, mmm! En bieten/haring salade inderdaad.
Vandag de bietjesstamppot gemaakt met uitje en spekjes. Resultaat: hmmmm!
Bedankt!
Morgen een juicer/blender kopen en dan bietensap maken. Heb recept gevonden met peer, appel en gember erdoor. Ben benieuwd!
Ik vind bietenstamppot heerlijk Gewoon bietjes, uitje, aardappelen en spekjes en stampen maar, mmm! En bieten/haring salade inderdaad.
Vandag de bietjesstamppot gemaakt met uitje en spekjes. Resultaat: hmmmm!
Bedankt!
Morgen een juicer/blender kopen en dan bietensap maken. Heb recept gevonden met peer, appel en gember erdoor. Ben benieuwd!
vrijdag 5 augustus 2011 om 00:29