Boodschappen bestellen?

23-05-2015 14:23 79 berichten
Bestellen jullie wel eens de boodschappen bijvoorbeeld bij de Albert Heijn? En bevalt dat goed??

Ik zit er zelf ook wel eens over te denken, want sinds kort hebben we geen supermarkt meer bij ons in de buurt en moet ik er een flink stuk voor lopen of fietsen. Dus zou bestellen wel handig zijn. Maar dan zit je toch alsnog met je groentes, fruit enz. die je vers moet kopen. Dus ik twijfel of het wel echt tijd bespaart??

En hoe zit het met de houdbaarheidsdatum, klopt het inderdaad zoals redbulletje zegt dat je dingen krijgt die niet lang meer houdbaar zijn of valt dat mee?

Ben benieuwd naar jullie ervaringen en tips and tricks
anoniem_228919 wijzigde dit bericht op 23-05-2015 14:29
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook h e e r l i j k !!!

Ik bestel elke week de weekboodschappen en gebruik dan een vast boodschappenlijstje (producten als favoriet bestempelen) voor de dingen die standaard elke week nodig zijn (yoghurt, melk, boter, etc). Scheelt weer tijd. Daarnaast zoek ik de dingen uit voor de avond maaltijden en kijk ik wat er in de bonus is. Vers- en houdbaarheid is gewoon goed! Al eet ik meestal de laatste 2 dagen van de week de diepvries dingen.

Het 'verse' brood vind ik overigens niet lekker! Dat is al oud voordat het geleverd wordt!
Ik heb ook een weekboodschappenlijstje. Dan vergeet ik ook minder snel iets. Verder maak ik soms een lijstje voor een gerecht dat we vaak eten. Als we dat dan weer eten, kan ik alles daarvoor in een keer vinden en bestellen.
Alle reacties Link kopieren
Dankzij dit topic ben ik boodschappen bestellen en het bevalt goeeeeed zeg! Dat ik dat niet eerder heb gedaan!

Wij halen het op bij het Pick Up Point, de Appie zit maar 800 meter van ons vandaan.

Ik vind het trouwens wel irritant dat je geen losse bananen, tomaten, appels etc kan bestellen.

Fijn joh!! Ik heb nog steeds niet bestelt. Denk dat ik het ga doen in de week voor de verjaardag van mijn man, gelijk drinken enzo erbij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven