Boodschappenlijstjetopic
dinsdag 7 oktober 2008 om 17:39
Oude topic
naamgezinssamenstellingtotaal uitgaven juni totaal uitgaven juliZusenzo 2 volwassenen 2 kinderen
2 poezen 10 kippen¤435,00 Flinterke2 volwassenen, 1 kind
1 kat en 1 hond ¤ 194,93
bd ¤ 5,95Queenie12 volwassenen en 1 kind ¤ 226,99
bd ¤100,- Desteny1 volwassene 74,78
bd ¤20,00
bd= buiten de deur eten
Oktober en november zijn te vinden op pagina 46 van dit topic
December en januari zijn te vinden op pagina 74 van dit topic
Februari en maart zijn te vinden op pagina 87 van dit topic
april en mei zijn te vinden op pagina 92 van dit topic
naamgezinssamenstellingtotaal uitgaven juni totaal uitgaven juliZusenzo 2 volwassenen 2 kinderen
2 poezen 10 kippen¤435,00 Flinterke2 volwassenen, 1 kind
1 kat en 1 hond ¤ 194,93
bd ¤ 5,95Queenie12 volwassenen en 1 kind ¤ 226,99
bd ¤100,- Desteny1 volwassene 74,78
bd ¤20,00
bd= buiten de deur eten
Oktober en november zijn te vinden op pagina 46 van dit topic
December en januari zijn te vinden op pagina 74 van dit topic
Februari en maart zijn te vinden op pagina 87 van dit topic
april en mei zijn te vinden op pagina 92 van dit topic

woensdag 29 oktober 2008 om 21:21
woensdag 29 oktober 2008 om 23:44
Even vraagje aan girlxx; waar laat je al die huttekase? Ik geloof echt dat ik die in elke post van je zie! Niet lelijk bedoeld hoor, want volgen mij is het heel gezond maar ik heb nog nooit een manier gevonden om het lekker te krijgen.
Aangezien ik nog voor minstens twee dagen eten in huis heb ga ik deze maand geen boodschappen meer doen, ga dus eens een lijstje maken van goed/ slecht van deze maand... spannend
ps All hail Flinterke, de mafkees toffe vrouw die het bijhouden op zich heeft genomen!
Aangezien ik nog voor minstens twee dagen eten in huis heb ga ik deze maand geen boodschappen meer doen, ga dus eens een lijstje maken van goed/ slecht van deze maand... spannend
ps All hail Flinterke, de mafkees toffe vrouw die het bijhouden op zich heeft genomen!
donderdag 30 oktober 2008 om 00:44
Ok na het kopieren van al mijn posts uit topic even een splitsinkje, commentaar is welkom:
Groente/ fruit
bloemkool
pompoen
bananen 2x
groentepakket/ roerbakmix 4x
sperciebonen (vries)
tuinerwten (vries)
frambozen (vries)
spruiten
boerenkool
worteltjes 4x
zuurkool
champions 2x
komkommer
aardappelschijfjes
tomaten
avocado
uien
mandarijnen
sla in zakje 3x
champions
prei
3 kilo aardappelen
zak andijvie
bleekselderij
appels
Snaai
pepernoten
Japanse mix
rode wijn: 20 flessen
Snackbar: patat zonder, patat oorlog, frikandel speciaal, gewone frikandel
speculaasjes
kratje bier
cashewnoten
amandelen
kroepoek
eten op brommer aan laten voeren; shoarma met friet, broodjes en salade; 15 euro.
toastjes
rol koekjes
zak dorito's
reep chocola
walnoten
Vlees
broodbeleg:
gelderse worst 2x
salami
schouderham 4x
braadworst
rundergehakt kilo: 3x
rookworst 5x
hamburgers
kipfilet kilo: 2x
sukadelappen
Non-food
keukenrol
toiletpapier
Vloeibaar wasmiddel
vaatwasserblokjes
Shampoo
douchegel
Allesreiniger
wattenstaafjes
Verder nog:
mozzarella
nootmuskaat
waldcornbrood 3x
twee halfjes brood
geraspte kaas 2x
farfalle
juspoeder 6x
kip siam pak
maggi jus
conimex boemboe sate (kruiden)
eieren
melk x 20
spa rood 4 flessen
appelmoes
limonadesiroop
tortillas
croissants 2x
pindasaus
tomatenpuree 3x
blokjes tomaat 2x
zakje championsaus 2x
afbakbroodjes
bouillonblokjes
halvarine
liter turkse yoghurt
Groente/ fruit
bloemkool
pompoen
bananen 2x
groentepakket/ roerbakmix 4x
sperciebonen (vries)
tuinerwten (vries)
frambozen (vries)
spruiten
boerenkool
worteltjes 4x
zuurkool
champions 2x
komkommer
aardappelschijfjes
tomaten
avocado
uien
mandarijnen
sla in zakje 3x
champions
prei
3 kilo aardappelen
zak andijvie
bleekselderij
appels
Snaai
pepernoten
Japanse mix
Snackbar: patat zonder, patat oorlog, frikandel speciaal, gewone frikandel
speculaasjes
kratje bier
cashewnoten
amandelen
kroepoek
eten op brommer aan laten voeren; shoarma met friet, broodjes en salade; 15 euro.
toastjes
rol koekjes
zak dorito's
reep chocola
walnoten
Vlees
broodbeleg:
gelderse worst 2x
salami
schouderham 4x
braadworst
rundergehakt kilo: 3x
rookworst 5x
hamburgers
kipfilet kilo: 2x
sukadelappen
Non-food
keukenrol
toiletpapier
Vloeibaar wasmiddel
vaatwasserblokjes
Shampoo
douchegel
Allesreiniger
wattenstaafjes
Verder nog:
mozzarella
nootmuskaat
waldcornbrood 3x
twee halfjes brood
geraspte kaas 2x
farfalle
juspoeder 6x
kip siam pak
maggi jus
conimex boemboe sate (kruiden)
eieren
melk x 20
spa rood 4 flessen
appelmoes
limonadesiroop
tortillas
croissants 2x
pindasaus
tomatenpuree 3x
blokjes tomaat 2x
zakje championsaus 2x
afbakbroodjes
bouillonblokjes
halvarine
liter turkse yoghurt
donderdag 30 oktober 2008 om 07:53
Dank jullie wel voor jullie complimenten.
Mijn baan is prima te combineren met mijn afstuderen, ik ga nu uitvoeren wat ik op papier bedacht heb. Kan ik dingen die niet werken mooi nog even uittesten en veranderen voordat ik het in moet leveren.
Het zal inderdaad iets drukker worden, ik moet namelijke vaker boodschappen gaan doen. Gelukkig kan ik die dan wel declareren. Voor diegenen die nu wel heel nieuwsgierig zijn geworden, er moet binnen het bedrijf nog een aantal mensen op de hoogte gebracht worden. Ik vertel na het weekend wat ik ga doen.
Mijn baan is prima te combineren met mijn afstuderen, ik ga nu uitvoeren wat ik op papier bedacht heb. Kan ik dingen die niet werken mooi nog even uittesten en veranderen voordat ik het in moet leveren.
Het zal inderdaad iets drukker worden, ik moet namelijke vaker boodschappen gaan doen. Gelukkig kan ik die dan wel declareren. Voor diegenen die nu wel heel nieuwsgierig zijn geworden, er moet binnen het bedrijf nog een aantal mensen op de hoogte gebracht worden. Ik vertel na het weekend wat ik ga doen.
donderdag 30 oktober 2008 om 08:37

donderdag 30 oktober 2008 om 09:37
donderdag 30 oktober 2008 om 10:47
quote:Flinterke schreef op 30 oktober 2008 @ 07:53:
Het zal inderdaad iets drukker worden, ik moet namelijke vaker boodschappen gaan doen. Gelukkig kan ik die dan wel declareren. Voor diegenen die nu wel heel nieuwsgierig zijn geworden, er moet binnen het bedrijf nog een aantal mensen op de hoogte gebracht worden. Ik vertel na het weekend wat ik ga doen.Je maakt het zo wel spannend Flinterke!
Het zal inderdaad iets drukker worden, ik moet namelijke vaker boodschappen gaan doen. Gelukkig kan ik die dan wel declareren. Voor diegenen die nu wel heel nieuwsgierig zijn geworden, er moet binnen het bedrijf nog een aantal mensen op de hoogte gebracht worden. Ik vertel na het weekend wat ik ga doen.Je maakt het zo wel spannend Flinterke!
donderdag 30 oktober 2008 om 10:50
quote:Mevrouwdekees schreef op 30 oktober 2008 @ 00:44:
Ok na het kopieren van al mijn posts uit topic even een splitsinkje, commentaar is welkom:
Ik denk dat ik ook hoog scoor in die sectie MdK.
Daar zie ik voor mezelf ook nog de meeste besparingsmogelijkheden. Althans, voor mezelf... Ik ben bang dat Pinksterman daar voor een groot deel de dupe van gaat worden, gna gna...
Ik denk dat ik ook hoog scoor in die sectie MdK.
Daar zie ik voor mezelf ook nog de meeste besparingsmogelijkheden. Althans, voor mezelf... Ik ben bang dat Pinksterman daar voor een groot deel de dupe van gaat worden, gna gna...
donderdag 30 oktober 2008 om 13:01
@Layla: ik heb de Angel gevraagd of ze mijn mailadres wil doorgeven, maar dat gaat niet echt snel geloof ik. Ik heb er 1 voor het forum, als je nog belangstelling hebt voor de zegels zie ik wel een mail komen op: aine-amsterdam@live.nl

donderdag 30 oktober 2008 om 14:25
quote:Villahollandia schreef op 30 oktober 2008 @ 09:37:
Ik schaam me kapot voor mijn eindtotaal en met name het buiten de deur eten..jeetje minna..misschien eens proberen om in november helemaal niets of toch minstens de helft te minderen met buiten de deur eten.
Hoeft niet hoor VH!
Als ik ons uiteten mee had geteld was ik verruit aan kop gegaan.
Het geeft toch wel en ietwat vertekend beeld.
Ik heb vanmorgen nog 1.50 uitgegeven aan een kopje koffie na mijn tennisuurtje.
Maakt mijn totaal: 506.64.
Ik schaam me kapot voor mijn eindtotaal en met name het buiten de deur eten..jeetje minna..misschien eens proberen om in november helemaal niets of toch minstens de helft te minderen met buiten de deur eten.
Hoeft niet hoor VH!
Maakt mijn totaal: 506.64.
donderdag 30 oktober 2008 om 14:30
quote:aine schreef op 30 oktober 2008 @ 13:01:
@Layla: ik heb de Angel gevraagd of ze mijn mailadres wil doorgeven, maar dat gaat niet echt snel geloof ik. Ik heb er 1 voor het forum, als je nog belangstelling hebt voor de zegels zie ik wel een mail komen op: aine-amsterdam@live.nl
hoi Aine,
Ik stuur je wel een mailtje, maar als je mij vriend maakt kunnen we elkaar ook berichten sturen via het forum.
Groetjes,
Layla
hoi Aine,
Ik stuur je wel een mailtje, maar als je mij vriend maakt kunnen we elkaar ook berichten sturen via het forum.
Groetjes,
Layla
donderdag 30 oktober 2008 om 14:53
Hallo allemaal,
Was weer even een tijdje terug...maar de schade van de vorige weekendboodschappen bedroeg: EUR 112. Heb de bonnetjes inmiddels weggepleurd helaas.
Vandaag nog even bij Dirk geweest:
aanbieding van palmolive douchegel, page toiletpapier, vaatwastabletten (calgonit, 2 voor de prijs van 1 voor de voorraad) spiritus, 2 flessen chloor, beemster kaas, pak melk, afwasmiddel, glassex, vaatdoekjes, fles rose, wc eend doekjes.
Schade bedroeg EUR 30,03.
Hierbij nog de kleine boodschapjes van sprokkelman die maar steeds vergeet de bonnetjes bij mij in te leveren...dus ongeveer natte vingerwerk zegge EUR 50,-.
Dat brengt het tot nu toe op een bedrag van EUR 426, 43...ongeveer 106 euro per week.
Best veel op zich maar naar mijn idee hebben wij nu niet echt heel schokkende dingen gedaan, vriezer keurig leeggegeten, voorraad aangesproken.
Wat mij betreft is mijn streven voor de volgende maand minder uit te geven dus lang leven het boodschappen topic november 2008 wat mij betreft.
Was weer even een tijdje terug...maar de schade van de vorige weekendboodschappen bedroeg: EUR 112. Heb de bonnetjes inmiddels weggepleurd helaas.
Vandaag nog even bij Dirk geweest:
aanbieding van palmolive douchegel, page toiletpapier, vaatwastabletten (calgonit, 2 voor de prijs van 1 voor de voorraad) spiritus, 2 flessen chloor, beemster kaas, pak melk, afwasmiddel, glassex, vaatdoekjes, fles rose, wc eend doekjes.
Schade bedroeg EUR 30,03.
Hierbij nog de kleine boodschapjes van sprokkelman die maar steeds vergeet de bonnetjes bij mij in te leveren...dus ongeveer natte vingerwerk zegge EUR 50,-.
Dat brengt het tot nu toe op een bedrag van EUR 426, 43...ongeveer 106 euro per week.
Best veel op zich maar naar mijn idee hebben wij nu niet echt heel schokkende dingen gedaan, vriezer keurig leeggegeten, voorraad aangesproken.
Wat mij betreft is mijn streven voor de volgende maand minder uit te geven dus lang leven het boodschappen topic november 2008 wat mij betreft.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.

donderdag 30 oktober 2008 om 16:51
quote:Goldielocks schreef op 30 oktober 2008 @ 14:25:
[...]
Hoeft niet hoor VH!
Maakt mijn totaal: 506.64.Oke, het is ook zo lekker. We gaan vaak met z'n tweeen, als de kinderen in bed liggen en oppas aanwezig is. Dat is echt onze gezamelijke hobby en goed voor onze relatie, ook belangrijk.
[...]
Hoeft niet hoor VH!
Maakt mijn totaal: 506.64.Oke, het is ook zo lekker. We gaan vaak met z'n tweeen, als de kinderen in bed liggen en oppas aanwezig is. Dat is echt onze gezamelijke hobby en goed voor onze relatie, ook belangrijk.
donderdag 30 oktober 2008 om 16:59
Ik moet zeggen dat het bedrag me mee is gevallen, ongeveer 65 euro per week. En dat terwijl we deze maand twee keer gesnacked hebben (volgens mij is dat bovengemiddeld bij ons) en gemiddelde uitgaven voor non-food hebben gedaan.
Op een o andere manier voel ik wel de behoefte onze drank en vleesconsumptie te verdedigen, misschien moet ik dat maar loslaten en aangrijpen als verbeterpunt voor mezelf. (al hebben we van allebei nog een voorraadje dus wie weet sta ik er volgende maand rooskleuriger op)
Op een o andere manier voel ik wel de behoefte onze drank en vleesconsumptie te verdedigen, misschien moet ik dat maar loslaten en aangrijpen als verbeterpunt voor mezelf. (al hebben we van allebei nog een voorraadje dus wie weet sta ik er volgende maand rooskleuriger op)