Boodschappenlijstjetopic

07-10-2008 17:39 2297 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oude topic

naamgezinssamenstellingtotaal uitgaven juni totaal uitgaven juliZusenzo 2 volwassenen 2 kinderen

2 poezen 10 kippen¤435,00 Flinterke2 volwassenen, 1 kind

1 kat en 1 hond ¤ 194,93

bd ¤ 5,95Queenie12 volwassenen en 1 kind ¤ 226,99

bd ¤100,- Desteny1 volwassene 74,78

bd ¤20,00

bd= buiten de deur eten

Oktober en november zijn te vinden op pagina 46 van dit topic

December en januari zijn te vinden op pagina 74 van dit topic

Februari en maart zijn te vinden op pagina 87 van dit topic

april en mei zijn te vinden op pagina 92 van dit topic
11.70 ah

katten voer

pasta

roerbakgroenten

pastasaus

bonbonbloc 2 (alweer)
Even oefenen voor 1 november

AH:

- Draagtas 0,20

- Sultana 2x (2,19)

- vruchtensiroop 1,96

- halfje bruin 0,64

- cheeseburger 1,20

- ambachtelijke yoghurt 1,30

- bananen 0,96

- achterham 1,79

- mandarijnen 1,49

Totaal: 11,75
Flinterke, maakt niet uit hoor, ik vind het sowieso al super zoals je het tot nu toe bijgehouden hebt. Gefeliciteerd met je baan! Zal wel druk zijn icm je afstuderen.

Vandaag voor de verandering geen boodschappen gedaan.
Vanmiddag eur 18,00 uitgegeven aan eten in een indoorspeelparadijs.

Ook nog boodschappen gedaan bij de Jumbo:

Sla

Dressing

Croutons

Komkommer

Tomatenpuree

Prei

Kookroom

Waldkornbrood

Verse Jus dorange

Ontbijtspek

Koekjes

eur 17.50
AH 18,20

sinaasappelsap, melk, pindakaas, abrikozenjam, halfje brood, tommies, creme spritsjes, filet americain, komijnekaas, choco creeps, bananen, chips, earl grey thee.

1,80 voor twee blikken soep.

2,90 voor sinaspril.
Vandaag boodschappen bij Ah en Aldi

Appels

roerbakgroenten

optimel

appelmoes

rode peper

chorizo worst

bloemkool

aardappelschijfjes

kiwi

banaan

peren

¤12,55

Totaal: ¤56.85

Ik doe in november ook weer mee! :-)

Flinterke, bedankt voor het lijstje!
Even vraagje aan girlxx; waar laat je al die huttekase? Ik geloof echt dat ik die in elke post van je zie! Niet lelijk bedoeld hoor, want volgen mij is het heel gezond maar ik heb nog nooit een manier gevonden om het lekker te krijgen.

Aangezien ik nog voor minstens twee dagen eten in huis heb ga ik deze maand geen boodschappen meer doen, ga dus eens een lijstje maken van goed/ slecht van deze maand... spannend

ps All hail Flinterke, de mafkees toffe vrouw die het bijhouden op zich heeft genomen!
Ok na het kopieren van al mijn posts uit topic even een splitsinkje, commentaar is welkom:

Groente/ fruit

bloemkool

pompoen

bananen 2x

groentepakket/ roerbakmix 4x

sperciebonen (vries)

tuinerwten (vries)

frambozen (vries)

spruiten

boerenkool

worteltjes 4x

zuurkool

champions 2x

komkommer

aardappelschijfjes

tomaten

avocado

uien

mandarijnen

sla in zakje 3x

champions

prei

3 kilo aardappelen

zak andijvie

bleekselderij

appels

Snaai

pepernoten

Japanse mix

rode wijn: 20 flessen

Snackbar: patat zonder, patat oorlog, frikandel speciaal, gewone frikandel

speculaasjes

kratje bier

cashewnoten

amandelen

kroepoek

eten op brommer aan laten voeren; shoarma met friet, broodjes en salade; 15 euro.

toastjes

rol koekjes

zak dorito's

reep chocola

walnoten

Vlees

broodbeleg:

gelderse worst 2x

salami

schouderham 4x

braadworst

rundergehakt kilo: 3x

rookworst 5x

hamburgers

kipfilet kilo: 2x

sukadelappen

Non-food

keukenrol

toiletpapier

Vloeibaar wasmiddel

vaatwasserblokjes

Shampoo

douchegel

Allesreiniger

wattenstaafjes

Verder nog:

mozzarella

nootmuskaat

waldcornbrood 3x

twee halfjes brood

geraspte kaas 2x

farfalle

juspoeder 6x

kip siam pak

maggi jus

conimex boemboe sate (kruiden)

eieren

melk x 20

spa rood 4 flessen

appelmoes

limonadesiroop

tortillas

croissants 2x

pindasaus

tomatenpuree 3x

blokjes tomaat 2x

zakje championsaus 2x

afbakbroodjes

bouillonblokjes

halvarine

liter turkse yoghurt
Dank jullie wel voor jullie complimenten.

Mijn baan is prima te combineren met mijn afstuderen, ik ga nu uitvoeren wat ik op papier bedacht heb. Kan ik dingen die niet werken mooi nog even uittesten en veranderen voordat ik het in moet leveren.

Het zal inderdaad iets drukker worden, ik moet namelijke vaker boodschappen gaan doen. Gelukkig kan ik die dan wel declareren. Voor diegenen die nu wel heel nieuwsgierig zijn geworden, er moet binnen het bedrijf nog een aantal mensen op de hoogte gebracht worden. Ik vertel na het weekend wat ik ga doen.
Gister bij Lidl geweest voor totaal ¤ 15,30

Bonnetje is spoorloos, maar het was onder andere 4x groente, 3x fruit, vruchtensap, pesto, saladekruiden, vla, yoghurt, 2x mozzarella light, halvarine, koekjes (pimmetjes!!!!!), rijswafels, maïsbrood, loempia.

¤ 165,40 wordt de eindstand van deze maand!
Vandaag even naar de Jumbo:

gehakt

champignons

ham

waldkornbrood

eur 4,40.

Ik schaam me kapot voor mijn eindtotaal en met name het buiten de deur eten..jeetje minna..misschien eens proberen om in november helemaal niets of toch minstens de helft te minderen met buiten de deur eten.
quote:Flinterke schreef op 30 oktober 2008 @ 07:53:

Dank jullie wel voor jullie complimenten.

Mijn baan is prima te combineren met mijn afstuderen, ik ga nu uitvoeren wat ik op papier bedacht heb. Kan ik dingen die niet werken mooi nog even uittesten en veranderen voordat ik het in moet leveren.

Het zal inderdaad iets drukker worden, ik moet namelijke vaker boodschappen gaan doen. Gelukkig kan ik die dan wel declareren. Voor diegenen die nu wel heel nieuwsgierig zijn geworden, er moet binnen het bedrijf nog een aantal mensen op de hoogte gebracht worden. Ik vertel na het weekend wat ik ga doen.Je maakt het zo wel spannend Flinterke!
quote:Mevrouwdekees schreef op 30 oktober 2008 @ 00:44:

Ok na het kopieren van al mijn posts uit topic even een splitsinkje, commentaar is welkom:

rode wijn: 20 flessen

Ik denk dat ik ook hoog scoor in die sectie MdK.

Daar zie ik voor mezelf ook nog de meeste besparingsmogelijkheden. Althans, voor mezelf... Ik ben bang dat Pinksterman daar voor een groot deel de dupe van gaat worden, gna gna...
Wat wijn betreft geeft deze maand bij mij een erg vertekend beeld omdat we veel voorraad hebben staan.

Maar 20 flessen, nee daar kom ik niet aan
Vandaag even naar AH geweest:

rode kool

doperwten/wortelen

geraspte kaas

kipkerrie salade

krabsalade

totaal 5,40
@Layla: ik heb de Angel gevraagd of ze mijn mailadres wil doorgeven, maar dat gaat niet echt snel geloof ik. Ik heb er 1 voor het forum, als je nog belangstelling hebt voor de zegels zie ik wel een mail komen op: aine-amsterdam@live.nl
Zojuist nog even met de kinderen iets lekkers gehaald bij de Jumbo.

Cake

Dora koekjes

Prins cakejes

Verassingseieren

Schade eur 5,50
quote:Villahollandia schreef op 30 oktober 2008 @ 09:37:

Ik schaam me kapot voor mijn eindtotaal en met name het buiten de deur eten..jeetje minna..misschien eens proberen om in november helemaal niets of toch minstens de helft te minderen met buiten de deur eten.

Hoeft niet hoor VH!

Als ik ons uiteten mee had geteld was ik verruit aan kop gegaan.

Het geeft toch wel en ietwat vertekend beeld.

Ik heb vanmorgen nog 1.50 uitgegeven aan een kopje koffie na mijn tennisuurtje.

Maakt mijn totaal: 506.64.
quote:aine schreef op 30 oktober 2008 @ 13:01:

@Layla: ik heb de Angel gevraagd of ze mijn mailadres wil doorgeven, maar dat gaat niet echt snel geloof ik. Ik heb er 1 voor het forum, als je nog belangstelling hebt voor de zegels zie ik wel een mail komen op: aine-amsterdam@live.nl

hoi Aine,

Ik stuur je wel een mailtje, maar als je mij vriend maakt kunnen we elkaar ook berichten sturen via het forum.

Groetjes,

Layla
Hallo allemaal,

Was weer even een tijdje terug...maar de schade van de vorige weekendboodschappen bedroeg: EUR 112. Heb de bonnetjes inmiddels weggepleurd helaas.

Vandaag nog even bij Dirk geweest:

aanbieding van palmolive douchegel, page toiletpapier, vaatwastabletten (calgonit, 2 voor de prijs van 1 voor de voorraad) spiritus, 2 flessen chloor, beemster kaas, pak melk, afwasmiddel, glassex, vaatdoekjes, fles rose, wc eend doekjes.

Schade bedroeg EUR 30,03.

Hierbij nog de kleine boodschapjes van sprokkelman die maar steeds vergeet de bonnetjes bij mij in te leveren...dus ongeveer natte vingerwerk zegge EUR 50,-.

Dat brengt het tot nu toe op een bedrag van EUR 426, 43...ongeveer 106 euro per week.

Best veel op zich maar naar mijn idee hebben wij nu niet echt heel schokkende dingen gedaan, vriezer keurig leeggegeten, voorraad aangesproken.

Wat mij betreft is mijn streven voor de volgende maand minder uit te geven dus lang leven het boodschappen topic november 2008 wat mij betreft.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Ik kom ook zo rond de 100 euro per week uit. Kijken of ik dat in november wat omlaag kan brengen, er komen weer dure maanden aan..
quote:Goldielocks schreef op 30 oktober 2008 @ 14:25:

[...]

Hoeft niet hoor VH!

Als ik ons uiteten mee had geteld was ik verruit aan kop gegaan.

Het geeft toch wel en ietwat vertekend beeld.

Ik heb vanmorgen nog 1.50 uitgegeven aan een kopje koffie na mijn tennisuurtje.

Maakt mijn totaal: 506.64.Oke, het is ook zo lekker. We gaan vaak met z'n tweeen, als de kinderen in bed liggen en oppas aanwezig is. Dat is echt onze gezamelijke hobby en goed voor onze relatie, ook belangrijk.
Nog eens 32,- bij de AH en nog steeds is de koelkast alles behalve vol, hoe jullie het doen?
Ik moet zeggen dat het bedrag me mee is gevallen, ongeveer 65 euro per week. En dat terwijl we deze maand twee keer gesnacked hebben (volgens mij is dat bovengemiddeld bij ons) en gemiddelde uitgaven voor non-food hebben gedaan.

Op een o andere manier voel ik wel de behoefte onze drank en vleesconsumptie te verdedigen, misschien moet ik dat maar loslaten en aangrijpen als verbeterpunt voor mezelf. (al hebben we van allebei nog een voorraadje dus wie weet sta ik er volgende maand rooskleuriger op)
Zo en nu ga ik koken, spuitjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven