Boodschappenlijstjetopic
dinsdag 7 oktober 2008 om 17:39
Oude topic
naamgezinssamenstellingtotaal uitgaven juni totaal uitgaven juliZusenzo 2 volwassenen 2 kinderen
2 poezen 10 kippen¤435,00 Flinterke2 volwassenen, 1 kind
1 kat en 1 hond ¤ 194,93
bd ¤ 5,95Queenie12 volwassenen en 1 kind ¤ 226,99
bd ¤100,- Desteny1 volwassene 74,78
bd ¤20,00
bd= buiten de deur eten
Oktober en november zijn te vinden op pagina 46 van dit topic
December en januari zijn te vinden op pagina 74 van dit topic
Februari en maart zijn te vinden op pagina 87 van dit topic
april en mei zijn te vinden op pagina 92 van dit topic
naamgezinssamenstellingtotaal uitgaven juni totaal uitgaven juliZusenzo 2 volwassenen 2 kinderen
2 poezen 10 kippen¤435,00 Flinterke2 volwassenen, 1 kind
1 kat en 1 hond ¤ 194,93
bd ¤ 5,95Queenie12 volwassenen en 1 kind ¤ 226,99
bd ¤100,- Desteny1 volwassene 74,78
bd ¤20,00
bd= buiten de deur eten
Oktober en november zijn te vinden op pagina 46 van dit topic
December en januari zijn te vinden op pagina 74 van dit topic
Februari en maart zijn te vinden op pagina 87 van dit topic
april en mei zijn te vinden op pagina 92 van dit topic

vrijdag 2 januari 2009 om 21:02
Hallo iedereen,
Beste wensen voor 2009!
En nu mijn eerste lijstje van 2009:
AH
15,85
Dit waren boodschappen die ik voor mijn zus heb gedaan, is vandaag van vakantie terug gekomen.
En voor mezelf:
cashewnoten
chips Lay's
soep Unox volgens mij (met o.a. pompoen)
brood
kilo kaas
tahoe
boter
roma tomaten
komkommer
cup a soup
draagtas
16,60
Totaal januari 32,45
Wil het deze maand wel iets rustiger aandoen. December was erg veel. Maar net naar dierenarts geweest, hond was een nagel kwijtgeraakt, erg pijnlijk, en die rekening was al 49,45. Ben 5 minuten binnen geweest. Maar goed, dat tel ik hier niet bij op.
Op naar een goedkope maand!
Beste wensen voor 2009!
En nu mijn eerste lijstje van 2009:
AH
15,85
Dit waren boodschappen die ik voor mijn zus heb gedaan, is vandaag van vakantie terug gekomen.
En voor mezelf:
cashewnoten
chips Lay's
soep Unox volgens mij (met o.a. pompoen)
brood
kilo kaas
tahoe
boter
roma tomaten
komkommer
cup a soup
draagtas
16,60
Totaal januari 32,45
Wil het deze maand wel iets rustiger aandoen. December was erg veel. Maar net naar dierenarts geweest, hond was een nagel kwijtgeraakt, erg pijnlijk, en die rekening was al 49,45. Ben 5 minuten binnen geweest. Maar goed, dat tel ik hier niet bij op.
Op naar een goedkope maand!
vrijdag 2 januari 2009 om 22:40
zaterdag 3 januari 2009 om 15:55
Vandaag 17 euro en nog wat -bonnetje per ongeluk laten liggen-
Melk, karnemelk, wokgroenten, tomato frito, spaghettini, danablue kaas, cheeseonion chips, brood, hazelnootpasta, pindakaas, elstar appeltjes, tandpasta.
Gisteren 17.03
Blikje mais, koffiemelk, runderknakworst, grote pot oploskoffie goud, suiker, naturel chips, rundergehakt, bladerdeeg, halfje wit, roze koeken, tortilla's, texmexmix, zure room, rode paprika.
Totaal januari 34,03.
Melk, karnemelk, wokgroenten, tomato frito, spaghettini, danablue kaas, cheeseonion chips, brood, hazelnootpasta, pindakaas, elstar appeltjes, tandpasta.
Gisteren 17.03
Blikje mais, koffiemelk, runderknakworst, grote pot oploskoffie goud, suiker, naturel chips, rundergehakt, bladerdeeg, halfje wit, roze koeken, tortilla's, texmexmix, zure room, rode paprika.
Totaal januari 34,03.
zaterdag 3 januari 2009 om 15:58
zaterdag 3 januari 2009 om 16:32
Zo, vandaag eerste januari-boodschappen binnen...
Jumbo
- sperziebonen
- halfvolle van. yoghurt
- 6 scharreleieren
- 2 l. halfvolle melk
- lasagna bolognese
- bolletje kruimelkoek (noten)
- halvarine
- filet americain
- blik ananas
- kilo rundergehakt
- kilo kipfilet
- natrena zoetjes
- KC limonade
- spa fresh lime
- burrito's
- yoki perzik/banaan
- ijsbergsla
- hero cassis
- coca cola
- spa multifruit
- chinese kippensoep
- paturain kruiden
- maggi roomsaus
- kilo jonagold
- 5 pk. sportlife
- paprika rood
- 500 gr. kiwi's
- nibb it rings
- doperwten
- zure room
- broccoli
- spagettigroenten
- ossenworst
- kruidkoek
- heinz spagettisaus
- lassie gele rijst
- conimex boemboe sajoerboontjes
- hamburgers
- 2 kg perssinaasappels
- honig spagetti vlugkokend
- boeren wit brood
- 2 stokbroden
Totaal: ¤ 62,66
Jumbo
- sperziebonen
- halfvolle van. yoghurt
- 6 scharreleieren
- 2 l. halfvolle melk
- lasagna bolognese
- bolletje kruimelkoek (noten)
- halvarine
- filet americain
- blik ananas
- kilo rundergehakt
- kilo kipfilet
- natrena zoetjes
- KC limonade
- spa fresh lime
- burrito's
- yoki perzik/banaan
- ijsbergsla
- hero cassis
- coca cola
- spa multifruit
- chinese kippensoep
- paturain kruiden
- maggi roomsaus
- kilo jonagold
- 5 pk. sportlife
- paprika rood
- 500 gr. kiwi's
- nibb it rings
- doperwten
- zure room
- broccoli
- spagettigroenten
- ossenworst
- kruidkoek
- heinz spagettisaus
- lassie gele rijst
- conimex boemboe sajoerboontjes
- hamburgers
- 2 kg perssinaasappels
- honig spagetti vlugkokend
- boeren wit brood
- 2 stokbroden
Totaal: ¤ 62,66
zaterdag 3 januari 2009 om 21:26
zondag 4 januari 2009 om 00:06
Iedereen nog de beste wensen voor dit nog jonge jaar!
Met de kerstdagen en met oud en nieuw had ik veel aanschuivers, ook de dagen er tussen. Het nieuwe jaar ben ik dan ook begonnen met het aanschuiven bij anderen
Boodschappen ga ik later deze week doen, nog eventjes meer dan genoeg in huis En straks ... hamsteruh!
Met de kerstdagen en met oud en nieuw had ik veel aanschuivers, ook de dagen er tussen. Het nieuwe jaar ben ik dan ook begonnen met het aanschuiven bij anderen
Boodschappen ga ik later deze week doen, nog eventjes meer dan genoeg in huis En straks ... hamsteruh!
zondag 4 januari 2009 om 20:35
Gister boodschappen gehaald. Laatste tijd eigenlijk alleen maar de extra lekkere en luxe dingen gehaald en ben nu door mijn 'gewone' voorraden heen.
Bonnetje kwijt, bedrag was ¤ 93.47
Belachelijk veel, weet niet zo goed waar dat nou precies aan ligt. Dacht voor het afrekenen voor zo'n 60 euro bij elkaar te hebben gezocht
En ik heb ook nog niet alles wat ik wilde, veel lege schappen.
Bonnetje kwijt, bedrag was ¤ 93.47
Belachelijk veel, weet niet zo goed waar dat nou precies aan ligt. Dacht voor het afrekenen voor zo'n 60 euro bij elkaar te hebben gezocht
En ik heb ook nog niet alles wat ik wilde, veel lege schappen.
Shit happens

zondag 4 januari 2009 om 20:46
Allemaal nog de allerbeste wensen voor 2009!
Flinterke, ontzettend bedankt voor het bijhouden van de lijstjes. Ik heb nu wat meer inzicht gekregen in mijn uitgaven en daar ging het me om. Vanaf nu houd ik de boodschappen nog wel een beetje bij voor mezelf maar niet meer precies in dit topic.
Succes allemaal nog!
Flinterke, ontzettend bedankt voor het bijhouden van de lijstjes. Ik heb nu wat meer inzicht gekregen in mijn uitgaven en daar ging het me om. Vanaf nu houd ik de boodschappen nog wel een beetje bij voor mezelf maar niet meer precies in dit topic.
Succes allemaal nog!
maandag 5 januari 2009 om 09:23

maandag 5 januari 2009 om 11:47
Vanochtend al door een dik pak sneeuw (er ligt echt VEEEEL), naar de Plus en de bakker.
Plus:
toiletpapier, Spa blauw 6 pk, bananen, rode paprika, uien, perssinasappels, 2x chocomel, prei, schenkroom, rijstwafels, 2x frites, 3x rookworst, krieltjes, geraspte kaas, haricots vert, tortilla's, gemengde noten, 2x appelmoes, ontbijtkoek, olie, atjar, mango, manderijnen, augurken, Linesse voor op brood, achterham, tomatensaus, afbakbroodjes, creme fraiche, kalkoenfilet, andijvie, 2x muesli, 2x komkommer, 2x sterrenkoekjes, Evergreen, kabeljauwfilet, knackebrod, 2x melk, yoghurt, chocoladevla, bruine bonen, appels, bacon, knoflook en ketjap
Totaal ¤ 85,90
Bakker: 1 waldkorn ¤ 2,25
Totaal januari ¤ 108,95
Ik heb gisteren een weekmenu gemaakt en kan met deze boodschappen de hele week (avond)eten. Ik heb nog vlees(waren) in de diepvries.
Zaterdag hebben we een etentje (maar dan zullen we aan een kado meer kwijt zijn dan dat ik thuis had gekookt ).
Verder een aantal dingen bij de Plus meegenomen die ik niet direct nodig had, maar die nu heel voordelig waren.
Plus:
toiletpapier, Spa blauw 6 pk, bananen, rode paprika, uien, perssinasappels, 2x chocomel, prei, schenkroom, rijstwafels, 2x frites, 3x rookworst, krieltjes, geraspte kaas, haricots vert, tortilla's, gemengde noten, 2x appelmoes, ontbijtkoek, olie, atjar, mango, manderijnen, augurken, Linesse voor op brood, achterham, tomatensaus, afbakbroodjes, creme fraiche, kalkoenfilet, andijvie, 2x muesli, 2x komkommer, 2x sterrenkoekjes, Evergreen, kabeljauwfilet, knackebrod, 2x melk, yoghurt, chocoladevla, bruine bonen, appels, bacon, knoflook en ketjap
Totaal ¤ 85,90
Bakker: 1 waldkorn ¤ 2,25
Totaal januari ¤ 108,95
Ik heb gisteren een weekmenu gemaakt en kan met deze boodschappen de hele week (avond)eten. Ik heb nog vlees(waren) in de diepvries.
Zaterdag hebben we een etentje (maar dan zullen we aan een kado meer kwijt zijn dan dat ik thuis had gekookt ).
Verder een aantal dingen bij de Plus meegenomen die ik niet direct nodig had, maar die nu heel voordelig waren.

maandag 5 januari 2009 om 18:32
maandag 5 januari 2009 om 19:55
Vanmiddag voor de zekerheid maar even naar AH geweest, het was vandaag al spekglad met alle sneeuw en ijs en voor vannacht en morgen voorspellen ze dat het flink gaat vriezen, dus dan hoef ik er morgen niet uit.
2 x pak zuigelingenvoeding
1 x Blue band bruin brood
1 x Blue band wit brood
1 x fles diksap appel/aardbei
1 x fles 2 liter melk
totaal 18,84
komt mijn totaal op: ¤ 91,85
2 x pak zuigelingenvoeding
1 x Blue band bruin brood
1 x Blue band wit brood
1 x fles diksap appel/aardbei
1 x fles 2 liter melk