Bourgondisch restaurant met muziek enzo gezocht
zondag 10 oktober 2010 om 13:13
Sja, zie titel. Voor een groepsuitje ben ik op zoek naar een restaurant waar je bourgondisch kunt eten, met je handen en veel vlees enzo. Vinden ze leuk. En dan met éxtra entertainment in de vorm van een troubadour of muziek of iets dergelijks. ik heb ooit zelf een bedrijfsuitje naar zo'n soort restaurant gehad dus ik weet dat het bestaat. Ik heb al wel wat gevonden, maar dat is alleen voor groepen vanaf 20 personen, en wij zijn met acht. Ik zoek dus een restaurant waar je gewoon een tafel kunt reserveren, niet dat de hele toko voor je afgehuurd wordt.
Ik heb weleens gehoord dat er zoiets in Gouda is, maar die kan ik niet vinden.
Wie heeft er tips?
Ik heb weleens gehoord dat er zoiets in Gouda is, maar die kan ik niet vinden.
Wie heeft er tips?

zondag 10 oktober 2010 om 13:19
zondag 10 oktober 2010 om 13:23
quote:Cateautje schreef op 10 oktober 2010 @ 13:19:
www.heksenkethel.nl/
Bevind zich in rotterdam, ik hoop dat dat wat voor je is.
Die heb ik wel gezien, maar dat is wel wat 'to much', meer een avondvullend feest dan een 'diner-plus'.
Een troubadour die wat liedjes zingt is prima, het hoeft geen hele show te zijn, de nadruk mag op het bourgondisch eten (of middeleeuws?) liggen.
www.heksenkethel.nl/
Bevind zich in rotterdam, ik hoop dat dat wat voor je is.
Die heb ik wel gezien, maar dat is wel wat 'to much', meer een avondvullend feest dan een 'diner-plus'.
Een troubadour die wat liedjes zingt is prima, het hoeft geen hele show te zijn, de nadruk mag op het bourgondisch eten (of middeleeuws?) liggen.

zondag 10 oktober 2010 om 13:25
quote:spotlessmind schreef op 10 oktober 2010 @ 13:23:
[...]
Een troubadour die wat liedjes zingt is prima, het hoeft geen hele show te zijn, de nadruk mag op het bourgondisch eten (of middeleeuws?) liggen.In België heb je heel veel van dat soort restaurants, maar misschien dat dat te ver is.
[...]
Een troubadour die wat liedjes zingt is prima, het hoeft geen hele show te zijn, de nadruk mag op het bourgondisch eten (of middeleeuws?) liggen.In België heb je heel veel van dat soort restaurants, maar misschien dat dat te ver is.
zondag 10 oktober 2010 om 13:58
http://www.arjanvandijk.nl/p4-themafeesten.aspx
misschien zoiets?
misschien zoiets?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
zondag 10 oktober 2010 om 16:40
quote:nlies schreef op 10 oktober 2010 @ 13:58:
misschien zoiets?Wordt wat prijzig voor een kleine groep omdat je de locatie er nog bij moet huren. Ik zoek echt een restaurant in die stijl waar je zo kunt aanschuiven.
misschien zoiets?Wordt wat prijzig voor een kleine groep omdat je de locatie er nog bij moet huren. Ik zoek echt een restaurant in die stijl waar je zo kunt aanschuiven.