Vroegtijdig orgasme partner
dinsdag 15 juli 2025 om 11:00
Hoi dames
Ik zou graag jullie ervaringen eens horen.
Mijn man en ik zijn 15 jaar samen, we hebben kinderen. De laatste maanden wanneer we seksueel iets willen ondernemen merk ik dat zijn orgasme zeer snel komt. Dikwijls komen we niet aan penetratie omdat hij al klaarkomt tijdens het voorspel.
Hoe is jullie ervaring hiermee.
Hebben jullie partners hier ook hinder van?
Ik zou graag jullie ervaringen eens horen.
Mijn man en ik zijn 15 jaar samen, we hebben kinderen. De laatste maanden wanneer we seksueel iets willen ondernemen merk ik dat zijn orgasme zeer snel komt. Dikwijls komen we niet aan penetratie omdat hij al klaarkomt tijdens het voorspel.
Hoe is jullie ervaring hiermee.
Hebben jullie partners hier ook hinder van?
dinsdag 15 juli 2025 om 13:40
Voorspel is ook seks. Waarom moet zijn orgasme persé tijdens de penetratie plaatsvinden?
Ik vind het altijd een beetje gek, dat onderscheid tussen voorspel en 'seks'.
Penetratie is maar 10% van alles waar je samen van kunt genieten.
Door de focus op penetratie denk ik dat TO een man is. Bef, lik, zoen, vinger jouw partner tot ze minstens één keer is klaargekomen, ook al kom jij tussendoor ook een keer per ongeluk klaar. Het is niet afgelopen na jouw orgasme. Jouw vingers en tong en lippen doen immers het meeste werk als je wilt dat ze volop geniet.
Ik vind het altijd een beetje gek, dat onderscheid tussen voorspel en 'seks'.
Penetratie is maar 10% van alles waar je samen van kunt genieten.
Door de focus op penetratie denk ik dat TO een man is. Bef, lik, zoen, vinger jouw partner tot ze minstens één keer is klaargekomen, ook al kom jij tussendoor ook een keer per ongeluk klaar. Het is niet afgelopen na jouw orgasme. Jouw vingers en tong en lippen doen immers het meeste werk als je wilt dat ze volop geniet.
dinsdag 15 juli 2025 om 13:50
Is dit een nieuwe situatie of iets dat in die 15 jaar al bestond? Mijn vorige partner had dit probleem ook en kon helaas ook niet meteen door naar ronde 2. Onze oplossing was om eerst even snel klaar te komen (korte masturbeer/ pijpsessie) om vervolgens een paar uur later samen de tijd te kunnen nemen.
dinsdag 15 juli 2025 om 14:17
Mijn man geeft t duidelijk aan als hij bijna komt tijdens het voorspel en dan ‘stop’ ik even met aftrekken of pijpen en doet hij even wat meer bij mij en dan als t gevoel wat gezakt is dan ga ik verder
Net als met penetratie trouwens soms haalt hij hem er even uit en speelt even met een vibrator bij mij zeg maar om daarna verder te gaan. Zo kan het best lang uitgesteld worden
Net als met penetratie trouwens soms haalt hij hem er even uit en speelt even met een vibrator bij mij zeg maar om daarna verder te gaan. Zo kan het best lang uitgesteld worden
where ever you go, go with your heart
dinsdag 15 juli 2025 om 19:07
dinsdag 15 juli 2025 om 20:58
Dit is echt wel bijzonder, zo snel, en ineens de laatste tijd.
Ik kan me ‘iets medisch’ bij erectieproblemen trouwens wel voorstellen, maar wat zou hier dan een medische oorzaak voor kunnen zijn?
dinsdag 15 juli 2025 om 21:29
Hoe bedoel je, erectieproblemen?Hotgirlsummer schreef: ↑15-07-2025 20:58Dit is echt wel bijzonder, zo snel, en ineens de laatste tijd.
Ik kan me ‘iets medisch’ bij erectieproblemen trouwens wel voorstellen, maar wat zou hier dan een medische oorzaak voor kunnen zijn?
Penis is wel altijd stijf.
dinsdag 15 juli 2025 om 22:39
Sja geen idee hoor. Maar omdat het zo plotseling is vind ik het wel vreemd klinken.Hotgirlsummer schreef: ↑15-07-2025 20:58Dit is echt wel bijzonder, zo snel, en ineens de laatste tijd.
dinsdag 15 juli 2025 om 22:48

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in