Vroegtijdig orgasme partner

15-07-2025 11:00 21 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi dames

Ik zou graag jullie ervaringen eens horen.

Mijn man en ik zijn 15 jaar samen, we hebben kinderen. De laatste maanden wanneer we seksueel iets willen ondernemen merk ik dat zijn orgasme zeer snel komt. Dikwijls komen we niet aan penetratie omdat hij al klaarkomt tijdens het voorspel.

Hoe is jullie ervaring hiermee.
Hebben jullie partners hier ook hinder van?
Ben jij zelf de partner?
En wat vindt je partner er zelf van?
Voorspel is ook seks. Waarom moet zijn orgasme persé tijdens de penetratie plaatsvinden?

Ik vind het altijd een beetje gek, dat onderscheid tussen voorspel en 'seks'.
Penetratie is maar 10% van alles waar je samen van kunt genieten.

Door de focus op penetratie denk ik dat TO een man is. Bef, lik, zoen, vinger jouw partner tot ze minstens één keer is klaargekomen, ook al kom jij tussendoor ook een keer per ongeluk klaar. Het is niet afgelopen na jouw orgasme. Jouw vingers en tong en lippen doen immers het meeste werk als je wilt dat ze volop geniet.
Dan ga je toch voor de 2e ronde?
Is dit een nieuwe situatie of iets dat in die 15 jaar al bestond? Mijn vorige partner had dit probleem ook en kon helaas ook niet meteen door naar ronde 2. Onze oplossing was om eerst even snel klaar te komen (korte masturbeer/ pijpsessie) om vervolgens een paar uur later samen de tijd te kunnen nemen.
Bij mij helpt het als ik een beetje alcohol op heb, flesje bier bijv (ongeveer anderhalf glas).
Mijn man geeft t duidelijk aan als hij bijna komt tijdens het voorspel en dan ‘stop’ ik even met aftrekken of pijpen en doet hij even wat meer bij mij en dan als t gevoel wat gezakt is dan ga ik verder

Net als met penetratie trouwens soms haalt hij hem er even uit en speelt even met een vibrator bij mij zeg maar om daarna verder te gaan. Zo kan het best lang uitgesteld worden
where ever you go, go with your heart
Eerst alle aandacht naar jou, tot je bijna komt, en dan is hij aan de beurt?
Er zijn allerlei oplossingen voor maar ik zou het zelf wel vreemd vinden dat dit nu opeens is ontstaan? Had je man dit voorheen niet TO?
Mijn man had die voorheen niet.

Eerste weken lachte ik ermee omwille van het feit dat hij me zo aangetrokken zou voelen tot mij. Nu enkele weken later weet ik niet goed wat te doen. Onlangs wilde me beginnen en toen hij mijn vagina nog maar zag was het er al.
Heb je met hem erover gepraat? Hoe denkt hij dat het komt? Is iets medisch uitgesloten?
Iets medisch is zeker niet uitgesloten.

Tot op heden nog niet echt over gepraat. Op zich stoort het me niet extreem. Het is vooral gênant omdat ik het idee heb dat hij niet meer in me geraakt.
Elien_V schreef:
15-07-2025 19:07
Mijn man had die voorheen niet.

Eerste weken lachte ik ermee omwille van het feit dat hij me zo aangetrokken zou voelen tot mij. Nu enkele weken later weet ik niet goed wat te doen. Onlangs wilde me beginnen en toen hij mijn vagina nog maar zag was het er al.
Dit is echt wel bijzonder, zo snel, en ineens de laatste tijd.

Ik kan me ‘iets medisch’ bij erectieproblemen trouwens wel voorstellen, maar wat zou hier dan een medische oorzaak voor kunnen zijn?
Hotgirlsummer schreef:
15-07-2025 20:58

Ik kan me ‘iets medisch’ bij erectieproblemen trouwens wel voorstellen, maar wat zou hier dan een medische oorzaak voor kunnen zijn?
Hoe bedoel je, erectieproblemen?
Penis is wel altijd stijf.
Hotgirlsummer schreef:
15-07-2025 20:58

Sja geen idee hoor. Maar omdat het zo plotseling is vind ik het wel vreemd klinken.
Elien_V schreef:
15-07-2025 21:29
Hoe bedoel je, erectieproblemen?
Penis is wel altijd stijf.
Ik bedoel ook dat hij die juist niet heeft.
Bbubbels schreef:
15-07-2025 22:39
Sja geen idee hoor. Maar omdat het zo plotseling is vind ik het wel vreemd klinken.
Ja eens hoor.
Een snelle ronde op google levert op dat oa prostaataandoeningen en bepaald neurologische aandoeningen de oorzaak zouden kunnen zijn. Of psychische zaken zoals stress uiteraard. Omdat het zo plotseling is ontstaan zou ik als ik TO was man toch even een bezoekje aan de huisarts laten brengen.
Ja ik weet echt niet wat ik ervan moet denken.
Elien_V schreef:
16-07-2025 07:36
Ja ik weet echt niet wat ik ervan moet denken.
Ik zou de huisarts laten denken

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven