Bowl met alcolhol

23-12-2011 12:45 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Net heb ik bowl met vers fruit en wat blikfruit gemaakt. Voor de smaak een klein flesje kirsch en wat witte wijn erdoor gedaan.

Nu denk ik dat er best nog wat vocht bij kan. Ik denk dat er best een laag vocht boven het fruit kan staan i.v.m. verkleuren enzo.

Is dat zo en doen jullie dat ook zo? En wat mik er dan alsnog bij?
spa rood?
met citroensap tegen het verkleuren
appelsap, dat blijft helder van kleur

bessensap of ander rood sap kan ook, maar dan trekt die kleur stof in je fruit en dat ziet er zo viezig uit dan
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Wodka ?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Het is voor morgenavond trouwens. Goed, spa rood of appelsap en citroen. Gewoon 1 citroen uitpersen en erdoor roeren?

Zie dat ik nog een halve fles prosecco heb staan. Die zou toch ook kunnen?
Prosecco is toch bubbelwijn?

die zou ik dan gewoon toevoegen in het glas, anders zijn alle bubbels weg voor je het gaat eten
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik vind iets met bubbels altijd wel lekker erin. En aangezien je ook ai witte wijn en kirsch erin hebt zitten zou ik niet nog meer alcohol doen in de vorm van prosecco.
Ik zou er geen spa rood of iets anders met prik bij doen. Morgen is de prik bijna weg en heb je alleen maar ranzige bowl over.

Ik zou er nog wat drank en een beetje sap bij doen.
Cassis of Coebergh?
it's a big club and you ain't in it
Jus 'd orange vind ik ook altijd lekker over vruchtjes
Zou geen prosecco doen maar sterke drank (30% of meer) omdat je de alcohol toch al zwaar verdunt met die vruchtensapjes en anders smaakt 't volgens mij wel flauw. Iets met prik (prosecco) wordt slap als het een dag openstaat, dus is niet meer geschikt
Het wordt ieder geval even de citroen halen en persen.

Wat voor drank Flowerbombje?
Sap zou ik of appelsap/sinasappelsap doen of een bessensapje. Qua drank misschien nog wat extra wijn/kirsch of wat wodka erbij. Dat is altijd lekker.
Ik heb 1 citroen geperst en erdoor heen geroerd en ga zo nog een flesje kirsch halen. Het is toch koopavond.

Bedankt voor de tips.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven