budget amuselepels, al gespot?
dinsdag 8 november 2011 om 11:10
Twee zien meer dan één en een heel forum ziet natuurlijk nog meer.
Aangezien de kerstdagen nog wat ver zijn zie ik het nog niet in de folders die ik binnen krijg. Maar misschien hebben jullie het al we'in de winkels gezien?
Ik zoek amuselepels, maar heb er véél nodig (36) dus hoop dat ik ze goedkoop kan scoren. Ik heb ze vóór volgend weekend nodig.
Meestal liggen ze rond de kerst écht overal, vorig jaar geloof ik 4 bij de Zeeman gehaald, maar daar lagen ze nog niet.
Iemand een tip naar welke winkel ik moet gaan? Makro had alleen maar dure en verder heb ik geen groothandelpassen tot mijn beschikking.
Wie heeft ze gespot?
Aangezien de kerstdagen nog wat ver zijn zie ik het nog niet in de folders die ik binnen krijg. Maar misschien hebben jullie het al we'in de winkels gezien?
Ik zoek amuselepels, maar heb er véél nodig (36) dus hoop dat ik ze goedkoop kan scoren. Ik heb ze vóór volgend weekend nodig.
Meestal liggen ze rond de kerst écht overal, vorig jaar geloof ik 4 bij de Zeeman gehaald, maar daar lagen ze nog niet.
Iemand een tip naar welke winkel ik moet gaan? Makro had alleen maar dure en verder heb ik geen groothandelpassen tot mijn beschikking.
Wie heeft ze gespot?
dinsdag 8 november 2011 om 11:17
action nog niet gehad, moet ik bijna 30 min. voor fietsen, dus helemaal niet aan gedacht want nooit op mijn route.
36 i.v.m. familie die op visite komt. 17 mensen totaal en ik wilde eigenlijk niet tussendoor afwassen (heb geen afwasmachine).
Bij xenos zag ik het niet zo één twee drie en het was superdruk toen. Hema had mooie, maar die vond ik wat aan de prijs.
36 i.v.m. familie die op visite komt. 17 mensen totaal en ik wilde eigenlijk niet tussendoor afwassen (heb geen afwasmachine).
Bij xenos zag ik het niet zo één twee drie en het was superdruk toen. Hema had mooie, maar die vond ik wat aan de prijs.
dinsdag 8 november 2011 om 11:21
dinsdag 8 november 2011 om 11:27
dinsdag 8 november 2011 om 11:36
quote:buaya schreef op 08 november 2011 @ 11:27:
Nog goedkoper, gisteren toevallig gespot bij de Cook&Co: link
En precies de hoeveelheid die je nodig hebt (2x 18 = 36).
Ze zijn echter wel van plastic. Weet niet of je dat te goedkoop vindt.
De amuselepeltjes en -schaaltjes van bamboe zijn ook helemaal niet duur. lepeltjes en schaaltjes.Ik zag dat ze ook eetbare amuselepels hebben op deze site, niet duur en ook geen afwas! De lepel is dan een soort toastje.
Nog goedkoper, gisteren toevallig gespot bij de Cook&Co: link
En precies de hoeveelheid die je nodig hebt (2x 18 = 36).
Ze zijn echter wel van plastic. Weet niet of je dat te goedkoop vindt.
De amuselepeltjes en -schaaltjes van bamboe zijn ook helemaal niet duur. lepeltjes en schaaltjes.Ik zag dat ze ook eetbare amuselepels hebben op deze site, niet duur en ook geen afwas! De lepel is dan een soort toastje.
dinsdag 8 november 2011 om 11:53
dinsdag 8 november 2011 om 12:30
quote:felice71 schreef op 08 november 2011 @ 11:53:
[...]
Yep, zag ik vorige week nog, veel soorten en ook weggooidingen.
Maarre... kom je dan ook nog met lekkere recepten?
Denk dat ik dat aan mv en de andere forumkoks over laat! Genoeg recepten te vinden hier op de eten pijler!
Ben niet zo'n perfecte chef, daarom heb ik ook die lepels nodig. Dan ziet het er meteen een stuk serieuzer uit!
[...]
Yep, zag ik vorige week nog, veel soorten en ook weggooidingen.
Maarre... kom je dan ook nog met lekkere recepten?
Denk dat ik dat aan mv en de andere forumkoks over laat! Genoeg recepten te vinden hier op de eten pijler!
Ben niet zo'n perfecte chef, daarom heb ik ook die lepels nodig. Dan ziet het er meteen een stuk serieuzer uit!
dinsdag 8 november 2011 om 13:14
quote:goudklompje schreef op 08 november 2011 @ 12:58:
[...]
Kan ik het hele forum uitnodigen! Een amuse meet!
Count me in!
Misschien ken je mensen die ook amuselepels zoeken? Kun je de lepels en de kosten delen.
Aan de andere kant....die lepels zijn wel heel erg handig. Als je de ruimte hebt zou ik ze gewoon opbergen en op verjaardagen weer tevoorschijn halen.
[...]
Kan ik het hele forum uitnodigen! Een amuse meet!
Count me in!
Misschien ken je mensen die ook amuselepels zoeken? Kun je de lepels en de kosten delen.
Aan de andere kant....die lepels zijn wel heel erg handig. Als je de ruimte hebt zou ik ze gewoon opbergen en op verjaardagen weer tevoorschijn halen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”