Campina fruitmelk foetsie

09-10-2010 19:30 49 berichten

Ik ben sinds vorige week verhuisd naar een andere stad. 2 weken geleden was ik er ook al een paar dagen en toen hadden ze hem nog bij de AH XL hier om de hoek; Fruitmelk (banaan of aardbei) van campina. Qua smaak spreeekend de vroegere Tjolk!

En nu is ie weg! Uit het assortiment gehaald. Wat nu??? Dit was mijn grote verslaving. Ik mocht er maar 1 per week kopen, en dan was hij ook altijd binnen een half uur op. Ik vond het de lekkerste smaak te wereld!!

Wat is jouw lievelingssmaak fruitmelk

Totaal aantal stemmen: 27

Banaan (30%)
Aardbei (7%)
Geen van beide (63%)
Alle reacties Link kopieren
Geen adviezen, maar da's moo KUT, zeg! Hoe durven ze!!
668, the neighbour of the Beast
Probeer ook eens verder te kijkenn dan 1 supermarkt ;)
Waarom mail je niet naar Campina, misschien hebben ze nog wel wat pakken voor je..
Ja marels, waar halen ze het lef vandaan!

Andere supermarkten zullen ze vast wel hebben maar dan moet ik wel om gaan fietsen... Mja je moet wat over hebben voor je verslaving he.

Heb al gekeken op de site van campina. Het product bestaat nog wel, maar heb al een keer eerder meegemaakt dat ze het uit het assortiment van een supermarkt gehaald hadden. Het is blijkbaar niet zo'n populair drankje...
Dan zit er niks anders op om om te fietsen!
echt????? Die bananenmelk dronk ik echt in liters toen ik zwanger was mmmmm heerlijk!!!
Ik heb ze volgens mij wel gezien van ah huismerk. Of smaakt dat echt heel anders?
Ik ga hem ook maar eens halen dan. Ik was vroegah gek op Tjolk, en als veel mensen het spul gaan kopen komt het vast in meer winkels
Marels

Prulletje, ik heb ze niet gezien van het AH huismerk... ik zal eens kijken...

Het lijkt dus in niks op alle andere milk 'n fruit drankjes of yoghi-achtige drankjes...
Hm ja ik dacht het hoor, weet niet helemaal zeker, ik zal nog wel eens kijken als ik er weer ben.
Is niet erg. Campina doet aan stalmelk. Nooooooit meer kopen dus!
Komt omdat AH nu van Friesche Vlag de Milk & Fruit in Banaan en Bosvruchten heeft. Maakt Campina overbodig.

Smaakt overigens hetzelfde!
Volgens mij is'ie gewoon weg. Ik ging mezefl er ook mee verwennen, maar het schap was leeg en het kaartje weg. Die Milk & Fruit Banaan is ZUUR. Brrrrr.
Er is ook Danoontje bananenmelk.
Tjolk bestaat nog steeds. Ze verkopen het bij de Jumbo zag ik laatst.
Oh neeee twinkeling!!

En waar precies staat de tjolk bij de jumbo? Bij de chocolademelk? Of de kleine pakjes drinken?

Ik zal eens kijken hoe die danoontje smaakt maar ik vrees het ergste. Ik wil gewoon mijn fruitmelk!!
quote:Nastik schreef op 09 oktober 2010 @ 20:41:

Komt omdat AH nu van Friesche Vlag de Milk & Fruit in Banaan en Bosvruchten heeft. Maakt Campina overbodig.

Smaakt overigens hetzelfde!Friesche Vlag Fruit rommel is ook geen weidemelk. Rest van hun dagverse assortiment wel.
Zorgt de weidemelk voor die lekkere smaak? Vind al die andere melk met smaak drankjes namelijk ook allemaal te zuur of te dikkig...
Ik had die Danoontje voor mIjn kinderen gekocht. Net even geproefd en - helaas - het smaakt niet als de bananenmelk.
Staat me bij dat Tjolk uit de handel gaat. Toen ik zag dat de bananenmelk weg was dacht ik nog dat het waarschijnlijk inderdaad gewoon Tjolk was in een andere verpakking. Omdat vrouwen van 36 wel een liter Fruitmelk drinken, maar geen liter Tjolk .
Vervelend als je favoriete product uit de handel wordt gehaald.

Ik baalde toen Maggi kipkruiden NR 3 nergens meer te krijgen waren en belde de klantenservice. Die zeiden dat het idd definitief uit de handel was gehaald. Gelukkig woon ik nabij de Duitse grens en fiets dus regelmatig naar Duitsland want daar is het nog wel in de handel.

Heb je de klantenservice al gebeld ?
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Ik zal idd de klantenservice eens bellen. Wie weet heeft alleen AH ze uit het assortiment gehaald maar jumbo bijvoorbeeld niet... Ik wilde toch al gezien de prijs weer bij de jumbo boodschappen gaan doen, maar was deze week te lui om daar voor om te fietsen. Nu heb ik een goede reden!
quote:Rary schreef op 09 oktober 2010 @ 20:51:

Oh neeee twinkeling!!

En waar precies staat de tjolk bij de jumbo? Bij de chocolademelk? Of de kleine pakjes drinken?

Ik zal eens kijken hoe die danoontje smaakt maar ik vrees het ergste. Ik wil gewoon mijn fruitmelk!!

Heb hem ook gezien bij de Jumbo. De enige smaak die mij opviel was een hele ranzige, met rozijnen choco of zoiets. Weet niet of zo ook andere smaken hebben bij de Jumbo.

Overigens zal de terugroepactie het merk geen goed hebben gedaan (even in het kader van bedorven voedsel).
Lekker politiek incorrect; of het stalmelk, weidemelk of macrobiotische knuffelmelk is boeit me weinig. Als ik iets lekker vind, vind ik iets lekker.

Hoop dat je m in de buurt vind Rary!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven