Chiapudding wordt niet stijf

13-10-2018 23:37 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!
Ik probeer chiapudding te maken (met amandelmelk) Recept exact gevolgd, staat nu al de hele dag in de koelkast maar wordt alsmaar niet stijf...
herkenbaar voor iemand?
Thanks!!
Sara9876 schreef:
14-10-2018 09:54
Met een shitload aan suiker dus. Weinig #fitgirl aan....
Nou, nee hoor. Suikervrije amandelmelk, suikervrije appelmoes... De enige suikers die ik er doorheen gooi, zitten in het fruit.

Maar voor de duidelijkheid voor de forummers die hierop aanslaan: die #fitgirl, dat was dus sarcasme. Omdat die term vaak gebruikt wordt voor/door de Rens Kroes-achtige dames die chiazaad/veganisme/Friese klei als het volgende wonderproduct aan de wereld verkopen.

En er door een aantal forummers bij ieder topic over dergelijke producten vervolgens meteen vanuit wordt gegaan dat de TO/serieuze reageerders dat dan vast ook wel moeten geloven. Soms, jongens, gaat een topic over niet-opstijvende chiapudding gewoon over niet-opstijvende chiapudding...
the-dowager schreef:
14-10-2018 10:18
Nou, nee hoor. Suikervrije amandelmelk, suikervrije appelmoes... De enige suikers die ik er doorheen gooi, zitten in het fruit.

Maar voor de duidelijkheid voor de forummers die hierop aanslaan: die #fitgirl, dat was dus sarcasme. Omdat die term vaak gebruikt wordt voor/door de Rens Kroes-achtige dames die chiazaad/veganisme/Friese klei als het volgende wonderproduct aan de wereld verkopen.

En er door een aantal forummers bij ieder topic over dergelijke producten vervolgens meteen vanuit wordt gegaan dat de TO/serieuze reageerders dat dan vast ook wel moeten geloven. Soms, jongens, gaat een topic over niet-opstijvende chiapudding gewoon over niet-opstijvende chiapudding...
fruitsuiker is ook suiker. Dezelfde organische verbinding
Ik zou er volgende keer iets meer chiazaad doorheen doen, vaker roeren en een nachtje in de koelkast laten staan.
S-Meds schreef:
14-10-2018 10:41
fruitsuiker is ook suiker. Dezelfde organische verbinding
Joh.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven