Choc Intens: waar te koop??

06-11-2010 09:56 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kan het niet uitstaan... Ik zie al weken die reclame van de Choc Intens toetjes voorbij komen, alleen ik kan het nergens vinden! Ik heb hier een AH, een Plus en een Bas vd Heijden en in geen een winkel zijn ze te krijgen....

Wie o wie heeft een idee!
Volgens mij heb ik ze gister bij de jumbo zien staan.
Volgens mij had mijn vriend laatst een bakje; C1000!
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Hmm, dan ga ik maar eens op zoek naar een C1000 of een Jumbo in de buurt.

Thanx
Dat kan gen toeval zijn !! ik wilde ook al een topic erover openen, hier ook, bas, plus en AH, voor jumbo moet ik naar R'dam dus, nou ja da's ook nog te doen ik ben nlk erg geintreseerd in de extra pure variant, die reclame maakt me echt gek hahahhaa.
girlxxx, ik heb zo een vermoeden dat wij dezelfde woonplaats delen....;-)

Ik rij straks even naar de jumbo in Rotterdam, omdat ik denk dat ik daar de meeste kans heb om het te vinden.

Ik hou jullie wel op de hoogte.
En anders even de fabrikant mailen om te vragen naar verkoopadressen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Blubblu bedankt !, ik vermoed het ook S'dam ? ik woon bij het Hof van Spaland. oh... ik had net nog een vriend gevraagd om even te kijken bij zijn AH in R'dam, krijg ik een hyves krabbel van ik kon het ijs niet vinden nee zeg ik het was toch puddinggggggggg, oeps okee nou ben benieuwd of ze het hebben, voor mij graag de extra puur
da;s ook sterk. gooi net een bakje weg... ik had zooooveel zin in iets zoets na een doktersbezoekje.... maar eigenlijk is het net vla ik kocht het gewoon bij de AH daar hebben ze 2 varianten. ik heb hier de extra pure.. nou ja, extra pure vla dus.
Jumbo!!!

Wel de mouse nemen hoor...die is goddelijk!
AH xl
zijn er dan varianten ? idd de reclame ziet eruit als dikke donkere vla hahhahaa maar er is dus ook een mouse variant, och da's lekker op te leuken met slagroom goed dit betekent dat ik beide nu graag wil proberen, maandag ga ik naar de jumbo in R'dam.
Nou, ik ben inderdaad naar de Jumbo gereden en daar hadden ze hem. Ik heb van alle soorten een meegenomen. Ik ben benieuwd!

Girlxxx, inderdaad, dan had ik het toch goed....

En als ik het echt lekker vind, dan ga ik wel appie even aanschrijven. In de allerhande staat namelijk dat het ook verkrijgbaar is bij ah. Maar ja, eerst maar eens proeven.
Ochhh Blubblub, nou uhm ik wacht op je beproevingen af, ben benieuwd of je de mouse of de vla variant lekkerder vind ja ik zal eens vragen bij de AH op het hof, dat is wel een vrij grote AH, die in het ABC gebouw ook, maar deze bij het hof is dichterbij eerst ga ik Maandag even naar de Jumbo toe dan !
quote:girlxxx schreef op 06 november 2010 @ 15:35:

zijn er dan varianten ? idd de reclame ziet eruit als dikke donkere vla hahhahaa maar er is dus ook een mouse variant, och da's lekker op te leuken met slagroom goed dit betekent dat ik beide nu graag wil proberen, maandag ga ik naar de jumbo in R'dam.

Sorry, nee, is van een ander merk.....maar wel veeeeeel en veeeeeel lekkerder;

Annie, geeft niks meis, dit ziet er wel erg lekker uit, ik zal deze ook morgen meenemen dus choc intens van urker en deze van cote dor, oja... weet je welke mouse ook zalig is ? die van almhof, je heb een groot verpakking (niet handig voor girl) en per 2, kan ik delen maar die is echt goed, ook dat kleed ik aan met slagroom(zelf geklopt) en dan doe ik er pure hagelslag over heen, heel fout hé
Ik laat zekers wel even weten of ik urk of cote lekkerder vind, kan ik niet kiezen ? dan ga ik voor nog een test ronde
Nou, ik moet zeggen dat ik het toch niet echt bijzonder vind. Maar goed, ik heb het geprobeerd. Een illusie armer dus....

Girlxxx, ik ben wel benieuwd wat jij ervan vind...
Beste Blubblub00,

Ik las jouw reactie op de verkrijgbaarheid van Dr. Oetker Choc Intens Tanzania Extra Puur. Op dit moment is het product helaas beperkt verkrijgbaar. Je vindt het onder andere bij de grotere Albert Heijn en bij een aantal Jumbo's.

Als je vragen hebt over de verkrijgbaarheid kun je altijd contact opnemen met onze Dr. Oetker Consumentenservice via e-mail (info@oetker.nl) of telefonisch via het nummer 0800-0220770.

Met vriendelijke groet,

Dr. Oetker Consumentenservice

Jet Driesten
quote:Blubblub00 schreef op 07 november 2010 @ 17:20:

Nou, ik moet zeggen dat ik het toch niet echt bijzonder vind. Maar goed, ik heb het geprobeerd. Een illusie armer dus....

Girlxxx, ik ben wel benieuwd wat jij ervan vind...gewoon lekker zelf chocolade mousse maken de volgende keer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven