Choc Intens: waar te koop??
zaterdag 6 november 2010 om 09:56
zaterdag 6 november 2010 om 10:12
zaterdag 6 november 2010 om 12:05
Blubblu bedankt !, ik vermoed het ook S'dam ? ik woon bij het Hof van Spaland. oh... ik had net nog een vriend gevraagd om even te kijken bij zijn AH in R'dam, krijg ik een hyves krabbel van ik kon het ijs niet vinden nee zeg ik het was toch puddinggggggggg, oeps okee nou ben benieuwd of ze het hebben, voor mij graag de extra puur
zaterdag 6 november 2010 om 12:09
zaterdag 6 november 2010 om 15:35
zaterdag 6 november 2010 om 15:40
Nou, ik ben inderdaad naar de Jumbo gereden en daar hadden ze hem. Ik heb van alle soorten een meegenomen. Ik ben benieuwd!
Girlxxx, inderdaad, dan had ik het toch goed....
En als ik het echt lekker vind, dan ga ik wel appie even aanschrijven. In de allerhande staat namelijk dat het ook verkrijgbaar is bij ah. Maar ja, eerst maar eens proeven.
Girlxxx, inderdaad, dan had ik het toch goed....
En als ik het echt lekker vind, dan ga ik wel appie even aanschrijven. In de allerhande staat namelijk dat het ook verkrijgbaar is bij ah. Maar ja, eerst maar eens proeven.
zaterdag 6 november 2010 om 17:59
Ochhh Blubblub, nou uhm ik wacht op je beproevingen af, ben benieuwd of je de mouse of de vla variant lekkerder vind ja ik zal eens vragen bij de AH op het hof, dat is wel een vrij grote AH, die in het ABC gebouw ook, maar deze bij het hof is dichterbij eerst ga ik Maandag even naar de Jumbo toe dan !
zondag 7 november 2010 om 15:11
quote:girlxxx schreef op 06 november 2010 @ 15:35:
zijn er dan varianten ? idd de reclame ziet eruit als dikke donkere vla hahhahaa maar er is dus ook een mouse variant, och da's lekker op te leuken met slagroom goed dit betekent dat ik beide nu graag wil proberen, maandag ga ik naar de jumbo in R'dam.
Sorry, nee, is van een ander merk.....maar wel veeeeeel en veeeeeel lekkerder;
zijn er dan varianten ? idd de reclame ziet eruit als dikke donkere vla hahhahaa maar er is dus ook een mouse variant, och da's lekker op te leuken met slagroom goed dit betekent dat ik beide nu graag wil proberen, maandag ga ik naar de jumbo in R'dam.
Sorry, nee, is van een ander merk.....maar wel veeeeeel en veeeeeel lekkerder;
zondag 7 november 2010 om 15:56
Annie, geeft niks meis, dit ziet er wel erg lekker uit, ik zal deze ook morgen meenemen dus choc intens van urker en deze van cote dor, oja... weet je welke mouse ook zalig is ? die van almhof, je heb een groot verpakking (niet handig voor girl) en per 2, kan ik delen maar die is echt goed, ook dat kleed ik aan met slagroom(zelf geklopt) en dan doe ik er pure hagelslag over heen, heel fout hé
dinsdag 9 november 2010 om 10:39
Beste Blubblub00,
Ik las jouw reactie op de verkrijgbaarheid van Dr. Oetker Choc Intens Tanzania Extra Puur. Op dit moment is het product helaas beperkt verkrijgbaar. Je vindt het onder andere bij de grotere Albert Heijn en bij een aantal Jumbo's.
Als je vragen hebt over de verkrijgbaarheid kun je altijd contact opnemen met onze Dr. Oetker Consumentenservice via e-mail (info@oetker.nl) of telefonisch via het nummer 0800-0220770.
Met vriendelijke groet,
Dr. Oetker Consumentenservice
Jet Driesten
Ik las jouw reactie op de verkrijgbaarheid van Dr. Oetker Choc Intens Tanzania Extra Puur. Op dit moment is het product helaas beperkt verkrijgbaar. Je vindt het onder andere bij de grotere Albert Heijn en bij een aantal Jumbo's.
Als je vragen hebt over de verkrijgbaarheid kun je altijd contact opnemen met onze Dr. Oetker Consumentenservice via e-mail (info@oetker.nl) of telefonisch via het nummer 0800-0220770.
Met vriendelijke groet,
Dr. Oetker Consumentenservice
Jet Driesten
dinsdag 9 november 2010 om 10:42