chocolade sinaasappel worst/ vriendin?

20-05-2011 16:17 240 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen weekend zat ik bij de frietjesboer en daar ligt zo'n leesmap. Ga helemaal los op 'foute' tijdschriften als mijn geheim/ vriendin/ panorama etc. Bladen die ik met goed fatsoen niet in huis haal maar toch wel grappig vind om te lezen.

In de vriendin stond een recept voor een toetje/ gebak.

Wat ging er in?

Chocola, sinaasappelschil, lange vingers, ander soort koekjes en de rest weet ik niet meer.

Het eindresultaat was een dikke 'worst' die je in plakken kon snijden.

Heeft iemand toevallig dit recept? Het was volgens mij uit de vriendin van april.
Die topictitel
Heb ik ook gelezen, maar helaas er niet overgeschreven. Ik lees dus mee hier, want 't leek me heerlijk!
quote:Simooon schreef op 20 mei 2011 @ 16:19:

Die topictitel Ja, als we geen vrmiboto krijgen, dan maar met een saai topic, de stemming er een beetje in proberen te brengen!
Heleen, ik heb zoiets wel eens aan de hand gehad. Toen heb ik een email gestuurd naar het blad en toen kreeg ik het opgestuurd. Het hele blad .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Vriendin receptenzoeker

Misschien heb je hier wat aan?
Misschien staat het hier ergens? http://www.vriendin.nl/cookbook/
Ik dacht dat het een onderwerp was van de sexpijler
Grief is just love with nowhere to go
quote:Maleficent schreef op 20 mei 2011 @ 16:23:

Ik dacht dat het een onderwerp was van de sexpijler

Ik ook, een heel ranzig topic wat toch mijn verbeelding prikkelde.

Over het recept: koop een rol Pims koeken en klaar
nee, niks te vinden op de site. Enige optie is om undercover te gaan op hullies forum, maar vind dat toch een beetje eng. Al die vriendinnen daar!
quote:Mylene_Valerie schreef op 20 mei 2011 @ 16:21:

Heleen, ik heb zoiets wel eens aan de hand gehad. Toen heb ik een email gestuurd naar het blad en toen kreeg ik het opgestuurd. Het hele blad .Als hier niks komt, ga ik het proberen! Bedankt voor de tip.
En toch is het een best logische titel, nadat je de inhoud van het topic hebt gelezen

Het enige wat ik bij die Vriendinzoeker kan vinden wat er een beetje bij in de buurt komt zijn flensjes met vulling en een bolletje vanilleijs, ook lekker!
Klinkt ook wel een beetje als arretjescake
quote:heleen1234 schreef op 20 mei 2011 @ 16:26:

nee, niks te vinden op de site. Enige optie is om undercover te gaan op hullies forum, maar vind dat toch een beetje eng. Al die vriendinnen daar!Oeh, wat een spannende missie! Als je dat aandurft kom je dan hier weer verslag doen?
Ik zocht ook ff maar kwam niet verder dan de marsepein rol, die er overigens ook best lekker uitzag.
quote:Maleficent schreef op 20 mei 2011 @ 16:23:

Ik dacht dat het een onderwerp was van de sexpijler Ik ook!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:heleen1234 schreef op 20 mei 2011 @ 16:26:

nee, niks te vinden op de site. Enige optie is om undercover te gaan op hullies forum, maar vind dat toch een beetje eng. Al die vriendinnen daar!Hier heb je het toch ook aangedurfd?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik heb wel iets gevonden..nu maar hopen dat mijn baas mijn google-geschiedenis niet natrekt anders krijgt hij héle rare ideeen:

http://nl.petitchef.com/recepten/chocol ... id-1182973
Ik help het je hopen Dipper, want tja, een chocoladeworst... Lul je daar maar eens uit!
Lekker!
Of deze.

Naja, gewoon even googlen op chocolade + worst of salami + chocolade
Ik ben geinfiltreerd, hoop dat iemand daar het recept heeft!

Ik hoop het ook voor je dipper, chocolade worst, hmmm, ik kan ook alleen maar hieraan denken eigenlijk! (al lijkt er in dit broekje alleen maar een bifi worstje te zitten).

Iel! Wat een onsmakelijke foto! Ze hadden de foto tot aan de slip moeten laten zien. Onder de gordel is het geen gezicht!
Ik dacht nav topictital dat een mannelijke TO aan het twijfelen zou zijn over de relatie met zijn vriendin omdat ze zulke rare dingen kookt?
quote:Simooon schreef op 20 mei 2011 @ 16:46:

Iel! Wat een onsmakelijke foto! Ze hadden de foto tot aan de slip moeten laten zien. Onder de gordel is het geen gezicht!Beetje gekke vormen ja.. zijn het zijn ballen of is het zijn pikkie??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven