Chutney
zaterdag 3 december 2011 om 16:50
In de biologische winkel lachten me een potje peren walnoten chutney en een potje appelchutney toe. Ze staan nu op mijn aanrecht te stralen, terwijl ik me suf pieker: welk gerecht/curry past hier bij.
De kookboeken liggen al in de aanslag, maar hoop dat jullie me kunnen helpen met spannende combi's.
De kookboeken liggen al in de aanslag, maar hoop dat jullie me kunnen helpen met spannende combi's.
zaterdag 3 december 2011 om 17:12
Kipfilé-tje opensnijden, insmeren met de (beide) chutney's, oprollen prikkertje erdoor en zachtjes rondom bakken.
Als je het b.v bij een warme maaltijd wil eten dan per persoon een filé-tje, als je ze op een broodje wil doen even in de koelkast (word de vulling stevig) in redelijk dunne plakjes snijden blaadje sla op een broodje plakje kip met chutney er op en desgewenst een sausje schijfje komkommer/tomaat er bij serveren.
Eet smakelijk
Als je het b.v bij een warme maaltijd wil eten dan per persoon een filé-tje, als je ze op een broodje wil doen even in de koelkast (word de vulling stevig) in redelijk dunne plakjes snijden blaadje sla op een broodje plakje kip met chutney er op en desgewenst een sausje schijfje komkommer/tomaat er bij serveren.
Eet smakelijk