cocktail met honingrum

06-05-2011 20:20 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb morgenavond een cocktailfeestje waarbij iedereen zelf een cocktail meeneemt. Nu heb ik hier nog een fles honingrum staan en ik vroeg me af of daar ook een lekkere cocktail mee te maken is. Ik heb natuurlijk al gegoogled, maar nog niks gevonden.

Hebben jullie een suggestie? Alvast bedankt!
syr, ik vind het puur het lekkerst maar als ik google op cocktail ron miel kom ik wel wat recepten tegen, en dan kun je kiezen voor sites in het Nederlands. Heb nu geen tijd me er verder in te verdiepen.

Veel plezier alvast!
Honingrum + sap van 1 limoentje + stukjes kaneel + appelcider of ijswater + crushed ice en eventueel wat suiker of honing naar smaak toevoegen.
Oooeeh, Ienimimi, dat klinkt lekker zeg!!!
Yep..dat is het ook In India stond het ergens op de kaart..ik dacht, ik laat me eens verrassen. Ik was meteen verkocht! Njammie!!
http://www.elgalloimport.nl/serveertips-7.html
Bedankt voor de tips!

Hoe moet ik die stukjes kaneel voor me zien? Kan het ook met kaneelpoeder? Of moeten er stokjes in?

Ik heb ook ergens gezien dat je er mojito's van kunt maken. Zou je er dan nog extra suiker bij moeten doen of is de honingrum al zoet genoeg? Ik heb nog nooit een 'normale' mojito gedronken, dus ik heb geen idee hoe zoet het zou moeten zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven