cupcake apparaat? Is het wat?

15-12-2011 12:49 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Van mijn werkgever hebben we als kerstpakket de keuze uit een aantal zaken, waaronder een cupcake makend apparaat-ding.

Lijkt me leuk, maar is dat ook echt wat???

Wie heeft er een en al gebruikt???
Ik heb er 1 maar nog nooit gebruikt, ooit eens bij de wibra gekocht.
en wat doet dat ding dan? Ik kan me er echt niets bij voorstellen.
Een cupcake apparaat?

kan me er weinig bij voorstellen. zo ingewikkeld is dat toch niet dat daar een apparaart voor nodig is
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Klinkt als onzin met een verlengsnoer.

Zou je er echt wat mee doen of is het het zoveelste apparaat waar je ruimte voor moet vinden in de keuken?
Heb er een paar weken geleden eentje gekocht voor 15 euro bij Kruidvat en ik vind hem superhandig.
cupcakes maken is al weer uit.
Ik denk dat het weer zo'n ding is wat na 2 keer gebruik in de kast verdwijnt. Er is niks makkelijker dan cupcakes in de oven bakken.
Ah know`t, tha shunt
Flatscreen: hoe vaak bak je nu cupcakes dat het voorverwarmen van de oven etc teveel gedoe is en je zo'n apparaat overweegt?

Als je het heel regelmatig doet, is het misschien wel de moeite, maar anders lijkt het mij echt een keukenkastjesvuller.

Ja die heb ik. als je geen oven hebt dan kan je toch cupcakes makes. Als je een oven hebt dan zijn de cupcakes uit de oven beter.

Ook de cupcakes uit de Airfryer zijn beter.

Maar alles hangt natuurlijk af van je beslag.

Hij wordt alleen nog maar gebruikt om soezen te bakken. Daar doet hij 8 minuten over. Ook zandtaartjes en bladerdeegdingetjes kan je er in maken.
Dat is dus ook mijn twijfel, dat het weer een ding wordt dat in de kast belandt...hoopte op enthousiaste reacties, van Jaaaa ik bak er iedere week mee..hihi.

Gewoon in de oven bakken dus...

Hmmm dan wordt de keuze uit een fleecedeken met bonbonschaaltje, een vaas met fotolijstje of een pan met ovenwanten....
quote:flatscreen schreef op 15 december 2011 @ 13:23:

Dat is dus ook mijn twijfel, dat het weer een ding wordt dat in de kast belandt...hoopte op enthousiaste reacties, van Jaaaa ik bak er iedere week mee..hihi.

Gewoon in de oven bakken dus...

Hmmm dan wordt de keuze uit een fleecedeken met bonbonschaaltje, een vaas met fotolijstje of een pan met ovenwanten....Werken er ook mannen bij jullie? Zo ja, staan die niet woedend voor het kantoor van degene die dit bedacht heeft?
Ik zou dan voor de pan gaan.. Ook karig dat je niet eens bonbons krijgt voor op je schaaltje??
Het is een echte vrouwen organisatie en wel wat mannen, zelfs degene die het bedenkt :-0 daar is waarschijnlijk de wijnkoeler voor met glazen, maar daar vind ik niks aan dus had ik niet vernoemd.
Wat heeft iedereen toch met cupcakes en brownies? Ik vind sowieso alles wat op cake lijkt niet te pruimen, alleen als het ingestort is en dus klef. Van mij mogen ze de kerstpakketten afschaffen. Ik heb er drie fonduesets, twee gourmetsets, een warmhoudplateau, net zoéén als ik zelf ooit heb aangeschaft en ongeveer 500 fonduevorken aan overgehouden. Ok, je kunt er altijd wel iemand een plezier mee doen en je mag een gegeven paard niet in de bek kijken maar als je dan toch een kerstpakket of relatiegeschenk wilt sturen, waarom dan geen bon die overal kan worden besteed?
verba volant, scripta manent.
quote:Ikbenanoniem schreef op 15 december 2011 @ 13:05:

Klinkt als onzin met een verlengsnoer.

quote:MarianneDavids schreef op 15 december 2011 @ 13:34:

maar als je dan toch een kerstpakket of relatiegeschenk wilt sturen, waarom dan geen bon die overal kan worden besteed?Ja zo'n biljet, rechthoekig met een kleurtje. Beetje dun zodat het makkelijk in je portemonnee past en overal geaccepteerd. Zelfs over de landsgrenzen... Bedoel je neit gewoon een bon in de vorm van een eurobiljet?
Als je een oven hebt is het een onzinding die alleen maar ruimte in beslag neemt. Als je geen oven hebt en je houdt van cupcakes dan kan het misschien best leuk zijn.
quote:MarianneDavids schreef op 15 december 2011 @ 13:34:

Wat heeft iedereen toch met cupcakes en brownies? Ik vind sowieso alles wat op cake lijkt niet te pruimen, alleen als het ingestort is en dus klef. Het klinkt Engels en internationaal, dus ruimdenkend en niet bekrompen. Ik heb diverse muffins en cupcakes gegeten, ook heel dure en ik vond het verschrikkelijk ordinaire bonken zonder smaak.
Geef mij maar een Bossche Bol.
quote:flatscreen schreef op 15 december 2011 @ 13:30:

Het is een echte vrouwen organisatie en wel wat mannen, zelfs JUIST degene die het bedenkt :-0 daar is waarschijnlijk de wijnkoeler voor met glazen, maar daar vind ik niks aan dus had ik niet vernoemd.

Mijn hemel.....

Doet me echt denken aan (gelukkig) heeeeeeel veel jaren terug: wat krijgt tante voor haar verjaardag? Een tafelkleed, pannenlappen of toch een gasaansteker?
quote:Doperwt schreef op 15 december 2011 @ 13:28:

Ik zou dan voor de pan gaan.. Ook karig dat je niet eens bonbons krijgt voor op je schaaltje??

Denk dat het de pan wordt ja, die zal ik het meest gebruiken.

Maar ben tevreden met het kado hoor, met sinterklaas hadden we ook nog een mooi kado.
quote:duploo schreef op 15 december 2011 @ 13:41:

[...]

Ja zo'n biljet, rechthoekig met een kleurtje. Beetje dun zodat het makkelijk in je portemonnee past en overal geaccepteerd. Zelfs over de landsgrenzen... Bedoel je neit gewoon een bon in de vorm van een eurobiljet? Kan ook alhoewel ik dat weer het toppunt vind van onpersoonlijk.Ik heb een voorkeur voor boekenbonnen ondanks mijn volgeladen E-reader, er gaat toch niets boven een papieren boek waar je een ezelsoortje in kunt leggen om te zien waar je gebleven bent.
verba volant, scripta manent.
Ik denk dat hij heel leuk staat naast de chocoladefontijn in de kast.
quote::

MarianneDavids schreef op 15 december 2011 @ 13:34:

Wat heeft iedereen toch met cupcakes en brownies? Ik vind sowieso alles wat op cake lijkt niet te pruimen, alleen als het ingestort is en dus klef.quote:Bahco schreef op 15 december 2011 @ 13:45:

[...]

Het klinkt Engels en internationaal, dus ruimdenkend en niet bekrompen. Ik heb diverse muffins en cupcakes gegeten, ook heel dure en ik vond het verschrikkelijk ordinaire bonken zonder smaak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven