DE knoflooksoep invriezen?
zondag 18 augustus 2013 om 16:51
Vorige week heb ik voor het eerst de knoflooksoep gemaakt die hier zo favoriet is (ik meen van Eleonora?). En inderdaad, zalig!
Gisteren een grotere hoeveelheid gemaakt, maar i.p.v kruidnagelpoeder, kerrie gebruikt. Gepofte uien erdoor en champignons. Echt lekker
We hadden nog veel over en heb dit ingevroren voor (visite) a.s. zondag. Wil dat met deze soep vraag ik me nu af? Of gaat het schiften dan en kan ik beter nieuwe maken?
Gisteren een grotere hoeveelheid gemaakt, maar i.p.v kruidnagelpoeder, kerrie gebruikt. Gepofte uien erdoor en champignons. Echt lekker
We hadden nog veel over en heb dit ingevroren voor (visite) a.s. zondag. Wil dat met deze soep vraag ik me nu af? Of gaat het schiften dan en kan ik beter nieuwe maken?
zondag 18 augustus 2013 om 17:11
Ik had ooit eens een recept van een kerriesoep met champignons
(uit een boek van Rosie Daley, toen de kok van Oprah, 1995), wat ik erg lekker vond. En dit leek me wel een goede combinatie, heb alleen surinaamse kerrie (massala) gebruikt. Kortom geluk en een goed uitgevallen experimentje
edit: oh ja en iets chilipoeder (of cayennepeper)
(uit een boek van Rosie Daley, toen de kok van Oprah, 1995), wat ik erg lekker vond. En dit leek me wel een goede combinatie, heb alleen surinaamse kerrie (massala) gebruikt. Kortom geluk en een goed uitgevallen experimentje
edit: oh ja en iets chilipoeder (of cayennepeper)
zondag 18 augustus 2013 om 17:21
Siouxx, dit is de link: http://www.ah.nl/allerhande/#/recepten/ ... oflooksoep
Met dank aan Eleonora;)
Met dank aan Eleonora;)
zondag 18 augustus 2013 om 17:23
quote:siouxx schreef op 18 augustus 2013 @ 16:57:
Waar vind ik dit recept??? Ik wil m ook maken!!Kijk eens aan.
http://www.ah.nl/allerhan ... 7280/gepofte-knoflooksoep
Mocht 'ie bevallen: Ik maak altijd meteen veel (gewoon hoeveelheden vermenigvuldigen) en ik kook tijm mee en maak 'm af met citroensap.
Maaarrrrrrr.....doe wat je lekker lijkt!
Waar vind ik dit recept??? Ik wil m ook maken!!Kijk eens aan.
http://www.ah.nl/allerhan ... 7280/gepofte-knoflooksoep
Mocht 'ie bevallen: Ik maak altijd meteen veel (gewoon hoeveelheden vermenigvuldigen) en ik kook tijm mee en maak 'm af met citroensap.
Maaarrrrrrr.....doe wat je lekker lijkt!
zondag 18 augustus 2013 om 17:42
quote:jussan1974 schreef op 18 augustus 2013 @ 17:11:
edit: oh ja en iets chilipoeder (of cayennepeper)Wat leuk dat het zo goed gelukt is!
edit: oh ja en iets chilipoeder (of cayennepeper)Wat leuk dat het zo goed gelukt is!
zondag 18 augustus 2013 om 17:43