Diepvriestaart ontdooien en weer invriezen?

21-05-2010 09:42 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vorige week een sneeuwster taartje gekocht en wil vandaag dus een stukje pakken. Helaas kom ik er niet door met een mes omdat het zo bevroren is. Dus nu vraag ik me af of ik het taartje niet gewoon kan ontdooien en dan weer kan invriezen? Ik krijg um vandaag/morgen niet op hoe lekker die ook is

Ik hoor zo vaak dat je ingevroren dingen niet opnieuw mag invriezen vandaar...
Mes onder de hete kraan houden en dan proberen? Volgens mij mag je ook niet iets opnieuw invriezen.

In het vervolg dus gelijk punten snijden en dan invriezen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nee niet opnieuw invriezen helaas, de tip van Nousch is een goede
Als je hem koopt de volgende keer al in stukjes snijden en dan pas de vriezer in!

O zie dat nouschi dat ook al schrijft :-)

Jums zou wel een stukje lusten.....smakelijk!
nouschi die tip ga ik dadelijk meteen even proberen. Hoop dat het lukt want ik heb er zo'n zin in vandaag.

Koop normaal nooit diepvries taart dus helemaal niet aan gedacht om alvast punten te snijden.
Je kunt ook uitdelen op het forum, als je het niet op krijgt.

*wenst nu heeeel hard*
Known to cause insanity in laboratory mice
* Heeft 'Sneeuwster taart' gegoogled *

O wat erg!

Ik ben druk bezig met wegwensen wegsporten van mn zwangerschapskilo's, maar dit ziet er wel aso lekker uit zeg!

Heel misschien toch maar een klein mini sneeuwsterretje bakken dit weekend......

......Stiekem......
Met een warm mes (onder de hete kraan houden) een punt of stuk eraf snijden en de rest direct terug in de vriezer.

Moet toch lukken.
Sneeuwster, dat is lang geleden. Heerlijk.
*deelt wat stukjes uit*

Het is gelukt met een warm mes. Was nog een gevecht maar het is gelukt

Ik had um nog nooit op tot oma deze een keer had. Helaas hebben ze um hier niet overal :( Inderdaad erg lekker dus ik was zo blij toen ik um bij de Plus zag liggen
Um??????

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven