Dolce gusto cups (omgeving 026)
maandag 15 augustus 2011 om 14:03
http://www.espressokopen. ... L_kjL6g0aoCFQGFDgodJVLHzw voor een breed assortiment
Geloof niet dat ze goedkoop zijn. Misschien evend e prijzen in de supermarkten vergelijken.
Geloof niet dat ze goedkoop zijn. Misschien evend e prijzen in de supermarkten vergelijken.
maandag 15 augustus 2011 om 15:47
nettorama heeft een aanbieding, bij 3 pakken zijn ze 4,29 per pak. En hebben alles behalve choco, crema en ijsvarianten
Als je me vroeger had verteld dat ik ooit 5 euro zou betalen voor 116 gram koffie, had ik je voor gek uitgemaakt. Maar het is echt zulke lekkere koffie
Als je me vroeger had verteld dat ik ooit 5 euro zou betalen voor 116 gram koffie, had ik je voor gek uitgemaakt. Maar het is echt zulke lekkere koffie
life ain't a perfect story, write it while you live it
maandag 15 augustus 2011 om 16:11
hihi ja dat vind ik dus ook. heb alleen wel besloten dat ik geen zwarte koffie meer bestel, dat zet ik wel met de cafetiere.
ik gebruik hem denk ik gewoon voor de speciale koffies/ cappuccino enz.
heb hem ingeruild voor de senseo. dronk dat laatst weer bij iemand, echt slootwater vergeleken bij de DC....
(oww en mijn zusje werkt bij Nestle dus das ook mooi meegenomen )
ik gebruik hem denk ik gewoon voor de speciale koffies/ cappuccino enz.
heb hem ingeruild voor de senseo. dronk dat laatst weer bij iemand, echt slootwater vergeleken bij de DC....
(oww en mijn zusje werkt bij Nestle dus das ook mooi meegenomen )