Dolce gusto cups (omgeving 026)

15-08-2011 13:53 9 berichten
weet iemand heel toevallig een site waar je deze dingen

goedkoop kunt bestellen?

of in welke winkel omgeving Arnhem ze een breed assortiment hebben?

thanks alvast
Alle reacties Link kopieren
Google?
http://www.espressokopen. ... L_kjL6g0aoCFQGFDgodJVLHzw voor een breed assortiment

Geloof niet dat ze goedkoop zijn. Misschien evend e prijzen in de supermarkten vergelijken.
google al geprobeerd. maar was net in de AH,

daar is het assortiment erg uitgebreid en ook goedkoper

dan mijn gewone super. joehoe!!
nettorama heeft een aanbieding, bij 3 pakken zijn ze 4,29 per pak. En hebben alles behalve choco, crema en ijsvarianten

Als je me vroeger had verteld dat ik ooit 5 euro zou betalen voor 116 gram koffie, had ik je voor gek uitgemaakt. Maar het is echt zulke lekkere koffie
life ain't a perfect story, write it while you live it
hihi ja dat vind ik dus ook. heb alleen wel besloten dat ik geen zwarte koffie meer bestel, dat zet ik wel met de cafetiere.

ik gebruik hem denk ik gewoon voor de speciale koffies/ cappuccino enz.

heb hem ingeruild voor de senseo. dronk dat laatst weer bij iemand, echt slootwater vergeleken bij de DC....

(oww en mijn zusje werkt bij Nestle dus das ook mooi meegenomen )
Volgens mij zijn ze nergens goedkoop of veel goedkoper dan in de supermarkt. Ik betaal bij de AH 4,99, bij Jumbo 5,29 per pak. En dan heb ik 8 koppen latte macchiatto. Inderdaad belachelijk duur, maar ik geniet wel elke dag met volle teugen van mn bakkie
Foutje, ik dacht dat het om Nespresso ging
Wij hebben er ook 1 maar die capsules blijven duur en zijn nergens echt goedkoop te krijgen. Helaas!:(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven