domme vraag 250g zachte boter?

zondag 14 maart 2010 om 12:26
zondag 14 maart 2010 om 12:42
quote:Missprincesa schreef op 14 maart 2010 @ 12:26:
wat een snelle reacties allemaal...dankjewel.
Ik heb inderdaad roomboter, maar toen begon ik te twijfelen over dat zachte en dacht ik dat ze misschien boterham-boter bedoelden. Haha, waar je al over kunt gaan twijfelen als je absoluut geen verstand hebt van bakken...Dat is geen boter, dat is margarine. Pas als het van koeiensap is gemaakt, mag het boter heten...
En idd, roomboter gebruiken voor bakken.
Ik heb inderdaad roomboter, maar toen begon ik te twijfelen over dat zachte en dacht ik dat ze misschien boterham-boter bedoelden. Haha, waar je al over kunt gaan twijfelen als je absoluut geen verstand hebt van bakken...Dat is geen boter, dat is margarine. Pas als het van koeiensap is gemaakt, mag het boter heten...
En idd, roomboter gebruiken voor bakken.
oh that purrrrrrrrrfect feeling

zondag 14 maart 2010 om 13:19
quote:Missprincesa schreef op 14 maart 2010 @ 12:26:
Ik heb inderdaad roomboter, maar toen begon ik te twijfelen over dat zachte en dacht ik dat ze misschien boterham-boter bedoelden. Boterhamboter hoort net zo goed roomboter te zijn. Halvarine heeft niets, maar dan ook helemaal niets met boter te maken.
Ik heb inderdaad roomboter, maar toen begon ik te twijfelen over dat zachte en dacht ik dat ze misschien boterham-boter bedoelden. Boterhamboter hoort net zo goed roomboter te zijn. Halvarine heeft niets, maar dan ook helemaal niets met boter te maken.
zondag 14 maart 2010 om 14:47
zondag 14 maart 2010 om 14:51
En die plantaardige vetten zijn over het algemeen palmolie, en voor die palmolie worden de oerwouden van Indonesië gekapt, waardoor de orang oetan op uitsterven staat (en uiteindelijk de mens, omdat wij die wouden ook nodig hebben). Kun je veel beter echte boter eten. Is lekkerder en beter voor de wereld