Dorset Cereals

09-09-2011 08:09 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben helemaal verslingerd geraakt aan de Dorset Cereals muesli!

Vooral de honing variant (grenola) is echt overheerlijk!

Probleem is dat in mijn omgeving het haast niet verkrijgbaar is, weinig soorten of altijd op...

Ik kan het dan ook alleen maar bij 1 AH krijgen en ook alleen in de 325 gram verpakking.

Weet iemand waar ze dit meer verkopen en wellicht ook in een grotere verpakking?

Ik zou er erg blij mee zijn!

http://www.google.nl/imgr ... dsp=15&ved=1t:429,r:4,s:0
Bij de Makro? Even een pasje lenen van iemand.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
alleen bij albert heijn:

http://www.dorsetcereals.co.nl/where-to-buy/
Onzin, bij de plus hebben ze het en bij Deen geloof ik ook. Erg lekker.
Grotere verpakkingen ben ik nog niet tegen gekomen.
Ik eet ook heel graag de Dorset cereals! Bij ons in het dorp verkoopt de Dekamarkt twee varianten, waarvan ik de donkerbruine verpakking (fruits, nuts and seeds) het lekkerst vind, ook een verpakking van 325 gram. Wat me opviel is dat er op die verpakking staat: goed voor 5 porties. Vijf porties! Hoeveel muesli gebruik je dan per keer dat je dat eet?

Dank voor de tip, ik ga eens bij Albert Heijn kijken.
Ik vind Dorset wel heel duur. Vind Dorset wel lekker, maar niet 12,- per kilo lekker.

Ben gewoon weer over op de 1 euro per kilo zak van de Bas.
quote:pixel schreef op 09 september 2011 @ 09:11:

...ook een verpakking van 325 gram. Wat me opviel is dat er op die verpakking staat: goed voor 5 porties. Vijf porties! Hoeveel muesli gebruik je dan per keer dat je dat eet?Ik gok zo'n 65 gram.
Dat snap ik HEMAlover, maar ik bedoelde eigenlijk dat ik dat erg veel vind. Ik zal mijn eigen porties eens wegen.
Ik begreep het, Pixel . Ik denk dat ik een keer of 8 met zo'n pak doe.
quote:StabiloBoss schreef op 09 september 2011 @ 12:03:

Ik vind Dorset wel heel duur. Vind Dorset wel lekker, maar niet 12,- per kilo lekker.

Ben gewoon weer over op de 1 euro per kilo zak van de Bas.Dan proef je toch echt zeker wel verschil!! Zit veel meer suiker in de 'gewone' cruesli..
quote:himalaya schreef op 09 september 2011 @ 08:14:

Bij de Makro? Even een pasje lenen van iemand.Dat zou ik nog es kunnen proberen, echt jammer dat het zo moeilijk verkrijgbaar is!
quote:plasticfantastic schreef op 09 september 2011 @ 22:32:

[...]

Dan proef je toch echt zeker wel verschil!! Zit veel meer suiker in de 'gewone' cruesli..

Het is muesli, geen cruesli.

Er zit geen suiker in, alleen van die havervlokken, rozijnen en nog zo wat zaden en sporadisch een noot. Het zou ook niet zoveel hoeven kosten natuurlijk. Wat zit er nou helemaal in aan ingredienten?

En wat ik zei, Dorset is i.d.d. lekkerder. Maar niet zo veel lekkerder dat het voor mij de prijs goed maakt.
Ook al heeft een winkel van de AH iets niet in het assortiment dan kan je het wel bestellen. Kan dan per colli, is 5 pakken. Voorheen kreeg ik altijd grote dozen, maar sinds ik mijn dorset cerealnin de winkel kan koen, zijn het de kleine verpakkingen.

Ik ben fan van dorset super high fiber

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven