Een keer iets anders voor de lunch

04-10-2019 09:53 51 berichten
Ik heb momenteel een nieuwe opdracht bij een niet nader te noemen bedrijf. Ze hebben een mooi bedrijfsrestaurant maar extreem duur. Een belegd broodje is zo 5,50. Kortom, dat wilde ik anders doen en sindsdien neem ik de eigen bammetjes gewoon mee. Scheelt enorm in de kosten. Maar ik word inmiddels een beetje suf van de bammetjes kaas en ham en mijn dagelijkse appeltje dus zoek ik andere lekkere dingen die ik de avond van de voren al kan klaarmaken en meenemen. Op pastasalade na lust ik werkelijk alles (vraag me niet waarom maar ik krijg koude pasta echt niet weg). Dus ik sta open voor (gezonde) alternatieven!!

Er is geen magnetron overigens. Dus iets maken en opwarmen kan helaas niet.
Alle reacties Link kopieren
Er is zo veel meer dan kaas en ham om op brood te doen. Salami kaas, zalm, tonijnsalade, ipv boter mayo, ham en gesnipperd lente uitje, kipfilet met kerrie saus ipv boter. Komkommer met kruidenkaas. En als je toch eens gewoon kaas neemt smeer er dan eens tomaten tapenade op.
Wraps zijn ook lekker. Met geitenkaas honing, tuinkers en tomaat. Filet americain met gedroogde tomaatjes.
Maaltijd soep in speciale thermoskan.
Broodje bal.
En de nodige salades. Zolang je de dressing apart mee neemt blijft dat prima tot de lunch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven