Eet jij zonder suiker?

26-12-2011 19:51 193 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanaf maandag 2 januari eet ik 40 dagen geen suiker.

Beste lastig, want suiker zit echt overal in!

Het leuke er aan is dat ik dit doe met een grote groep en dat je dus veel steun aan elkaar kunt hebben. Handig! Ook via Facebook kun je elkaar op de hoogte houden.

Doe je ook mee?
anoniem_143766 wijzigde dit bericht op 26-12-2011 21:28
Reden: Wist niet beter ; )
% gewijzigd
Neuh, waarom zou ik?

Bovendien is spam hier niet toegestaan.
Nee waarom zou ik?

Sommige dingen zijn gewoon lekkerder met suiker en suiker is echt niet slecht voor je. Ja te veel wel maar suiker is in normale hoeveelheden echt niet slecht.
Volgens mij kan ik niet eens 40 minuten zonder suiker

Helemaal in deze tijd, ik vind alles lekker.
het is hier binnen beter dan buiten
ok harstikke goed dat je geen suiker meer eet hoor,

maar waarom ben je afgekickt?

en waarom dan echt helemaal geen suikers meer?

Van een beetje suiker word je toch niet dik/ziek?
Misschien wist je het niet, maar geraffineerde suiker kan de oorzaak kan zijn van onder andere;

ADHD, after dinner dips, agressiviteit, allergieën, alvleesklieraandoeningen, astma, artritis, buikpijn, cariës, chagrijnig zijn, chronische bijholteontsteking, constipatie, concentratieproblemen, darmklachten, depressie, diabetes, diarree, eczeem, futloos, gedragsstoornissen, hoofdpijn, hoog cholesterol, hypoglycemie, kanker, leveraandoeningen, maagzuur, migraine, minder immuniteit, nierziekten, opgezette buik, oververmoeidheid, osteoporose, reuma, schildklierproblemen, slapeloosheid, stemmingswisselingen, stofwisselingsproblemen, stress, spijsverteringsproblemen, vaak griep & verkoudheid, verstoppingen, vitaminetekort, zenuwziekten.
Lijkt me ook een flauwe bedoeling hoor totaal geen suiker meer moet er niet aan denken!
O missnatural hou op met die onzin. Je verdoet je tijd hier op dit forum.
quote:zionomi schreef op 26 december 2011 @ 20:00:

Lijkt me ook een flauwe bedoeling hoor totaal geen suiker meer moet er niet aan denken!Bedoening
Ik heb 't al druk genoeg met aspartaam te vermijden (intolerantie), laat mij maar lekker genieten van suiker
Maar als het 'echt overal in zit', dan eet je straks dus niks meer?
Aanstellen is ook een vak. Vooral omdat alle suikers uit je eten bannen niet mogelijk is. Suiker heb je namelijk ook gewoon nodig om te functioneren.
quote:missnatural schreef op 26 december 2011 @ 20:00:

Misschien wist je het niet, maar geraffineerde suiker kan de oorzaak kan zijn van onder andere;

ADHD, after dinner dips, agressiviteit, allergieën, alvleesklieraandoeningen, astma, artritis, buikpijn, cariës, chagrijnig zijn, chronische bijholteontsteking, constipatie, concentratieproblemen, darmklachten, depressie, diabetes, diarree, eczeem, futloos, gedragsstoornissen, hoofdpijn, hoog cholesterol, hypoglycemie, kanker, leveraandoeningen, maagzuur, migraine, minder immuniteit, nierziekten, opgezette buik, oververmoeidheid, osteoporose, reuma, schildklierproblemen, slapeloosheid, stemmingswisselingen, stofwisselingsproblemen, stress, spijsverteringsproblemen, vaak griep & verkoudheid, verstoppingen, vitaminetekort, zenuwziekten.

Sorry

Bijsluiter van suiker

Neem je dit echt zo serieus?
Minder suiker kan natuurlijk nooit kwaad, zelf merk ik altijd dat ik minder last heb van candida infecties en voetschimmel als ik matig ben met suiker. Maar ik heb geen zin om het helemaal uit mijn dieet te bannen, veel te ingewikkeld. Dan kun je bijna niks meer eten!
Fruitsuikers zijn inderdaad ok, heb het alleen over geraffineerde witte suiker!
quote:luni schreef op 26 december 2011 @ 20:01:

[...]

Bedoening lol idd
Missnatural ga lekker ergens anders lopen spammen. Niemand hier zit te wachten op je gezweefteef.
Let even op wat hierboven staat, mensen: geraffineerde suiker kan de oorzaak zijn Van kanker.

Juist. En de maan is gemaakt van jonge kaas.
geraffineerede wite suiker komt ook gewoon uit suikerbieten.

Het is niet een of ander chemisch gif.

Vroeger voordat mensen bang waren om te dik te worden en men nooit van adhd en dergelijke had gehoord was het heel normaal om koffie of thee te drinken met flinke scheppen suiker.

Toen aten mensen zelfs wel brood met suiker erover gestrooid bij gebrek aan geld voor ander beleg.
waar zit jij dan wel op te wachten flowerbombje?
Op wetenschappelijke links die jouw beweringen aantonen.
quote:missnatural schreef op 26 december 2011 @ 20:05:

Fruitsuikers zijn inderdaad ok, heb het alleen over geraffineerde witte suiker!

Ik vind het wel goed van je dat je zo op je gezondheid let, je wordt er in ieder geval niet slechter van...

Alleen een beetje moeilijk haalbaar om echt alle suikers te vermijden,dus dat word nog een hele uitdaging voor je
quote:missnatural schreef op 26 december 2011 @ 20:09:

waar zit jij dan wel op te wachten flowerbombje?De Jackpot in de Staatsloterij.
Niet op jou, Missnatural. Dat lijkt me wel duidelijk. Waarom niet gewoon alles met mate in plaats van de extremen die jij hier promoot. Dat lijstje met ziekten is gewoon belachelijk. Welke serieuze wetenschappelijke publicatie ondersteunt dat? Heb je misschien een linkje?
Dat ook Danivo Het lot ligt al te wachten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven