Eetbare glitter (in utrecht?)

30-12-2014 22:48 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik ben op zoek naar eetbare glitter

http://www.deleukstetaartenshop.nl/rd-e ... er-gold-5g

maar dan het liefst in een winkel en niet een webshop. Je betaalt nl meer aan verzendkosten dan dat je voor het product betaald. Weet iemand of er een winkel in Utrecht zit waar ze dit verkopen?
Pipoos.

https://www.pipoos.com/le ... etallic-golden-sands.html

Lange Viestraat 2e/ kelder

3511 BK Utrecht

Tel:030 – 2311140
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ik heb het bij xenos gekocht. Die heb je vast wel in de buurt.
De tafel van 18 heeft het vast, in Utrecht.

Maar goed, nu zit ik voor je te googlen en dat kun je zelf ook natuurlijk.
Oh wat een goeie tips! Dankjullie wel! Ja google had ik al geprobeerd maar kwam dr niet op het juiste product.
Xenos ben ik laatst toevallig voor dat soort dingen geweest, glitters hebben ze niet meer.

Pippoos zou ik nog proberen. En anders online.

Ik heb een keer een doosje gekregen bij een kookblaadje, ze raden het wel af he om het te eten. Ik heb het hier en er staat een waarschuwing op. Dus ga je er niet blind op staren.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Off topic.

MV, wat een leuke avatar !!!
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:Snoesje666 schreef op 30 december 2014 @ 23:07:

Off topic.

MV, wat een leuke avatar !!!Cool he!!! Je raadt nooit wie het gemaakt heeft
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:whopper schreef op 30 december 2014 @ 23:05:

De tafel van 18 heeft het vast, in Utrecht.

Maar goed, nu zit ik voor je te googlen en dat kun je zelf ook natuurlijk.De Tafel van 18 is volgens mij met de winkel gestopt, en heeft nu alleen een webshop.
quote:Mylene_Valerie schreef op 30 december 2014 @ 23:06:

Xenos ben ik laatst toevallig voor dat soort dingen geweest, glitters hebben ze niet meer.

Pippoos zou ik nog proberen. En anders online.

Ik heb een keer een doosje gekregen bij een kookblaadje, ze raden het wel af he om het te eten. Ik heb het hier en er staat een waarschuwing op. Dus ga je er niet blind op staren.Ik heb gewoon eetbare hoor...het is speciaal voor op taarten.
Jamin heeft het ook.
quote:whopper schreef op 30 december 2014 @ 23:34:

[...]

Ik heb gewoon eetbare hoor...het is speciaal voor op taarten.Ik weet het, ik heb het hier ook. Heb ook van Pipoos eetbare lijm. Alleen bij de glitters staat een waarschuwing bij, het liever niet te eten
Nee, niet.

Niet ook nog eens eetbare glitter...

Echt niet.

Succes.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
http://media-cache-ec0.pi ... f962bd6e744ff20fe4e08.jpg

;)

Ok!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven