Eindelijk een écht andijvietopic
dinsdag 29 september 2009 om 16:31
Ik weet het, er zijn stamppottentopics maar dit is even gemakkelijker toch?
Ik ben andijvie stamppot aan het maken, jammie, maar ik wil hem natuurlijk extra lekker maken.
Ik doen er in:
andijvie uiteraard
aardappelen
uitgebakken spekjes
zout en peper
scheut melk.
Ik vind het maar weinig. Wat doen jullie nog meer in de stamppot om hem nog net iets lekkerder te maken?
Alvast bedankt
Ik ben andijvie stamppot aan het maken, jammie, maar ik wil hem natuurlijk extra lekker maken.
Ik doen er in:
andijvie uiteraard
aardappelen
uitgebakken spekjes
zout en peper
scheut melk.
Ik vind het maar weinig. Wat doen jullie nog meer in de stamppot om hem nog net iets lekkerder te maken?
Alvast bedankt
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.

dinsdag 29 september 2009 om 18:25
Naar mijn moeders recept doe ik het altijd zo:
Aardappels, andijvie (rauw offcourse), uitgebakken spekkies, kneepje mayonaise (de zaanse), veel peper en een plons jus. Dit lekker door elkaar en héérlijk. Erbij eet ik het liefst een speklap gekookt in bouillon. Maar ik ga binnenkort eens een variatie van hier proberen. Heerlijk lijkt me!
Aardappels, andijvie (rauw offcourse), uitgebakken spekkies, kneepje mayonaise (de zaanse), veel peper en een plons jus. Dit lekker door elkaar en héérlijk. Erbij eet ik het liefst een speklap gekookt in bouillon. Maar ik ga binnenkort eens een variatie van hier proberen. Heerlijk lijkt me!

woensdag 30 september 2009 om 18:52
woensdag 30 september 2009 om 18:58
Leuk topic!
Ik weet de lekkerste andijvie! Echt, ik geloof dat ik het winnende recept heb. Van mijn ex-aanstaande-schoonmoeder.
Andijviestampot maken, met creme fraiche ipv room/boter/melk. Daarbovenop gebakken gyrosvlees (of shoarmareepjes als je dat lekkerder vindt) en gebakken cherrytomaatjes.
Heerlijk! *Krijgt zin in andijvie*
Ik weet de lekkerste andijvie! Echt, ik geloof dat ik het winnende recept heb. Van mijn ex-aanstaande-schoonmoeder.
Andijviestampot maken, met creme fraiche ipv room/boter/melk. Daarbovenop gebakken gyrosvlees (of shoarmareepjes als je dat lekkerder vindt) en gebakken cherrytomaatjes.
Heerlijk! *Krijgt zin in andijvie*
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.

maandag 5 oktober 2009 om 17:16
quote:mamalief schreef op 05 oktober 2009 @ 17:09:
Ook lekker: Met geruld gehakt en een zakje nasikruiden erdoor.
(Ik hou niet van traditionele stamppotten, valt het op? )
Hahaha, dat blijkt
Nog eventjes en dan krijgen we recepten van andijviestamp met oesters en kaviaar
Ook lekker: Met geruld gehakt en een zakje nasikruiden erdoor.
(Ik hou niet van traditionele stamppotten, valt het op? )
Hahaha, dat blijkt
Nog eventjes en dan krijgen we recepten van andijviestamp met oesters en kaviaar
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.