En, wat eten we vandaag?

27-03-2011 22:47 3010 berichten




Vertel ons hier wat je vandaag gaat eten en kom inspiratie opdoen!



Vorig topic: En? Wat eten we vandaag?



De topics daarvoor:

En, wat eten we vandaag?

En, wat eten we vandaag?

En, wat eten we vandaag?

En, wat eten we vandaag?
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een semi-kater, helaas weer niet van de drank. Hier wordt ie veroorzaakt door de pijnstillers. Pffff zo nog boodschappen doen ook... Hoop dat mijn mede supermarktgangers een beetje te pruimen zijn, heb geen zin in opgefokte mensen om me heen.



Zoals het er nu naar uitziet eet ik het hele paasweekend bij mijn ouders. Op mijn balkon (ZW) is het niet uit te houden nu, dus tuin is beter. Vanavond eten we iets van zelfgemaakte pizza of kaas-uienbrood. Overige twee dagen nog geen idee.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ruza schreef op 23 april 2011 @ 09:03:

Oh mijn eigen vergankelijkheid voel ik ook. Ik heb tegenwoordig een hele dag nodig om bij te komen van een avond stappen. En ik ben nog zo jong



Nu maar eens aan het werk. Ik denk dat ik vanavond pastasalade eet.Dat is gewoon een kwestie van oefenen, Ruza.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ruza schreef op 23 april 2011 @ 09:03:

Oh mijn eigen vergankelijkheid voel ik ook. Ik heb tegenwoordig een hele dag nodig om bij te komen van een avond stappen. En ik ben nog zo jong



.



Kan je nagaan hoe ik me voel na een avond doorzakken waar is die tijd gebleven zeg...



Vanavond weet ik nog niet wat we eten maar we gaan zo naar de markt en boodschappen doen dus ik kom vanzelf iets tegen.
Alle reacties Link kopieren
@Ruza: ik kom eigenlijk niet verder dan dat we de auto pakken en naar Rhijnauwen gaan rijden (zij komen met de auto dus niet genoeg fietsen).



Als je bij de jeugdherberg in de buurt zit of bij het pannenkoekenhuis kun je daar in de buurt naar de wc dus dan kun je het daar best even volhouden.
@Lampje: eet smakelijk met de Marokkaanse gehaktballetjes! Ze zijn zo lekker krijg er weer zin in.



Ik heb echter andere plannen voor vanavond, we hebben gisteren een nieuwe barbecue gekocht (die van vorig jaar was helaas rijp voor het vuilnis) en vanavond gaan we barbecuen. Wat we er precies allemaal op doen weet ik nog niet, dat komt wel goed.



Op het moment zit ik aan de koffie en dat is hard nodig . Een (semi)kater kun je het niet echt noemen, maar de cocktails gisteravond smaakten erg goed dus ik ben pas net m'n bed uit. En dit is voor mij heel erg laat!
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgieBrown schreef op 22 april 2011 @ 11:53:

Ha, KV, naast onze liefde voor eten, koken en schoenen delen we nog een hobby. Ik vind outdoor winkels ook geweldig.

Fijn dat je die strijd hebt gewonnen. Het is best een uitgave, je huis laten schilderen. En als 't dan binnen no time bladdert...

Goede dag heb je trouwens, voor je ATV.







Hi GB, dat is wel heel erg grappig. De meeste mensen kijken me wazig aan als ik zeg dat ik het heerlijk vind om een middag in zo'n store rond te dwalen. Wat is jouw favoriet? De onze Bever The Globe in Den Haag.

We zijn gisteren Outdoor & Travel Outfitters in Roosendaal geweest. Die is net nieuw.

We zijn goed geslaagd: supergave allesbrander, een heerlijke mummie voor mij en nog wat dingetjes. We kregen ook nog een leuke korting omdat ze net open waren.



Ik ben gisteren gevlucht. M'n hele huis stonk naar het afbranden, er stonden zingende mannen op de steiger en het was warm omdat onze zonwering niet naar beneden kon.

Ik ben naar het durp gelopen met zonnebrand en boek en heb heerlijk op een terrasje gebivakkeerd. Ik heb daar een salade nicoise gegeten (was populair gisteren, las ik) en die was super. Er lag een heerlijk gegrilde moot tonijn bovenop.



Nadat we uit de winkel geveegd waren hebben we gisteravond lekker Grieks gehaald. Ik had superlekkere moussaka met rijstsalade.



Vanmiddag naar een verjaardag, vanavond naar een verjaardag, dus ik eet vanavond een salade, want er zal genoeg gesnoept worden. Lief eet op de squashclud, laatste competitiedag.
Alle reacties Link kopieren
Drift, succes met alle drukte en het niet lekker in je vel zitten. Hou je taai!



EvyBlissy, is het nog goed gekomen? Nog een leuke avond van gemaakt?



Lampje, dat met die leeftijd en dat je dat niet aan jezelf koppelt, heb ik ook. Ik voel me gewoon 28! Terwijl ik over een paar weken 38 word: ik krijg dat getal gewoon niet m'n mond uit....



Winnie, laat je lekker verwennen door je ouders!



BBQ ze, Teig en succes met de semi-kater.



En verder iedereen: geniet van het heerlijke lange weekend!!!!
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk zo'n paasweekend met deze temperaturen!



Wij zijn net terug van de markt en boodschappen,heb bij een turkse winkel een halve watermeloen gekocht voor de salade van Kay morgen bij de brunch en hij ruikt erg lekker zoet.



Vanavond eten we spare ribs en gaan zelf friet bakken hebben nl zo'n snijding gekocht op de markt waar mee je makkelijk friet kan snijden(en groente etc ).



Morgen dus brunchen en bij de toko hebben we sate gehaald en een bami gerecht met kip(ben de naam even kwijt en het kan ook rijst zijn bedenk ik me net..)



Maandag maak ik lasagne denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Lekker veel zomers eten allemaal lees ik



Ik heb net bij een Italiaans eetwinkeltje een stukje hartige taart en wat salade gehaald. Dat wil ik vanavond eten.

Zo nog even boodschappen doen voor de komende dagen.
Alle reacties Link kopieren
*klaagmodus aan*



Het is snikheet op mijn werk, ik mag van de baas mijn vest niet uit doen, de airco is stuk en het is doodstil in de winkel.. ik wil naar huis



*klaagmodus uit*
@ruza: maar je mag van je baas wel forummen onder werktijd? Toch een goede baas zeg ik . Sterkte, klinkt als een erg warme dag voor je!



@koreveen: je schrijft dat je een mummie hebt gekocht voor jezelf bij de outdoorwinkel. Nou heb ik er geen verstand van , maar ben wel nieuwsgierig, dus wat is dat?



De barbecue wordt vanavond ongever dit: gemarineerde knoflookgarnalen op spies, gemarineerde kipfilet op spies, stokbrood, satesaus, gegrilde courgette met Italiaanse kruiden, salade caprese en hamburger op een sesambroodje.
Alle reacties Link kopieren
pastasalade neem ik mee naar mn werk,heb straks een late dienst.nu lekker thuis en in de tuin aan ut rommelen.na mn diensten komen er nog vrienden ff aan.maar voor mij geen wijn dankzij mn ontstekingsremmers en pijnstillers waar ik nog steeds aan zit.nou ja appelsappie is ook best lekker.
Alle reacties Link kopieren
quote:Teigera schreef op 23 april 2011 @ 14:32:

@koreveen: je schrijft dat je een mummie hebt gekocht voor jezelf bij de outdoorwinkel. Nou heb ik er geen verstand van , maar ben wel nieuwsgierig, dus wat is dat?





een mummieslaapszak, zo een met een capuchon waarin je helemaal weg kan duiken. Heerlijk voor de koude Alpennachten.



Je BBQ klinkt heerlijk! Geniet ervan. Hier ruikt het ook naar BBQ, de hele buurt is bezig.



Ruza, balen zeg. Veel sterkte!



Klinkt goed die meloensalade, Dolfje. Als hij goed is, wil je dan het linkje plaatsen?
Alle reacties Link kopieren
Zo, zit hier heerlijk in de tuin bij mijn ouders. Veel beter uit te houden dan op mijn snikhete balkon. Ga straks pizza eten... met tomaat, mozzarella en pesto. Morgen eten we asperges met ham en aardappeltjes. Jummie, nu al zin in!



Fijn paasweekend allemaal!!!

Dolfje, wil je ALSJEBLIEFT voorzichtig zijn met die frietsnijder? Mijn vader heeft er destijds bijna zijn pink mee afgehakt ( ) en sindsdien ben ik als de dood voor die dingen.



Lampje, nog van harte ! Veertig, dat klinkt heel veel, tot de dag dat je vijftig wordt. Maar ik ben het met je eens dat het altijd moeilijk is het op jezelf te betrekken. Ik vind de makkelijkste manier om ermee om te gaan altijd onmiddellijk toe te geven hoe oud je ben als er bedekt naar gevraagd wordt: ik ben Sri en ik ben (nog) 53.



OT: vanavond salade, biefstuk enneh... geen idee. Ik wacht nog steeds op een goeie inval. Piepers ...bèèèh!. Pasta...bèèèh! Couscous...lust mijn man niet. Stokbrood...hmmmm, weetnie. Frietjes al te vaak gehad de laatste tijd. Zucht...
Alle reacties Link kopieren
Risotto Sri?
Drift, ik kan me je gevoel wel voorstellen wbt het niet hebben van een relatie. Dat is ook lastig. Ik hoop dat je er voor jezelf uitkomt.



Lampje, 40

40 is mijn scary-age. Nog 1,5 jaar... Het zijn ontzettende cliché's (maar daarom zijn het dat natuurlijk ook), maar alles gaat steeds sneller naarmate je ouder wordt. Dat van die vergankelijkheid kan ik me dus helemaal in vinden.



Ik vind Bever ook leuk, KV. En ik was in NY ook in een geweldige outdoor winkel. Ik vind al die inventieve, multifunctionele gadgets altijd zo leuk. Maar ik denk dat jullie meer survivallen dan wij. Als wij kamperen gaan we altijd met de auto. We hebben een klein simpel tentje en niet heel veel luxe, maar er kunnen wel hoofdkussens mee en kleine stoeltjes. We koken wel op een 1 pitje. Als we koken dan hè...



Doet alsof ze Kaaaaatjes opmerking niet heeft gelezen.



Omdat mrBrown op tijd moest werken en we vanmiddag op 't strand waren hebben we uiteindelijk wraps gemaakt. Snel en gezond. Sla, tomaat, avocado, komkommer, lente-ui en rivierkreeftjes en een wat griekse yoghurt met bieslook, zout en peper erin.
Alle reacties Link kopieren
Ruza, kan me goed voorstellen dat je baalt van je werk op een dag als deze. Waarom moest je je vest aanhouden? Had je er een shirtje onder dat niet netjes genoeg was ofzo?

Werk je hier in de stad (verder niet nieuwsgierig ofzo )?



GB, heerlijk dat je lekker naar het strand kan zo nu en dan. Voor mij net wat te ver weg om zomaar even te gaan. Heb een aantal jaren in Den Haag gewoond en toen kon ik gewoon lopend of met de fiets. Met dit weer mis ik dat wel zeg.



Hier ook veel BBQ-luchten, al de hele middag trouwens.



Mijn hartige taartje en salade waren heerlijk. Zo fijn als je ergens heerlijk eten kan kopen waar je zelf bijna niets meer aan hoeft te doen.

Ik had ook nog aardbeien gekocht vanmiddag. Heb er direct een schaaltje van genomen maar ze proeven nog wat waterig jammer genoeg. Te vroeg in het jaar nog denk ik. Heb wel gewacht tot ik Hollands aardbeien kon kopen maar helaas. Rest eet ik natuurlijk wel op. Vind het ook erg lekker door de yoghurt.

Heb lekker in de zon gelegen. Moet altijd wel uitkijken omdat ik een erg blanke huid heb en bij wijze van spreken al verbrand als ik aan de zon denk. Maar volgens mij is het goed gegaan.
Alle reacties Link kopieren
Moest de baas eens weten dat ik zat te forummen



We mogen dus per 2 maanden voor 75 euro aan kleding uitzoeken. Nou, daar kun je bij ons dus 1 dingetje voor vinden. En al wat echt leuk is is +100 euro. Anyway, ik heb dus een vest. Dat kon niet uit want 1. we moeten ten alle tijden kleding van het merk aan en 2. we mogen niet met mouwloze kleding rondlopen en ik had dus een hemdje onder het vest. Dus daar stond ik te zweten....zal wel niet de laatste keer zijn.



Drift, ja, bij ons in de stad
Vanuit mijn eigen woonplaats is het strand ook te ver om even een paar uurtjes heen te gaan. Maar ik ben nu bij mrBrown en daar is het een kwartiertje fietsen. Als ik het druk heb en het is mooi weer, dan neem ik alles mee hier naartoe. Kan ik tussendoor even naar 't strand. Maar nu heb ik het niet zo druk, dus kan ik sowieso.



Jammer van de aardbeien, Drift. Je kunt er altijd nog strawberry Margarita's of Daiquiri's van maken natuurlijk.



Volgende uitzoekronde dus shirtjes met korte mouwen kiezen, Ruza!
Alle reacties Link kopieren
Zul je zien dat het dan koud gaat worden voor 75 euro kom je trouwens niet ver. Shirtje(met korte mouw) kost zo al 50 euro.
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgieBrown schreef op 23 april 2011 @ 19:52:

Jammer van de aardbeien, Drift. Je kunt er altijd nog strawberry Margarita's of Daiquiri's van maken natuurlijk.



Geen verkeerd plan! Nu heb ik daar de juiste alcohol niet voor in huis. Helaas



Ruza, als ik het geweten had was ik je even koelte toe komen waaien aan het einde van de ochtend. In een aantal van de winkels waar ik was had ik ook echt te doen met het personeel, was echt heel benauwd.
Alle reacties Link kopieren
Tot overmaat van ramp wordt de airco bij ons dus pas over 2 weken gerepareerd
Alle reacties Link kopieren
Waar ben je geweest dan? (verder ook niet nieuwschierig hoor )
Alle reacties Link kopieren
Ik ben in een paar winkels geweest die wat meer tegen het centrum aanliggen.



*Edit* even de prive gevoelige info weg gehaald nu Ruza dat gelezen heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven