En, wat eten we vandaag?

26-06-2011 14:11 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vertel ons hier wat je vandaag gaat eten en kom inspiratie opdoen!

Vorig topic: En, wat eten we vandaag?
Ik heb een bami-achtig iets op wat vriend maandag gemaakt had en in de diepvries heeft gedaan.Heb alleen nu nog steeds honger.Pak denk ik dadelijk nog wat noodlesoep ofzo maar eerst even in bad relaxen ben moe van die 3 drukke dagen op het werk.

Vriend is snotverkouden en ligt al in bed dus ik kan vanavond alleen bankhangen/forummen/farmvillen oid.
Ik post even stiekum vanaf de wc van de beste vriend van lief, die een culinaire afwijking heeft. As we sprak zijn we al 2 mojito's en een glas bijzonder goede Sancerre verder, als mede een voorafje van ingelegde zalm op roggebrood, en nu staan er zeebaarzen gelardeerd met ansjovis in de oven. Héél naar allemaal.
Hahahaa Moos! Kijk je uit dat je mobiel niet in de plee valt?
Moos gewéldig ik zie het helemaal voor me! Kom je straks na de 2e gang weer stiekum posten?!

Moos

Voorzichtig hoor, een iPhone verzuipt nogal gemakkelijk
Moos, idd voorzichtig met je phone! Vriendinnetje had hem laatst laten plonzen. Maar het klinkt geweldig!

Zit mobiel te forummen dus kan het trucje met 2 schermen ff niet doen. Jullie hebben weer flink geklept.

Wat ik wel onthouden had: Desteny superveel respect *maakt diepe buiging*. Als ik dan zie hoeveel moeite ik heb met 5 kilootjes

Durf nu bijna niet te zeggen dat ik net ben gestopt bij de McDrek. :bloos: Lange meeting gehad, daarna nog een eind moeten rijden en m'n noodvoorraad Liga's had Lief opgegeten en ik scheurde van de honger. Kon wel weer een vrachtwagen op

Klein frietje en een McKroket gegeten. Ben nu een paar sinaasappels aan het slachten voor de broodnodige vitamines en vezels
quote:koreveen schreef op 06 juli 2011 @ 20:53:

en ik scheurde van de honger.Hahahaa Koor, moet altijd zo lachen om jouw uitdrukkingen!
Altijd fijn als ik iemand aan het lachen kan maken!
Misschien toch een keer het recept posten van 'vrachtwagen'. Heel herkenbaar trouwens, van je auto voorraad die wordt opgegeten door lief. Je moet er iets in leggen wat hij niet lust.

Moos,

Net de springrolls op. Lekker!
Hmmm GB, dat wordt dan sushi, prei, boerenkool of andijvie. Voor de rest vreet die kliko alles
Niet echt geschikt als snackvoer om als voorraad in de auto te laten. Is hier eigenlijk hetzelfde. Als er iets in huis is ook, het móét gewoon op. Naja, beter dan zo'n vent die niets lust en overal wat op aan te merken heeft, toch.
Dat is zo. Moet de liga's ook gewoon in m'n handtas gooien.
Hahaha heb je niet van die fijne verberg-plekjes in de auto Koor? Bij mij zit er onder de bijrijders-stoel een handig laatje weggewerkt...
Win, die weet hij ook te vinden helaas en als ik opeens scheur van de honger is het wel lastig zoeken tijdens het rijden
Hahahaha die kerels ook...;-)
Klinkt als een behoorlijk goed 'gevulde' BBQ voor iemand die geen zin en tijd had om er veel werk van te maken, Maris! Over de grill... don't ask...

Moos! Onbetaalbaar dit! Zijn jullie nou blijven steken daar? Heb je je nieuwe bolide nou al gezien of wordt dat niks met al die mojito's achter de kiezen? En wanneer kom je de rest van de gangen even doornemen live vanaf de wc?

Wat is dat met die Liefs die tonijnsalades en Liga's opeten zonder toestemming?!
@ Lampje: Moos had eerder al 2 mojito's en een glas witte wijn op. Denk dat het errug gezellig is en de drank hard gaat, dus denk dat we tot morgen moeten wachten op een update.
Haha, ik vrees het ook, Winnie. Ik zie ook een flinke (semi-)kater aankomen...
Hahaha nou als Moos nog verder doorgaat met mojito's dan denk ik dat ze een kater heeft zo zwaar als de rode kater van mijn ouders....;-)
Hm ik heb uit verveling een halve tot driekwart bus pringles leeggegeten en ben nu misselijk...Waarom koop ik die dingen dan toch...

Zal maar eens naar bed gaan,het is maar saai en stilletjes zo.

Trusten allemaal.
Haha heb je wel lekker ongestoord kunnen internetten Dolfje?
Goedenavond allemaal . Gezellig druk geweest hier!

@Moosey: spannend, van die misschien nieuwe auto! Ik heb er weinig verstand van, rij een auto uit 1991, en stuurbekrachtiging daar heeft die auto nog nooit van gehoord. Nog echt ouderwets koekblikje dus . Ik vind een auto kopen altijd erg lastig, bang dat ik opgelicht word enzo. Neem ook altijd iemand mee!

@Jynta: leuk he, dat je je zo anders kunt voelen alleen maar omdat je weet welk cijfertje er op de weegschaal staat.

Pastasalade vanavond was lekker, daarna moest ik nog even langs mijn jarige oma dus mijn toetje was een stukje mokkataart. Lekker!
quote:winniethepooh schreef op 06 juli 2011 @ 23:18:

Haha heb je wel lekker ongestoord kunnen internetten Dolfje?

Jawel maar toch verveelde ik me,slaat nergens op want heb genoeg te lezen.Heb een beetje een lamlendig gevoel.Beetje druk geweest en toestanden op het werk(niet met mij overigens hoor,dat gaat allemaal wel goed).

Ach ja ik duik er maar eens in.Hoef gelukkig pas om 8.15 op te staan
Hmmm herken dat wel hoor, zo'n lamlendig gevoel. Dan kun je inderdaad helemaal nergens zin in hebben. Gewoon lekker aan toegeven.

Slaap lekker!
Mokkataart, dat wilde ik toen ik klein was altijd als verjaardagstaart...

Slaap lekker allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven