En, wat eten we vandaag?

dinsdag 4 oktober 2011 om 11:52
quote:GeorgieBrown schreef op 03 oktober 2011 @ 21:57:
[...]Shit, Teig. Dat is helemaal balen. Het is al zo improviseren. Er is bij mij in de buurt een winkeltje dat het volgens mij verkoopt. Anders is er een campingzaak in noord. Of Bever Zwerfsport?
We zijn bij twee Bever Zwerfsports geweest, maar die hadden het niet. De campingwinkel in Noord heeft t ook niet. Ik heb van alles gegoogeld en uiteindelijk kunnen bestellen bij een winkel in Limburg, die het thuisbezorgt. Maar we proberen vandaag de Action nog, misschien dat die nog wat heeft staan zodat we vanavond wel weer kunnen koken .
Helaas zit ik vandaag ziek thuis, dus een echt vrolijke dag is het niet voor mij. Maar ja, dat zal ook wel weer over gaan. Als het goed is eten we vanavond tagliatelle carbonara met een uitgebreide salade, maar als we dus geen gas kunnen vinden moeten we weer ergens iets kant en klaars halen. Of een ovengerecht maken, dat doet het immers nog wel.
@winnie: nou ja, daar zakt je broek toch van af? Wat een idioot.
@maris: veel plezier met je lunch!
[...]Shit, Teig. Dat is helemaal balen. Het is al zo improviseren. Er is bij mij in de buurt een winkeltje dat het volgens mij verkoopt. Anders is er een campingzaak in noord. Of Bever Zwerfsport?
We zijn bij twee Bever Zwerfsports geweest, maar die hadden het niet. De campingwinkel in Noord heeft t ook niet. Ik heb van alles gegoogeld en uiteindelijk kunnen bestellen bij een winkel in Limburg, die het thuisbezorgt. Maar we proberen vandaag de Action nog, misschien dat die nog wat heeft staan zodat we vanavond wel weer kunnen koken .
Helaas zit ik vandaag ziek thuis, dus een echt vrolijke dag is het niet voor mij. Maar ja, dat zal ook wel weer over gaan. Als het goed is eten we vanavond tagliatelle carbonara met een uitgebreide salade, maar als we dus geen gas kunnen vinden moeten we weer ergens iets kant en klaars halen. Of een ovengerecht maken, dat doet het immers nog wel.
@winnie: nou ja, daar zakt je broek toch van af? Wat een idioot.
@maris: veel plezier met je lunch!
dinsdag 4 oktober 2011 om 14:10
hehe ben keurig na ut werk weer naar de sportschool geweest, nu net als lunch 2krackers met kruidenkaas,rauwe ham,rucola,walnoot en tomaat gegeten.straks nog een korte late dienst, ik eet een bamiesoepje met garnalen,lekker gemakkelijk.
Winnie; dat daten moet je niet al te serieus nemen,lopen heel wat rare kwibussen rond.ook hier ervaring
Winnie; dat daten moet je niet al te serieus nemen,lopen heel wat rare kwibussen rond.ook hier ervaring
dinsdag 4 oktober 2011 om 15:08
Heb wat een eikel Winnie!
Beterschap Teigera!
Ben verder even kort van stof want ga lekker op de bank liggen de rest van de dag,ik ben zo ongelofelijk moe bah.
Hoef gelukkig vandaag niet meer te werken en de deur niet meer uit.
OT wij eten beenham(laatste beenham die in de diepvries heb ) en erbij aardappels maar kan ook rostirondjes in de oven gooien bedenk ik me net en heb nog wat stoofpeertjes en appelmoes.
Beterschap Teigera!
Ben verder even kort van stof want ga lekker op de bank liggen de rest van de dag,ik ben zo ongelofelijk moe bah.
Hoef gelukkig vandaag niet meer te werken en de deur niet meer uit.
OT wij eten beenham(laatste beenham die in de diepvries heb ) en erbij aardappels maar kan ook rostirondjes in de oven gooien bedenk ik me net en heb nog wat stoofpeertjes en appelmoes.

dinsdag 4 oktober 2011 om 15:42
Even snel melden dat mijn geweldige vriendje gasflesjes heeft gevonden bij de Action . Hoewel ik ziek ben gaat het met mijn maag nog wel goed, dus trek in tagliatelle carbonara straks heb ik wel! Zit nu aan de granaatappel met druiven, ook lekker (en goed voor de vitamientjes).
@dolfje: lekker gaan liggen dan, ff niks meer!
@dolfje: lekker gaan liggen dan, ff niks meer!

dinsdag 4 oktober 2011 om 15:50
@Win, de kans dat die gast zelf een SOA oploopt is natuurlijk sowieso nihil.
Dat is goed nieuws, Teig. Gelukkig dat jullie weer gasflesjes hebben en gelukkig dat je toch trek hebt, ondanks je ziekzijn.
Vervelend dat je zo moe bent, Dolf.
Desteny, goed bezig.
Hier staat de pompoen te sudderen voor de Thaise Pompoensoep à la Moos.
Dat is goed nieuws, Teig. Gelukkig dat jullie weer gasflesjes hebben en gelukkig dat je toch trek hebt, ondanks je ziekzijn.
Vervelend dat je zo moe bent, Dolf.
Desteny, goed bezig.
Hier staat de pompoen te sudderen voor de Thaise Pompoensoep à la Moos.
dinsdag 4 oktober 2011 om 17:42
dinsdag 4 oktober 2011 om 20:06
Hallo, ik lig op de bank te snotteren en mijn vriend maakt ondertussen stamppot met prei, chorizo, tomaat en pesto.
We eten een beetje aan de late kanbt omdat we Masterchef Australia aan het kijken waren dus de kruidnootjes roepen heel hard dat ze opgegeten willen worden, maar ik doe net alsof ik ze niet hoor.
We eten een beetje aan de late kanbt omdat we Masterchef Australia aan het kijken waren dus de kruidnootjes roepen heel hard dat ze opgegeten willen worden, maar ik doe net alsof ik ze niet hoor.
dinsdag 4 oktober 2011 om 20:13
Hahaha sterkte Kaat, met weerstand bieden aan de kruidnootjes. Daarom heb ik ze nog helemaal niet gekocht. Weet dat ik er niet af kan blijven.
Wat zijn er veel mensen ziek op het moment! Hoop dat het mijn deur voorbij gaat. Begin november mag ik weer voor de jaarlijkse griepprik. Ben benieuwd hoe beroerd ik daar dit jaar van word.
Wat zijn er veel mensen ziek op het moment! Hoop dat het mijn deur voorbij gaat. Begin november mag ik weer voor de jaarlijkse griepprik. Ben benieuwd hoe beroerd ik daar dit jaar van word.

woensdag 5 oktober 2011 om 10:57
De pompoensoep à la Moos was goed gelukt. Heerlijk. Complimenten ook van mrBrown. Ik had alleen een butternut squash gebruikt (weet eigenlijk niet de nl naam, ik ken deze uit Jamie Oliver, zo'n peervormige, kleine pompoen) en daardoor was het iets zoeter. En Moos, in het salade recept zeg je dat je de pompoen niet schilt. In het soeprecept zie ik hier niets over staan. Neem aan dat je het daar wel doet? In elk geval is het een blijvertje.
Voor vanavond nog geen idee.
Voor vanavond nog geen idee.