EN wat eten we vandaag?

18-03-2009 19:30 3020 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vertel ons wat je vandaag gaat eten!!!

Wegens succes is ons vorige topic gesloten, maar niet getreurd, hier is het nog na te lezen!

En wat eten we vandaag?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Hier wordt het rijst, met kipfilet gemarineerd in ketjapmarinade, chamignons, prei met sojasaus
gisterenavond teveel fout gegeten,client was jarig(appeltaart,kaas en leverworst)....dus nu maar ff stapje terug.ijsbergsalade met van alles en nog wat drin, gaat het worden.
restje macaroni...
restje macaroni...
2 restjes macaroni is ook wel lekker .
Vandaag spaghetti met een lekkere salade en stokbrood. Spaghetti weer in de vriezer gegooid. Ik ga verse pasta maken met kaas/ham/tomaat/champignons en dan in de oven.
Biefstuk met gebakken champignons en salade.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Nasi. Net gegeten.
Maaltijdsalade met geitenkaas van de AH
gamba,s, met verder niks dr bij mmmmmm
Penne met kaas/gorgonzola/ham saus, met lenteui en champignons en hamblokjes, en daar een ovenschotel van. Zal mij benieuwen of het gaat lukken, maak het zo voor het eerst. Erbij een salade met gegrilde ui, veldsla en gorgonzola.
Klinkt heeeerlijk mylene!! Ik zou persoonlijk alleen de gorgonzola uit de salade weghalen als ik ook een gorgonzolasaus heb in het hoofdgerecht. Het wordt anders al snel too much.. Pijnboompitjes?

Ik ga vanavond sushi eten!! Yes yes yes
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Ja pijnboompitjes heb ik ook in huis. Misschien laat ik het wel weg uit de penne die gorgonzola. Over een half uur ga ik het al maken want ik heb trek en heb geen brood in huis. Dus als het gelukt is dan plaats ik hier wel een foto.
Gisteren canneloni met een vulling van verse spinazie, pecorino en ricotta in een frisse tomatensaus.

Vandaag taco's met gehakt en een tafel vol bakjes rauwkost, zelfgemaakte sausjes, geraspte kaas, etc.
Een mix van doperwtjes, mais en paprika (de aldi noemt dat mexicaanse doperwtjes :p), aardappelpuree en gebakken feta
Broodje gemak bij de slager gehaald. Soort pizzabodem met gekruid gehakt, spek, kaas en paprika eroverheen. Bakje rauwkost erbij.
Stoofschotel. Met runderlappen, wortel, ui, champignons en veel kruiden en wijn. Daarbij krieltjes en rode kool.
Donderdagavond pannenkoeken gevuld met spinazie en gerookte zalm, gisteravond een pasta met aubergine en mozzarella en vanavond een simpele omelet met tomaat en champignons.
2x hoeft ook niet.
Mislukte pasta van gister die ik nog een beetje eetbaar ga maken met salade.
Ik heb een heerlijke maaltijd verzorgd door Albert....iets met tagliatelle, zalm in dillesaus en brocolli geloof ik.
Gister had ik gekocht: gebakken aardappeltjes, salade en een slaburger. Het is geworden: 2 broddjes kipshoarma speciaal en een pita kaas met heul veul knoflooksaus Vriend wilde bestellen.

Vanavond eet ik op werk: chili con carne met aardappels.
Wraps gevuld met italiaanse roerbakgroenten, champignons, kidneybonen, ui en feta
Kipfilet, ui, paprika, kruiden( knoflook, zout, munt en koriander) in een kwart turks brood, met yoghurt/muntsausje

Toe: ananas/banaan/kiwisalade met een beetje vanilleyoghurt.
Lekkers van mijn moeder!
oh that purrrrrrrrrfect feeling

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven