EN wat eten we vandaag?

18-03-2009 19:30 3020 berichten
Alle reacties Link kopieren




Vertel ons wat je vandaag gaat eten!!!







Wegens succes is ons vorige topic gesloten, maar niet getreurd, hier is het nog na te lezen!



En wat eten we vandaag?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga vanavond Patat eten met een lekkere salade voor de vitamientjes en vlammetjes met heel veel hot sweet chilli saus
Alle reacties Link kopieren
Gisteren pasta gegeten met een saus van kruidenkaas, room, kipfilet, prei, paprika, ui, knoflook, perziken en scheut witte wijn. Verder een salade van komkommer, olijven en feta.
Alle reacties Link kopieren
Merquez, orzo met citroen en feta, gegrilde groenten ... en bij nader inzien toch ook maar een salade met peultjes, gewone tomaten en kers-tomaatjes, ui, feta, zonnebloem- en pijnboompitjes, dille en een honing-mosterddressing
yette wijzigde dit bericht op 26-03-2009 20:24
Reden: de onvoorspelbare salade erbij gezet
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Opgebakken aardappeltjes, kleine hot gekruide kippepootjes en een gemengde rucola salada met pijnboompitjes, spekjes, ei en een honing/moster-dressing.
WW chili con carne
Gisteren gestoomde, gekruide krieltjes in de schil, brocolli en kibbeling.



Vandaag pasta met gerookte spek, prei, champs, tomatenblokjes en tomatenpuree, tijm en parm.kaas. Daarbij een salade met geitenkaas en appel.
Alle reacties Link kopieren
Lasagnette met blauwaderkaas & sla. Jum.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren was het een lekkere salade met tomaat, olijven en geitenkaas, peppersteak en frites (met mayo en jus). Hmmmm, heerlijk was dat!

Vanmiddag pannenkoekenlunch gehad, dus vanavond maar een slanke salade met een afbakbroodje.
Alle reacties Link kopieren
crackers met filet american.

morgen diner hier thuis,4gangen menu voor 8personen;vistrio (holl garnalen,zalm,crab) heldere champignon-kippensoep,toast van kruidenbrood erbij.

cannoli,s met kalfsgehakt in tomatensaus en mozzarella,salade van div soorten;oa rucola,frisee,veldsla.

walnoten-banenentaartjes met 2soorten ijs,slagroom,chocoladesaus erbij.

op het ijs,chocoladesaus na, is alles zelfgemaakt van verse produkten.het kalfsgehakt werd vers gedraaid waar ik bij stond

geen pakjes/potjes toestanden.nu maar hopen dat het in de smaak valt bij mn gasten.
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond bij de Mac gegeten, bah wat een kleffe zooi. Ik had een Quarter Pounder (voor de helft op) met lauwe friet. Weet weer precies waarom ik daar bijna nooit kom.
Hoe laat kunnen we aanschuiven Desteny?
Alle reacties Link kopieren
Risotto en een mediterane ovenschotel met zalm & kabeljauwfilet, scampi's, prei, courgette, tomaat, witte wijn en olijven. Krijg er nu al zin in
Alle reacties Link kopieren
quote:Linde121 schreef op 27 maart 2009 @ 08:48:

Gisteravond bij de Mac gegeten, bah wat een kleffe zooi. Ik had een Quarter Pounder (voor de helft op) met lauwe friet. Weet weer precies waarom ik daar bijna nooit kom.



En er dan tóch weer intrappen he?

Heb ook altijd spijt als ik weer es een keertje ge-mact heb, vieze zooi....



Vanavond nog geen idee trouwens..... pasta met makkelijke tomatensaus
Alle reacties Link kopieren
quote:misschicken schreef op 27 maart 2009 @ 08:57:

Hoe laat kunnen we aanschuiven Desteny? mn huisje is vol met zo veel mensen,maar ik wil wel een doggiebagg maken??? eehh chickenbagg dus
Turkse eieren met sucuk (sucukly yumurta) op zijn Marokkaaans



Gebakken paprika chili ui knof komijn tomatenprutje, sucuk, daarover 6 eireren breken, als het klaar is bestrooien met koriander en lekker Turks brood erbij. Yam!
Alle reacties Link kopieren
quote:Liv schreef op 27 maart 2009 @ 11:48:



En er dan tóch weer intrappen he?

Heb ook altijd spijt als ik weer es een keertje ge-mact heb, vieze zooi....



Ik trap er zeker 2 a 3 keer per jaar in, maar echt elke keer spijt! Ik zou onderhand toch beter moeten weten...
Alle reacties Link kopieren
Gister gegeten; paprika gevuld met risotto Pomodore (tomaat/ui/asperges), met kip in zoetzuresaus en erbij een paddenstoelentaartje.





Vandaag ga ik denk ik kipgehaktballetjes maken in ananassaus en pikante rijst.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren Chinees, was wel weer eens lekker! Vooral de bananenballen

Vanavond broccoli, zalm en aardappelpuree
Terwijl vriend thuiszit met zweepslag, ga ik uit eten met een vriendin Voor hem maak ik van tevoren een bordje pasta met sla, en wat ik ga eten is dus nog een verassing.



Gister ontzettend lui shoarmaschotels laten bezorgen. Veel te duur, niet erg lekker, maar mén wat is het soms lekker dat je eten aan de deur wordt bezorgd
Alle reacties Link kopieren
@Mariss, wens je vriend beterschap. Heb zelf ooit zweepslag gehad en dat was geen pretje!



Gisteren snackavondje gehad. Wat sushi, olijven, kaasjes, worst, wijntje erbij, prima!



Vanavond eten we rijst met rode curry, pittige kipfilet en wokgroenten.
Alle reacties Link kopieren
Straks kip piri piri uit de oven, erbij gebakken aardappeltjes en rode kool.
Alle reacties Link kopieren
Verse zelfgemaakte groentesoep met handgedraaide balletjes.



Rijst en peper erbij.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Alle reacties Link kopieren
had aanschuivers;heb van een restje wittebonenstoofpot,soep gemaakt en zelf gemaakte pizza erbij.was errugg jammiejammie.
Alle reacties Link kopieren
Zelfgemaakte (nix geen pakje/zakje/potje) Indische kippensoep (Soto Ajam). Lekker met rijst, ei, selderij, citroen, soe-oen, en gebakken uitjes.
Alle reacties Link kopieren
bleehh helemaal fout en dus niet te eten;kantenklare lasagne.maar had niks zelf gemaakt in de vriezer,en had late dienst.voor de helft opgegeten dus en de rest mee terug genomen voor de hond.had gelukkig nog verse salade meegenomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven