EN wat eten we vandaag?
zaterdag 4 april 2009 om 21:58
Ik maak vaker Mexicaanse Kip, ik dacht dat ik er al wel eens een foto op mijn topic had gezet van mexicaans eten. Alleen toen had ik het in een rijstring gedaan en met sla. Wat kan het er anders uitzien zeg, djees. Deze is van vandaag;
Van bovenaf;
Van bovenaf;
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zondag 5 april 2009 om 16:28
quote:GeorgieBrown schreef op 04 april 2009 @ 20:33:
[...]
De DIEETVRIENDELIJKHEID hangt volgens mij vnl. af van de verhouding en hoeveel je er uiteindelijk van opeet...
Vandaag salade van verse tuinboontjes met ertwjes/munt dressing en taboulé variatie met tomaat, gegrilde courgette, feta, munt & peterselie. Mmmmmmmm
Helemaal waar.
Jouw recept klinkt erg goed, die jat ik voor het volgende weekend ofzo.
Vanavond heb ik gasten, en ik maak notenrijst, pestoballetjes in een kruidige tomaten/olijvensaus, broccoli met courgette en sla.
Voor na, bij de koffie, heb ik net dadelcake gemaakt.
[...]
De DIEETVRIENDELIJKHEID hangt volgens mij vnl. af van de verhouding en hoeveel je er uiteindelijk van opeet...
Vandaag salade van verse tuinboontjes met ertwjes/munt dressing en taboulé variatie met tomaat, gegrilde courgette, feta, munt & peterselie. Mmmmmmmm
Helemaal waar.
Jouw recept klinkt erg goed, die jat ik voor het volgende weekend ofzo.
Vanavond heb ik gasten, en ik maak notenrijst, pestoballetjes in een kruidige tomaten/olijvensaus, broccoli met courgette en sla.
Voor na, bij de koffie, heb ik net dadelcake gemaakt.
maandag 6 april 2009 om 18:18
Eergister: pistoletjes met een bokworst, curry, mayo, ketchup én een fijngesneden uitje. Vriends recept, maar goed te eten
Gisteren op werk: nasi met daarbij een gebakken eitje, augurkje, gebakken uitjes en satesaus.
Ik eet straks een kipkarbonade, met gekookte aardappels en doperwten. Kippie ligt al lekker te sudderen.
Gisteren op werk: nasi met daarbij een gebakken eitje, augurkje, gebakken uitjes en satesaus.
Ik eet straks een kipkarbonade, met gekookte aardappels en doperwten. Kippie ligt al lekker te sudderen.
maandag 6 april 2009 om 20:17
maandag 6 april 2009 om 21:59
maandag 6 april 2009 om 23:09
dinsdag 7 april 2009 om 09:27
woensdag 8 april 2009 om 09:01
Uit eten gisteravond, echt waanzinnig lekker. Ivm met tijd (ging daarna naar de film) alleen een hoofdgerecht:
Op de huid gebakken kabeljauw met amandel artisjok ravioli, wilde spinazie en kreeftensaus met rivierkreeftjes.
Dus zeer restaurant-waardig eten (in veel restaurants vind je het niet eens), bij een eetcafé.
Op de huid gebakken kabeljauw met amandel artisjok ravioli, wilde spinazie en kreeftensaus met rivierkreeftjes.
Dus zeer restaurant-waardig eten (in veel restaurants vind je het niet eens), bij een eetcafé.