EN wat eten we vandaag?

18-03-2009 19:30 3020 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vertel ons wat je vandaag gaat eten!!!

Wegens succes is ons vorige topic gesloten, maar niet getreurd, hier is het nog na te lezen!

En wat eten we vandaag?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik maak vaker Mexicaanse Kip, ik dacht dat ik er al wel eens een foto op mijn topic had gezet van mexicaans eten. Alleen toen had ik het in een rijstring gedaan en met sla. Wat kan het er anders uitzien zeg, djees. Deze is van vandaag;

Van bovenaf;

Vanavond heel slecht; Spareribs met friet..halen bij Kepass, De lekkerste spareribs van heel Nederland!
quote:GeorgieBrown schreef op 04 april 2009 @ 20:33:

[...]

De DIEETVRIENDELIJKHEID hangt volgens mij vnl. af van de verhouding en hoeveel je er uiteindelijk van opeet...

Vandaag salade van verse tuinboontjes met ertwjes/munt dressing en taboulé variatie met tomaat, gegrilde courgette, feta, munt & peterselie. Mmmmmmmm

Helemaal waar.

Jouw recept klinkt erg goed, die jat ik voor het volgende weekend ofzo.

Vanavond heb ik gasten, en ik maak notenrijst, pestoballetjes in een kruidige tomaten/olijvensaus, broccoli met courgette en sla.

Voor na, bij de koffie, heb ik net dadelcake gemaakt.
helder soepje,kiprolade,boontjes met spekjes,aard schijfjes
vrijdag roti met kip en lam

zaterdag ook

zondag champignonsoep met een tosti

en vandaag maak ik aardappeltjes uit de oven, schnitzel en sla
Vandaag mixje van kipfilet, ui, paddenstoelen en blauwe kaas, samen met gele rijst.
gestoomde sperciboontjes en bloemkool met verse puree en runderlapjes met jachtsaus erbij.de rest gaat in porties de vriezer in.

gisteren (late dienst) had ik pasta met garnalen en peultjes uit de plingg
Ik eet vanavond Chicken Tonight Ajam Pangang...jammieeeeee
Eergister: pistoletjes met een bokworst, curry, mayo, ketchup én een fijngesneden uitje. Vriends recept, maar goed te eten

Gisteren op werk: nasi met daarbij een gebakken eitje, augurkje, gebakken uitjes en satesaus.

Ik eet straks een kipkarbonade, met gekookte aardappels en doperwten. Kippie ligt al lekker te sudderen.
Vandaag de sashimi die ik over had van dinertje zaterdag in de hete pan gegooid. Teriyaki saus erover, nog wat verse koriander en citroen.

Samen met pandanrijst en een flinke scheut kikoman.

Had geen groenten in huis dus extra sinaasappeltje opgepeuzeld.
wat een smakelijk topic :-)

Ik heb gisteren lekker pannenkoeken gebakken.

Vanavond hadden we

gebakken koolrabi plakken met tomatensaus

salade: ijsbergsla, tomaat, gegrilde paprika, champignons, kaas en pijnboompitjes/zonnebloem-/pompoenpitjes

En een lekker volkorenstokbroodje erbij.

Was erg lekker!
Vandaag lekker spinazie gegeten met gekookt eitje en aardappels. Lekker simpel maar o zo lekker (vind ik).
Snjókorn falla, á allt og alla
Vandaag heb ik een maaltijdsalade gegeten van verschillende slasoorten, rode ui, noodles en knoflook garnalen met een yogurt-aïoli sausje. En on the side zalm sashimi met soyasaus en wasabi.

Was lekker.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Gisteren spinazie a la creme met boursin en veel peper, aardappels en een braadworstje.

Vandaag sperziebonen, kipfilet, satesaus en rijst.
Vandaag verse, zelfgemaakte kippen/groente soep met vermicelli. Ik maak er zelf dan altijd nog rijst bij, vind ik lekker.

Dat gooi ik bij de soep, samen met een klodder hotpeppersauce. (verslaafd aan)
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Vandaag eet ik Spaanse paëlla met garnalen. Jaaa, zo'n pakje van de Knorr, maar wel heel erg lekker!
Uit eten gisteravond, echt waanzinnig lekker. Ivm met tijd (ging daarna naar de film) alleen een hoofdgerecht:

Op de huid gebakken kabeljauw met amandel artisjok ravioli, wilde spinazie en kreeftensaus met rivierkreeftjes.

Dus zeer restaurant-waardig eten (in veel restaurants vind je het niet eens), bij een eetcafé.
Gister een tosti hawai. Vandaag eens even wat groenten en kip opmaken en rijst wat ik over heb.
Vanavond krieltjes, witte boontjes en vis (moet nog kiezen wat) en morgen wordt het tagliatelle met tonijn.
gerookte zalmsnippers met roomsaus en zelf gemaakte pasta gaat ut worden met ijsberg-komkommersalade drbij
Spaghetti met paddenstoelenroomsaus en een tomatensalade met feta.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Pasta met knoflook, olijfolie en parmezaan

Gefrituurde courgettereepjes

Salade caprese
Gisteren volkoren pasta met Gorgonzola saus met walnoten en peterselie + rucola salade met gegrilde paprika, kerstomaatjes en pijnboompitten.
Gisteren volkoren macaroni met 'snelle budget-saus' (rode saus met smac, paprika, ui en knoflook) en italiaanse geraspte kaas.
Vandaag penne met tomatensaus en gehakt. Komkommersalade erbij.

Gisteren aardappels, andijvie en sausijsje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven