EN wat eten we vandaag?

18-03-2009 19:30 3020 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vertel ons wat je vandaag gaat eten!!!

Wegens succes is ons vorige topic gesloten, maar niet getreurd, hier is het nog na te lezen!

En wat eten we vandaag?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Zo, lekker sushi gehaald: avocadomaki, calafornia-roll, zalm en tonijn sashimi en zeewiersalade. € 29,- armer, maar heerlijk!
quote:Linde121 schreef op 02 april 2009 @ 19:45:

Zo, lekker sushi gehaald: avocadomaki, calafornia-roll, zalm en tonijn sashimi en zeewiersalade. € 29,- armer, maar heerlijk!Dat vind ik wel veel, zelfs voor sushi.
hele foute dag:overdag 2 volkorenbroodjes met niks en vanavond sausijzebroodje gegeten.

eksamenspanning zorgde er voor dat ik geen honger had.

wil nu nog iets pakken,maar weet nog niet wat....kipsateetje is ut geworden.
quote:GeorgieBrown schreef op 02 april 2009 @ 20:29:

[...]

Dat vind ik wel veel, zelfs voor sushi.Ze zijn inderdaad niet de goedkoopste, maar ik heb nu wel erg veel voor één persoon gehaald, ik kon het niet op, dus een vriendin heeft een handje (mondje? ) meegeholpen...
quote:donnie78 schreef op 02 april 2009 @ 16:36:

het is lekker weer, ik denk een salade met rosehet is uiteindelijk patat geworden
Thaise Rode Curry met kip, peultjes en baby mais kolfjes met pandan rijst. Het was heel erg lekker!
Vanavond lasagne, salade met oa gerookte kip, italiaanse kaas en spekjes, stokbrood met aioli, tapenades enz. Rosé erbij, heb er nu al zin in!
Vanavond wordt het Een lekkerbekje met knoflook-limoen saus, gevulde aardappelen en witte bonen. Ben benieuwd het is een nieuw ui te proberen recept van de c1000, haha. We zullen zien of het lekker is.
Ik moet veel kip vandaag maken, kan ik niet langer uitstellen.

Ik maak een gerecht van kipfilet met paddenstoelen en blauwe kaas. En een gerecht van kipgehakt met ananassaus.

Welke ik ga eten en welke de vriezer in gaat weet ik nog niet.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Maaltijdsalade van de Jumbo met sla, rucola, pasta, tomaatjes, mozzarella, olijfjes en pestodressing.

Kan vast niet tippen aan de goddelijke maaltijdsalades van de AH, maar we zullen het zien!
Pastasalade met rucola gedroogde tomaat walnoten puntpeper komkommer tomaat en geitenkaas met een honing mosterd knoflookdressing. 't is nu echt lente!

- Courgette soep

- Vis ovenschotel met brocolli en roomkaas

- Turksbrood met zelfgemaakte tzatziki

- Lekkere salade

Hmmm... nu naar huis en het lekker in de tuin veroberen!
Rozemarijn-aardappeltjes uit de oven, rucola salade met gegrilde courgette, tomaat en pijnboompitten
Ik ga ook eens even bijhouden/jullie vertellen wat ik naar binnenschuif.

Vandaag: overschotel met aardappelpuree, witlof en ham en kaas.
"Wraps" gemaakt van pannenkoeken, met mayo/kwark/knoflook mengsel besmeerd, daarna twee plakjes kipfilet, wasabi, komkommer en tomaat.
spruitjesstamppot uit de plingg (dit was echte de laatste) :(
Een salade van spinazie, advocado, grapefruit, alfalfa en pompoenpitten met breekbrood en een glaasje witte wijn! Heerlijk...!
Gisteravond de eerste barbecue van het jaar gehouden... met oa Catalaanse worstjes, gemarineerd speklapje en goddelijke knoflook/rode peper garnalen... en gemarineerde groenten en salade en stokbrood en enzovoort... heerlijk! Heb echt de zomer in de bol .
Vanavond: niks, want ga eten bij een familielid als verplicht nummertje. Laten we zeggen dat ze NIET kan koken, maar daar zelf anders over denkt. Kan er helaas niet onderuit en ik ga niet zeggen uit welk land ze komt ivm herkenbaarheid haha..

Morgen aardappelomelet met salade en/of worteltjes.
Broccoli, peperburger en aardappelpuree
Vanavond wordt het gebakken aardappeltjes, rosbief, salade, en witte bonen in tomatensaus..
Gamba,s met groene salade...jummiejummie
Staat nu in de oven, even wat geimproviseerd:

aardappels die ik in de schil met een kaasschaaf in hele dunne schijfjes heb gesneden, gemengd met rode ui, mix van room en creme fraiche en geraspte mozzarella, zout, peper en veel knoflook. Om en om in lagen met gerookte zalm. Zometeen wat spinazie erbij wokken en volgens mij is het best wel okay. Niet dieettechnisch verantwoord maar ach, het is weekend
Gemarineerde kip, met rijst en satesaus, met gewokte groenten en boemboe. Ook hier niet al te dieet-technisch verantwoord, maar wel lekker!!
quote:lindy schreef op 04 april 2009 @ 19:51:

Staat nu in de oven, even wat geimproviseerd:

aardappels die ik in de schil met een kaasschaaf in hele dunne schijfjes heb gesneden, gemengd met rode ui, mix van room en creme fraiche en geraspte mozzarella, zout, peper en veel knoflook. Om en om in lagen met gerookte zalm. Zometeen wat spinazie erbij wokken en volgens mij is het best wel okay. Niet dieettechnisch verantwoord maar ach, het is weekendDe DIEETVRIENDELIJKHEID hangt volgens mij vnl. af van de verhouding en hoeveel je er uiteindelijk van opeet...

Vandaag salade van verse tuinboontjes met ertwjes/munt dressing en taboulé variatie met tomaat, gegrilde courgette, feta, munt & peterselie. Mmmmmmmm

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven