Gepofte aardappel vraag
woensdag 29 september 2010 om 19:50
Gisteren heb ik snelsnel in de supermarkt een CelaVita gepofte aardappel gekocht. Niet goed gekeken hoe dat klaar gemaakt moet worden. Nooit eerder gekocht dus ook geen idee of het lekker is.
Ik ben van plan dit morgen te gaan maken.
Eerder vandaag bedacht ik me dat je dit misschien wel met de magnetron zou moeten klaarmaken en die heb ik niet. Net even in de koelkast gekeken en jawel... het moet in de magnetron
Nu denk ik dat dat ook best in de oven kan.
Wat denken jullie? Zou dat kunnen? En zo ja, hoe lang zou het dan ongeveer in de oven moeten?
Leermoment van de dag. Haastige spoed is niet goed
Ik ben van plan dit morgen te gaan maken.
Eerder vandaag bedacht ik me dat je dit misschien wel met de magnetron zou moeten klaarmaken en die heb ik niet. Net even in de koelkast gekeken en jawel... het moet in de magnetron
Nu denk ik dat dat ook best in de oven kan.
Wat denken jullie? Zou dat kunnen? En zo ja, hoe lang zou het dan ongeveer in de oven moeten?
Leermoment van de dag. Haastige spoed is niet goed
woensdag 29 september 2010 om 20:00
http://www.ah.nl/recepten ... 7312&rq=gepofte+aardappel
Dit vind ik voor je, maar of je die kant-en-klare-cela-vita-aardappel erin kunt doen, dat weet ik niet.
Succes.
Dit vind ik voor je, maar of je die kant-en-klare-cela-vita-aardappel erin kunt doen, dat weet ik niet.
Succes.
woensdag 29 september 2010 om 20:03
woensdag 29 september 2010 om 20:06
quote:Whiskers schreef op 29 september 2010 @ 20:03:
De volgende keer moet je niet zo'n duur ding kopen joh.
Voor dat geld heb je een hele zak met aardappelen.
Ja, ik had haast. Was eigenlijk aan het werk en holde even de AH binnen. Dan ben ik nogal gevoelig voor dit soort dingen in verpakking die leuk gepresenteerd worden
Ik dacht... lekker makkelijk en vast lekker.
De volgende keer moet je niet zo'n duur ding kopen joh.
Voor dat geld heb je een hele zak met aardappelen.
Ja, ik had haast. Was eigenlijk aan het werk en holde even de AH binnen. Dan ben ik nogal gevoelig voor dit soort dingen in verpakking die leuk gepresenteerd worden
Ik dacht... lekker makkelijk en vast lekker.
woensdag 29 september 2010 om 20:12
quote:Blackdress schreef op 29 september 2010 @ 20:10:
Oh, je kunt ook vragen of je het bij de buurvrouw in de magnetron mag schuiven...
Dat is op zich een prima plan ware het niet dat ik een tikkeltje vreemde buren heb.
De een is wat mensenschuw en doet nooit open. De ander heeft een oogje op me gehad en loopt nu zijn nieuwste vriendin nogal opzichtig voor het raam te showen in het weekend.
Ik ga dus liever een uurtje naast de oven zitten geloof ik
Oh, je kunt ook vragen of je het bij de buurvrouw in de magnetron mag schuiven...
Dat is op zich een prima plan ware het niet dat ik een tikkeltje vreemde buren heb.
De een is wat mensenschuw en doet nooit open. De ander heeft een oogje op me gehad en loopt nu zijn nieuwste vriendin nogal opzichtig voor het raam te showen in het weekend.
Ik ga dus liever een uurtje naast de oven zitten geloof ik
woensdag 29 september 2010 om 20:22

donderdag 30 september 2010 om 18:44